خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » بهترین برنامه های فهرست کارها برای مک در سال 2024

اگر جز کسانی باشید که کارهای زیادی در طول روز برای انجام دادن داشته باشید قطعا تا به حال دنبال یک برنامه مدیریت کارهای خود گشتید. در این مطلب از زرممبر قصد دارم تا فهرستی از بهترین برنامه های فهرست کارها برای مک را به شما معرفی کنم تا بتوانید با استفاده از آنها بهره‌وری خود را از زمان در بالاترین حد ممکن نگه دارید.

بهترین برنامه های فهرست کارها برای مک

برنامه های بسیار زیادی در این حوضه وجود دارد که قطعا می توانید از آنها استفاده کنید اما اینکه یک برنامه جامع و قوی پیدا کنید که بتواند تمام نیاز های شما را پوشش دهد و کارهای شما را به بهترین شکل ممکن طبقه بندی کند مشکل اصلیست.

برنامه todoist

Todoist

یکی از محبوب ترین برنامه های فهرست کارها و مدیریت آنها قطعا todoist است که به شما امکان دسته task های خود در بخش های مختلفی را می دهد و می توانید به دلخواه به آنها را اولویت بندی کنید. این برنامه دارای یک طرح رایگان برای افرادیست که نیازی به ویژگی های بسیار پیچیده ندارند البته نسخه های pro و business آن امکانت بیشتر و کاربردی تری را به مخصوص برای مدیریت کارهای تیمی در اختیارتان قرار میدهد.

ویژگی های برنامه todolist:

  • قابلیت شخصی سازی لیست های مختلف
  • قالب های مختلف
  • امکان تنظیم یادآوری
  • امکان تعریف اولویت و وظایف فرعی

معرفی بهترین برنامه های تقویم برای مک

tick tick بهترین برنامه فهرست کارها برای مک

TickTick

Ticktick یک برنامه ساده لیست انجام کارهاست که تقریبا بر روی هر پلتفرمی که فکرش را بکنید اجرا می شود و با دیگر دیوایس ها ادغام می شود و همین موضوع این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در وب، مک و موبایل خود از این برنامه استفاده کنید.

این برنامه شاید یک برنامه تخصصی برای مک نباشد اما طراحی و ویژگی های آن باعث شده تا یک گزینه فوق العاده برای دیوایس های مک به حساب بیاید. از جمله ویژگی بسیار جالب آن می توان به ادغام با برنامه های calender، میانبر صفحه برای اضافه کردن کارها و سازماندهی قوی اما در عین حال ساده کارها اشاره کرد.

شما می توانید در برنامه ticktick لیست های مختلفی بساید و کارهای خود را با استفاده از برچسب ها، نمادها و درجه بندی اولویت  مرتب کنید تا بدانید باید دقیقا کدام کارها را انجام دهید.

Tick tick دارای نسخه رایگان است که می توانید بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنید اما این نسخه دارای محدودیت های زیادی است که به همین محدودیت ها می توانید گزینه خوبی برای بسیاری از افراد باشد.

برنامه things

Things 3

اگر دنبال یک برنامه مناسب برای مدیریت کارها تنها برای دستگاه های اپل هستید Things 3 گزینه مناسبی می تواند باشد. این برنامه با اینکه در نگاه اول بسیار ساده به نظر می رسد اما در وجود خود امکانات و ویژگی های بسیار منحصر به فردی داره که همین موضوع باعث شده تا به یکی از بهترین برنامه های در این حوضه برای مک تبدیل شود.

شما می توانید وظایف و پروژه های خود را بر طبق موارد مختلفی طبقه بندی و مدیریت کنید. همچنین می توانید برای وظایف خود گروه ها و حتی وظایف فرعی و یادداشت تعریف کنید. اینها همه ویژگی هایی هستند که بسیاری از برنامه در اختیار شما قرار می دهد اما چه چیزی things 3 را از بقیه متفاوت می کند؟ ساده بودن! Things با اینکه بخش ها و حالت های بسیار مختلفی را برای مدیریت و طبقه بندی کارها دارد که اگر بخواهید آن را برای کسی توضیح دهید قطعا گیج می شود اما طراحی بسیار خوب آن باعث شده تا خیلی ساده به نظر برسد و مدیریت کارها را برایتان به فرایندی راحت تبدیل کند.

این برنامه می تواند با تقویم همگام شود تا بتوانید برای ملاقات های خود برنامه ریزی کنید، همچنین میانبرهای مختلفی برای راحتی کار در اختیارتان قرار می دهد. اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که things 3  نسخه رایگان ندارد و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه دارید.

5 تا از بهترین برنامه های گیرنده ایمیل برای مک

any.do برنامه لیست کردن کارها

Any.do

Any.do یکی از برنامه هایی که در حوزه مدیریت کارها و لیست انجام وظایف اسم آن را زیاد می شنوید. این برنامه یک راحل ساده برای منظم کردن کارها و برنامه ها مناسب افراد و تیم هاست. اگر دنبال برنامه ای می گردید که بتوانید رایگان از آن استفاده کنید و مناسب برای کارهای تیمی و هماهنگ شدن بیشتر تیم باشد قطعا any.do می تواند یک گزینه مناسب باشد.

از ویژگی های آن می توان به برچسب های رنگی برای دسته بندی کارها، ادغام با برنامه هایی مانند: slack، Microsoft teams و.. ، تقویم و یادآوری، قالب های متنوع برای پروه های مختلف، همگام سازی چند دستگاه و برنامه ریزی روزانه اشاره کرد.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر فعال گروه و فالوور فیک اینستاگرام به معرفی بهترین برنامه های مدیریت کارها برای مک پرداختم تا بتوانید با استفاده از آنها به کارهای خود نظم دهید و دیگر کار عقب افتاده نداشته باشید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.