خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 5 روش دانلود ویدیو از تیک تاک در اندروید، ios و کامپیوتر

تیک تاک این روز ها جز محبوب ترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید که رشد بسیار سریع و عجیبی داشته است به طوری که حتی اینستاگرام هم آن را یک رقیب قدرتمند دیده و در رقابت با آن امکان reels را ارائه کرده است. در مدتی که در تیک تاک مشغول گشت و گذار هستید ممکن است برخی ویدیو ها برایتان واقعا جالب و جذاب باشد و بخواهید آن را سیو کنید تا بعدا آن را تماشا کنید یا برای کاری از آن استفاده کنید. به همین دلیل نیاز به دانلود آن ویدیو دارید. در این مطلب از وبسایت زرممبر قصد دارم تا به آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک با روش های گوناگوی بپردازم. بنابراین اگر شماهم به دنبال روشی برای دانلود ویدیو های تیک تاک هستید تا انتهای این مطلب را همراه من باشید.

دانلود ویدیو از تیک تاک

برای دانلود کردن ویدیو ها از تیک تاک چندین روش کلی یعنی دانلود از وبسایت، دانلود از طریق برنامه های متفرقه، دانلود از طریق خود تیک تاک وجود دارد که در ادامه همه آنها را به صورت کامل توضیح می دهم.

دانلود ویدیو از تیک تاک از سایت givefastlink

دانلود ویدیو tiktok از طریق وبسایت givefastlink

از طریق این وبسایت خیلی راحت می توانید در گوشی و کامپیوتر ویدیو های تیک تاک را دانلود کنید. برای اینکار تنها لازم است تا وارد برنامه تیک تاک شوید. سپس ویدیو مدنظرتان را پیدا کنید. بعد از آن در کنار صفحه بر روی گزینه share کلیک کنید(یک فلش) و سپس گزینه copy link را کلیک کنید. سپس وارد وبسایت givefastlink به آدرس زیر شوید.

givefastlink.com/tiktok-video-downloader

بعد از آن در بخش paste a social url آدرس ویدیو تیک تاکی که کپی کردید را وارد کنید. برای اینکار می توانید از گزینه paste url استفاده کنید. سپس بر روی گزینه Download کلیک کنید. در صفحه بعد سه گزینه برای شما نمایش داده می شود که مربوط به دانلود ویدیو بدون واترمارک، با واترمارک و دانلود آهنگ تیک تاک است. بر روی گزینه مدنظرتان کلیک کنید و سپس منتظر باشید تا فایل دانلود شود.

ریلز اینستاگرام چیست؟ آیا همان تیک تاک است؟+فعال سازی reels اینستاگرام

دانلود ویدیو تیک تاک از طریق snaptik

یکی دیگر از وبسایت های خیلی معروف در زمینه دانلود از طریق همین snaptik.app می باشد که می توانید از آن برای دانلود ویدیو های تیک تاک را بدون هیچ محدودیت و خیلی سریع دانلود کنید. همچنین این وبسایت سرعت بسیار خوبی برای دانلود دارد و می توانید ویدیو ها را خیلی راحت بدون واترمارک دانلود کنید. برای استفاده از آن مجدد وارد تیک تاک شوید و ویدیو مدنظرتان را پیدا کنید. سپس بر روی آیکون اشتراک گذاری یا همان فلش کنار صفحه کلیک کنید و گزینه copylink را کلیک کنید. سپس وارد وبسایت snaptik.app شوید و در کادر paste tiktok link here آدرسی که کپی کردید را پیست کنید. برای این کار می توانید از گزینه paste استفاده کنید. و سپس بر روی گزینه Download کلیک کنید و به همین راحتی ویدیو مدنظرتان را دانلود کنید.

دانلود ویدیو از تیک تاک با برنامه های اندروید

دانلود ویدیو از تیک تاک با برنامه های اندروید

اگر زیاد ویدیو از تیک تاک دانلود می کنید یا علاقه ای به استفاده از وبسایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند ندارید می توانید خیلی راحت از برنامه های اندروید که در این زمینه فعالیت می کنند استفاده کنید. دو تا از بهترین برنامه در زمینه:

Video downloader for tiktok

SnapX: TT Video Downloader

می باشد که می توانید از آنها استفاده کنید. برای این کار وارد تیک تاک شود.

دانلود ویدیو از تیک تاک

سپس بر روی گزینه share کلیک کنید.

دانلود ویدیو از تیک تاک

بعد از آن روی گزینه copy link کلیک کنید.

سپس وارد این برنامه شوید و لینک را وارد کنید و ویدیو مدنظرتان را دانلود کنید.

دانلود ویدیو از tiktok در ios

فقط اندروید نیست که ابزار هایی برای دانلود ویدیو از تیک تاک دارد. اگر دارای گوشی هایی با سیستم عامل ios هستید می توانید از برنامه total files استفاده کنید. البته همچنان می توانید از همان وبسایت های مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند نیز استفاده کنید.

چگونه صوت reels را دانلود کنیم؟ آموزش دانلود موزیک ریلز اینستاگرام

دانلود ویدیو تیک تاک از طریق خود برنامه

شاید باورتان نشود اما خود تیک تاک برای دانلود ویدیو قابلیتی را ارائه کرده و شما می توانید خیلی راحت ویدیو را بدون هیچ برنامه اضافی دانلود کنید. البته سرعت این روش کمی کند است و ممکن است برای همه ویدیو ها فعال نباشد.

برای این کار وارد تیک تاک شوید. سپس ویدیو مدظرتان را پیدا کنید. حالا کمی بر روی آن نگهدارید و بر روی گزینه Save video کلیک کنید. حالا می توانید بر روی آیکون share یا همان فلش کلیک کنید و سپس بر روی گزینه Save video کلیک کنید. به همین راحتی فایل ویدیو در گالری گوشی شما ذخیره می شود.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر فیک تلگرام، خرید لایک تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به آموزش دانلود ویدیو از تیک تاک پرداختم که می توانید از روش های مختلفی که معرفی شد برای دانلود ویدیو های مختلف تیک تاک استفاده کنید.