خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » 4 روش برای حذف واترمارک تیک تاک | آپدیت 2023

تیک تاک برنامه پرمخاطب این روز ها که در چندسال اخیر بسیار معروف شده و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. اگر تا به حال خواسته باشید که ویدیو تیک تاک خودتان یا شخص دیگری استفاده کنید قطعا متوجه حضور واترمارک بر روی آن شدید که کمی ناراحت کننده است چون باعث می شود نتوان از آنها استفاده کرد. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش حذف واترمارک تیک تاک به صورت کامل و جامع بپردازم.

واترمارک در تیک تاک یک ویژگی بسیار مثبت است چون باعث می شود تا سازنده آن ویدیو مشخص باشد اما متاسفانه اگر بخواهید آن ویدیو را دانلود یا استفاده کنید موضوع کاملا متفاوت است چون نمی توانید به دلیل وجود واترمارک از آن استفاده کنید.

نحوه حذف واترمارک تیک تاک

برای اینکه بتوانید واترمارک ویدیو های تیک تاک را حذف کنید روش های مختلفی وجود دارد که من به چندتا از بهترین آنها در ادامه می پردازم. اینکه بخواهید از کدام یک استفاده کنید و کدام یک می تواند گزینه مناسب تری برای شما دیگر به خودتان بر می گردد.

زوم کردن برای پنهان شدن واترمارک tiktok

ساده ترین کاری که می توانید برای پنهان کردن واترمارک انجام دهید زوم کردن ویدیو است. معمولا واترمارک تیک تاک در کنار تصویر قرار میگیرد به همین دلیل می توانید با کمی زوم کردن آن را پنهان کنید. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا ویدیو تیک تاک مدنظرتان را دانلود کنید.
  2. آن را اجرا کنید و بر روی گزینه edit ضربه بزنید.
  3. سپس ابزار برش یا cropping را انتخاب کنید.
  4. قسمتی از تصویر را انتخاب کنید که واترمارک در آن وجود نداشته باشد.
  5. حالا ویدیو خود را سیو کنید و هرجایی که دوست دارید از آن استفاده کنید.

زوم کردن برای پنهان شدن واترمارک tiktok

5 روش دانلود ویدیو از تیک تاک در اندروید، ios و کامپیوتر

تار کردن واترمارک تیک تاک

استفاده از ابزار تار کنند می تواند باعث پنهان شدن واترمارک ویدیو شما شود. اما ممکن است شما مجور باشید چندین ناحیه از ویدیو خود را تارک کنید که این موضوع خیلی ساده مشخص می کند که شما می خواستید تا منبع ویدیو را از بین ببرید که چندان جالب نیست. اما به هرحال برای اینکار می توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید. blur video یک برنامه مناسب برای این کار است. ابتدا این برنامه را دانلود کنید سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. دسترسی های لازم را به برنامه بدهید.
  2. بر روی گزینه start ضربه بزنید.
  3. ویدیو مدنظرتان را انتخاب کنید.
  4. بین blur یا pixelate در بالای صفحه را انتخاب کنید.
  5. روی add blur ضربه بزنید.
  6. دایره های blur را حرکت دهید تا واترمارک های شما را بپوشاند.
  7. در آخر بر روی گزینه save ضربه بزنید تا ویدیو شما سیو شود.

تار کردن واترمارک تیک تاک

حذف watermark ویدیو تیک تاک با هوش مصنوعی

به نسبت دو روش قبلی استفاده از هوش مصنوعی می تواند منطقی تر باشد چون یک ویدیو کامل و تمیز را در اختیار شما قرار می دهد. البته در ابزارهای هوش مصنوعی امکان خطا وجود دارد به همین دلیل بهتر است حتما آنها را تست کنید و اگر جواب نگرفتید به سراغ روش دیگری بروید. برای حذف واترمارک ویدیو خود می توانید به وبسایت های زیر سری بزنید:

anieraser.media.io

www.veed.io/tools/remove-watermark-from-video

تنها کافیست وارد این وبسایت ها شوید. سپس ویدیو تیک تاکی که دانلود کردید را آپلود کنید و واترمارک خود را مشخص کنید. این وبسایت ها به کمک هوش مصنوعی سعی می کنند تا واترمارک ویدیو شما را از بین ببرند.

چگونه ویدیو دوئت تیک تاک بسازیم؟

دانلود ویدیو tiktok بدون واترمارک

چرا همان اول که قصد دانلود یک کلیپ را از تیک تاک داریم آن را بدون واترمارک دانلود نکنیم؟ طبیعتا این گزینه خیلی منطقی تری به نظر می رسد اما ممکن است برخی مواقع جواب ندهد. به هرحال امتحان آن ضرری ندارد.

وبسایت های مختلفی وجود دارند که می توانید از آنها برای اینکار استفاده کنید. در ادامه لیستی بهترین وبسایت های موجود برای اینکار را به شما به شما معرفی میکنم.

  • snaptik.app
  • ttdownloader.com
  • musicaldown.com
  • qload.info
  • SaveTik

دانلود ویدیو tiktok بدون واترمارک

برای استفاده از این وبسایت ها ابتدا ویدیو موردنظر خود را در تیک تاک پیدا کنید سپس لینک آن را کپی کنید. به یکی از این وبسایت ها بروید و لینک ویدیو خود را past کنید. در آخر بر روی گزینه download کلیک کنید و ویدیو خود را دانلود کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام و خرید ممبر گروه به آموزش حذف واترمارک ویدیو تیک تاک پرداختم تا بتوانید به راحتی ویدیو مدنظرتان را به راحتی دانلود کنید.