خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام، راهنمای قدم به قدم (کامل و جامع)

این روز ها همه به دنبال روش هایی برای کسب درآمد از اینستاگرام هستند. در میان این روش ها شبکه های اجتماعی و اینستاگرام جز محبوب ترین روش ها هستند. فروختن اجناس یا کالا یکی از روش های همیشگی افراد و انتخاب اول هر فردی برای کسب درآمد است. اما این روش نیازمند هزینه است و ریسک بالایی نیز دارد. اما روشی وجود دارد که بتوان کالای مدنظر خودتان را بفروشید و ریسک و هزینه بسیار پایینی نیز داشته باشد. آن روش افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام است که قصد دارم تا در این مطلب شما را با آن آشنا کنم.

اینستاگرام را حتما همه شما می شناسید و با آن آشنا هستید این شبکه اجتماعی قبل ها تنها برای سرگرمی بود اما حالا  بسیاری به آن به چشم یک شغل نگاه می کنند. روش های مختلفی برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی وجود دارد و هر روز که جلو می رویم روش های جدید تری نیز ظهور می کنند. یکی از روش هایی که قدیمی است اما به تازگی ساز و کار درست و حسابی برای آن ایجاد شده افیلیت مارکتینگ است.

آموزش افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام

افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام

قبل از اینکه به موضوع افیلیت در اینستاگرام بپردازم ابتدا به این موضوع خواهم پرداخت که اصلا فیلیت مارکتینگ چیست؟

افیلیت مارکتینگ در واقعا بازاریابی و دریافت پورسانت است. یعنی فردی برای اینکه کالای خود را به فروش برساند به جای اینکه هزینه بازاریابی و مارکتینگ دهد همان هزینه را به صورت پورسانت و درصد برای بازاریابی به دیگران پرداخت می کند تا بدون هیچ گونه ریسکی کالای خود را به فروش برساند. از آن طرف بازاریاب نیز نیازی به کالا ندارد و از دردسر تامین کالا خلاص می شود.

شاید بعد از این توضیحات این سوال پیش بیاید که شاید اینها همه کلاه برداری و دروغ باشد؟ در جواب این سوال باید بگویم که قبل ها می شد این حرف را زد اما در حال حاضر دیجیکالا به عنوان یکی از بزرگ ترین کسب و کار های آنلاین کشور و بسیاری از شرکت های بزرگ دیگر وارد این حوزه شدند و سیستم های بسیار کامل و بی نقصی را طراحی کردند که خیال ما را راحت می کند.

محبوب ترین موضوعات در تلگرام (در چه حوزه ای فعالیت کنیم؟)

چگونه در سیستم افیلیت مارکتینگ ثبت نام کنم؟

برای اینکه بتوانید از سیستم استفاده کنید ابتدا باید در یک سیستم افیلیت مارکتینگ ثبت نام کنید. سایت ها و شرکت های زیادی وجود دارند که در حال ایجاد این سیستم هستند و شما می توانید با آنها به افیلیت مارکتینگ بپردازید. یکی از سایت ها دیجیکالا است که خیلی راحت می توانید مراحل و روند ثبت نام را در آن بگذرانید و سپس به دنیایی از محصولات دسترسی داشته باشید.

چگونه کالا را در اینستاگرام به فروش برسانم؟

حالا که در یکی از سیستم ها ثبت نام کردید نوبت به فروش کالا می رسد. دیگر دوران آن روز ها که تنها عکس یک محصول را می گذاشتید و منتظر فروش بودید گذشته و باید کاری جدی تر و اساسی تر انجام دهید. فرقی نمی کند کالای خود را می فروشید تا از افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام استفاده می کنید جدی نگرفتن کار و انتظار فروش بدون زحمت داشتن نتیجه ای جز شکست ندارد.

تمرکز روی یک دسته خاص:

تمرکز کردن در هر کاری مهم و حیاتی است. در قدیم بود که هر فردی در یک دسته بندی بزرگ فعالیت می کرد و هر چیزی می فروخت. امروزه اگر قرار باید این گونه فعالیت کنید به شما می گویم که از همین الان شکست می خورید. شما باید روی یک حوزه خاص و روی یک بخش خاص کار کنید.

برای مثال در حوزه کالای دیجیتال و بخش موبایل و موبایل ها اپل

بلاگری درباره‌ی حوزه:

بلاگری کردن و تولید محتوا یکی از روش های ابتدایی و اصلی فروش به حساب می آید. اگر شما قصد این را دارید که کالای خود، خدمات خود و حتی کالا و خدمات دیگران را بفروشید ابتدا باید در یک حوزه بلاگری و تولید محتوا کنید و سپس اقدام به فروش کنید. به عنوان مثال اگر در حوزه لباس فعالیت می کنید باید آموزش هایی درباره‌ی ست های مختلف و… بگذارید. تولید محتوا در رابطه با حوزه ای که در آن فعالیت می کنید و محصولاتی که می فروشید یکی از واجب برای افزایش فروش و جذب مشتری است.

استفاده از تبلیغات :

هر کاری برای اینکه سریع تر رشد کند نیازمند تبلیغات است. بدون تبلیغات باید مدت زمانی زیادی فعالیت کنید که احتمال در این راه خسته می شوید و جا می زنید. اما می توانید با یک هزینه ابتدایی خود را رشد دهید و خیلی سریع تر به درآمد برسید. برای تبلیغات استفاده از بلاگر می تواند بسیار گزینه خوبی باشد. با چند میلیون تومان می توانید تعداد بسیار خوبی فالوور جذب کنید و با همان ها ابتدای کار خود را شروع کنید.

زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک اینستاگرام، افزایش فالوور فیک اینستاگرام و….

فروش در کنار کار خود:

البته نیازی نیست برای افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام حتما یک پیج داشته باشید که برای فروش کالا باشد. شما می توانید در کنار حوزه خود و فعالیت خود اقدام به افیلیت مارکتینگ کنید. برای مثال فردی که درباره‌ی موبایل ها و برسی آنها تولید محتوا می کند می توانید از افیلیت های فروش موبایل و…. استفاده کند.

در این مطلب سعی کردم شما را خیلی ساده و ابتدایی با افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام و اصول آن آشنا کنم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.