خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 4 روش مخفی کردن برنامه ها در آیفون خیلی سریع و بدون نیاز به نصب برنامه!

قطعا برای همه شما پیش آمده که برنامه ای در گوشی خود داشته باشید و نخواهید دیگران آن را ببینند. به همین دلیل به دنبال روشی برای مخفی کردن برنامه گشتید. در این مطلب دقیقا قصد دارم تا چندین روش برای مخفی کردن برنامه ها در آیفون به شما آموزش دهم تا خیلی ساده و راحت بتوانید هر برنامه ای که خواستید را پنهان کنید.

مخفی کردن برنامه ها در ios به راحتی اندروید نیست و روش های بسیار کمتری برای این کار وجود دارد. معمولا ios به علت ساختاری که دارد به هر برنامه ای اجازه نمی دهد تا عمل خاصی را در گوشی شما انجام بدهد و به همین دلیل باید به دنبال روش های ساده تر در خود گوشی و تنظیمات آن باشید.

مخفی کردن برنامه ها در ios

مخفی کردن برنامه ها در آیفون

در ادامه چندین روش مختلف را به شما معرفی می کنیم. اینکه از کدام یک از آنها استفاده می کنید کاملا به خودتان بستگی دارد.

استفاده از قابلیت Restrictions

این قابلیت که با نام screen time نیز آن را می شناسند یکی از ساده ترین و راحت ترین روش ها برای مخفی کردن برنامه ها از دید آدمان کنجکاو است. با استفاده از این روش می توانید به طریق های مختلفی برنامه های گوشی خود را خفی کنید.

بهترین اپلیکیشن های ادیت فیلم موبایل

برای این کار و استفاده از این قابلیت گوشی تنها کافی است ابتدا وارد settings گوشی خود شوید. سپس به بخش screen time بروید. در آنجا Content & Privacy Restrictions را پیدا کنید. بعد روی آن کلیک کنید تا وارد تنظیمات مربوطه شوید. حالا کنار عبارت Content & Privacy Restrictions دکمه ای وجود دارد که آن را لمس کنید تا روشن شود.(سبز شود)

بعد از آن وارد بخش allowed apps شوید. در این بخش لیستی از تمام برنامه های گوشی خود را به همراه دکمه ای می بینید که روشن یا سبز است. برای پنهان کردن آن تنها کافی است تا بر روی دکمه کلیک کنید تا خاموش بشود. به همین راحتی برنامه موردنظر شما مخفی شد. برای اینکه بتوانید دوباره از برنامه موردنظر خود استفاده کنید باید کل این مسیر را دوباره طی کنید و آن برنامه را فعال کنید.

زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر فیک گروه

مخفی کردن برنامه ها در ios14

یکی از بهترین روش هایی که می توانید از آن جهت پنهان کرد برنامه در آیفن استفاده کنید حدف خود برنامه از هوم اسکرین است. این قابلیت چند وقتی است که به ios اضافه شده است و شما می توانید از آن برای این کار بهره ببرید. البته حتما توجه داشته باشید که برای این کار باید ابتدا ios گوشی خود را آپدیت کنید.

این روش یک روش کامل و خاص نیست و نمی تواند از آن به عنوان یک روش مطمئن استفاده کرد. اما هنگامی که به دنبال یک روش ساده هستید قطعا این روش بهترین گزینه به حساب می آید. با استفاده از این قابلیت برنامه ها از صفحه اصلی گوشی شما حذف می شوند و تنها در بخش app library گوشی شما نمایش داده می شوند.

برای مخفی کردن برنامه ها در آیفون بخش هوم اسکرین تنها کافی است بر روی برنامه ای که می خواهید کمی نگهدارید. سپس کمی صبر کنید و روی گزینه remove app کلیک کنید. بعد از این گزینه بر روی گزینه remove from home screen کلیک کنید تا برنامه به صورت کل از هوم اسکرین گوشی شما حذف شود.

مخفی کردن برنامه ها در آیفون و آیپد با استفاده از ساخت پوشه مخفی

ساختن پوشه همچنان یکی از روش ها قدیمی و راحت جهت مخفی کردن برنامه ها در آیفون به حساب می آید. در این روش تنها نیاز تا یک پوشه بسازید و برنامه ای که می خواهید مخفی شود را وارد آن کنید. برای مثال یک پوشه مربوط به برنامه های کتاب خوانی می سازید و چندین برنامه این چنینی دانلود می کنید. سپس برنامه ای که می خواهید مخفی کنید نیز وارد همین پوشه می کنید. این روش قطعا خنده دار و ساده است اما در بسیاری از موارد همین کار کوچک کافی است و دیگر کسی متوجه حضور آن برنامه در گوشی شما نمی شود.

مراحل انتقال چت از واتساپ به تلگرام طبق آپدیت جدید تلگرام

مخفی کردن برنامه ها در آی او اس با استفاده از app store

یک روش ساده دیگر که می توانید برنامه مورد نظر خود را از دید همه مخفی کنید هاید کردن آن از بخش App store است. برای این کار تنها کافی است وارد App store شوید. سپس به بخش پروفایل بروید. سپس به بخش Purchased بروید. حالا به بخش My Purchases بروید. اکنون بر روی برگه all کلیک کنید و سپس Not on this iPhone را انتخاب کنید. حالا برنامه مورد نظر خود را انتخاب کرده و swipe towards left from the right edge و سپس بر روی دکمه hide کلیک کنید. خیلی راحت برنامه شما مخفی شد.

برای نمایش مجدد دوباره وارد بخش پروفایل اپ استور خود شوید. سپس به بخش Apple id بروید و گزینه Hidden Purchases را انتخاب کنید. سپس اپ مورد نظر خود را پیدا کنید و بر روی گزینه download button کلیک کنید.

در این مطلب چهار روش ساده برای مخفی کردن برنامه ها در آیفون را به شما آموزش دادیم که خیلی راحت می توانید می توانید با استفاده از همین روش ها برنامه مدنظر خود را از دید افراد فضول دور نگه دارید.