خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزش اضافه کردن ایمیل ریکاوری در تلگرام | آپدیت 2023

در اکثر پلتفرم ها ایمیل به عنوان یک راه بسیار فوق العاده و ساده برای ورود و بازیابی اکانت است. تلگرام مدت هاست که قابلیت تایید دو مرحله ای را به برنامه خود اضافه کرده تا امنیت اکانت شما افزایش پیدا کند و در آپدیت های بعد خود امکان اضافه کردن ایمیل به تلگرام را اضافه کرد تا بتوانید از آن برای بازیابی اکانت خود استفاده کنید تا خدایی نکرده اکانت شما از دست نرود.

دیگر در عصری زندگی می کنیم که پیام رسان ها نقش مهمی در زندگی ما دارند و در اکثر کارهایمان از آنها استفاده می کنیم. برای همه اطلاعاتی که در پیام رسان های خود نظیر تلگرام داریم ارزش زیادی دارد و دوست نداریم هر کسی بتواند به آن دسترسی پیدا کند یا وارد اکانت ما شود. شرکت ها مدام در تلاش هستند تا روش ها و امکاناتی را برای ما فراهم کنند تا اکانت ما حفظ شود و دیگران نتوانند به راحتی وارد آن شوند. یکی از آنها تایید دو مرحله ای است که در اکثر اوقات می تواند از هک های ساده و معمولی که اکثرا به خاطر بی دقتی خودمان است جلوگیری کند.

 چرا باید به تلگرام خود ایمیل اضافه کنم؟

اما یکی از مشکلات تایید دومرحله ای این است که ممکن است در صورت فراموشی رمز یا دیگر اطلاعات حساب شما اکانت خود را از دست بدهید. به همین دلیل است که تلگرام امکان اضافه کردن ایمیل برای تایید دومرحله ای را به برنامه خود اضافه کرده تا هم امنیت اکانت شما حفظ شود و هم اشتباهی اکانت شما از دست نرود.

آموزش قفل کردن تلگرام با اثرانگشت برای افزایش امنیت اکانت تلگرام

فعال کردن تایید دو مرحله ای در تلگرام

فعال کردن تایید دو مرحله ای در تلگرام

برای اینکه بتوانید به اکانت خود ایمیل اضافه کنید تا در ورود های بعدی از ان استفاده کنید باید تایید دومرحله ای اکانت خود را فعال کنید. برای اینکار تنها کافیست تا مراحل زیر را طی کنید.

  1. ابتدا برنامه تلگرام خود را باز کنید.
  2. بر روی سه خط بالای صفحه سمت چپ ضربه بزنید تا منوی برنامه برایتان باز شود.
  3. در منوی باز شده گزینه settings را انتخاب کنید.
  4. در تنظیمات تلگرام خود وارد بخش privacy and security شوید.
  5. در بخش security گزینه tow-step verification را انتخاب کنید.
  6. حالا باید یک پسورد برای اکانت خود قرار دهید. برای اینکار بر روی set password ضربه بزنید.
  7. سپس پسوردی که می خواهید را وارد کنید. بهتر است پسوردی باشد که شامل حروف و اعداد مختلف باشد.
  8. در مرحله بعد دوباره پسورد خود را وارد کنید.
  9. حالا می توانید یک راهنما یا همان hint قرار دهید تا اگر یه وقت یادتان رود با استفاده از آن بتوانید متوجه پسورد خود شوید.
  10. حالا می توانید یک ایمیل ریکاوری برای اکانت خود وارد کنید.
  11. سپس یک کد برای شما ارسال می شود آن را وارد کنید. اگر برایتان ارسال نشد حتما پوشه اسپم را چک کنید.

دیگر کار تمام است و ایمیل شما به عنوان ایمیل ریکاوری به تلگرام شما اضافه شده است و اگر زمانی پسورد خود را فراموش کردید می توانید با استفاده از این ایمیل آن با بازیابی کنید تا خدایی نکرده اکانت شما از دست نرود.

آموزش عوض کردن پسورد تلگرام

اضافه کردن ایمیل ریکاوری به تلگرام

اضافه کردن ایمیل ریکاوری به تلگرام

اگر هنگامی که قابلیت Two-Step Verification را در تلگرام خود فعال میکردید بخش مربوط به ایمیل را skip کرده باشید و هیچ ایمیلی وارد نکرده باشید در صورتی که پسورد خود را فراموش کنید کار تمام است و تقریبا اکانت شما از دست رفته. اما نگران نباشید می توانید به راحتی همین الان برای اکانت خود ایمیل ریکاوری قرار دهید. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید.
  2. سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید.
  3. گزینه settings را انتخاب کنید.
  4. وارد بخش Privacy and Security شوید.
  5. گزینه Two-Step Verification را انتخاب کنید.
  6. بر روی گزینه set recovery email ضربه بزنید.
  7. حالا باید ایمیل خود را وارد کنید و در مرحله بعد کدتاییدی که به ایمیل شما ارسال می شود را وارد کنید.

به همین راحتی شما توانستید یک ایمیل ریکاوری به تلگرام خود اضافه کنید تا در صورت فراموشی پسورد حساب خود اکانتتان را از دست ندهید.

تلگرام با اینکه به عنوان یک پیام رسان شناخته می شود اما به لطف گروه ها، کانال ها و ربات های خود تقریبا مانند یک دنیای مجزا می ماند و به علت محبوبیت بالایی که به خصوص در ایران دارد بسیاری از شرکت ها و افراد از آن برای کسب و کار و ارتباط با طرفداران خود استفاده می کنند. شما هم می توانید با ساخت یک کانال و تولید محتوا و خرید ممبر واقعی تلگرام و بازدید تلگرام به علاوه تبلیغات می توانید در این فضا پیشرفت کنید و از آن به نفع خود و کسب و کارتان استفاده کنید.

در این مطلب به آموزش اضافه کردن ایمیل ریکاوری به تلگرام پرداختم تا اگر خدایی نکرده پسورد خود را فراموش کردید اکانتتان را از دست ندهید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.