خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » جیمیل » حل مشکل باز نشدن جیمیل در مرورگر (در موبایل و دکستاپ + آپدیت 2020)

هر کسی که در اینترنت باشد قطعا با گوگل و جیمیل آشنایی دارد. جیمیل یکی از پر کاربرد ترین سرویس های موجود در سطح وب می باشد که عملا هر فردی برای اینکه بتواند در فضای وب به درستی کار کند باید یک جیمیل برای خود داشته باشد. سرویس جیمیل برای گوگل می باشد و قطعا وقتی این شرکت بزرگ پشت این سرویس می باشد می توان به کیفیت بالای ان اطمینان کرد. اما برخی مشکلات در این سرویس باعث می شود تا کاربران بسیار ناراحت شوند. یکی از آن مشکلات مشکل باز نشدن جیمیل در مرورگر می باشد. این امر می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. در ادامه با زرممبر همراه باشید تا روش حل این مشکل را به شما بگوییم.

جیمیل یکی از ضروری ترین سرویس های دنیای اینترنت می باشد و هر فرد باید به ان دسترسی داشته باشد. جیمیل در واقع مانند یک شناسنامه در فضای وب به حساب می آید و دسترسی به آن بسیار مورد اهمیت است تا شما بتوانید از سرویس ها و سایت های درون اینترنت استفاده کنید. امروزه شما می توانید تقریبا در هر دیوایسی که استفاده می کنید از جیمیل خود استفاده کنید. در گوشی های همراه از اپ مخصوص جیمیل و در کامپیوتر ها می توانید از طریق سایت مربوطه از جیمیل استفاده کنید. اما برای برخی افراد پیش آمده است که جیمیل آنها در مرورگر باز نمی شد.

 

حل مشکل باز نشدن جیمیل در مرورگر

باز نشدن جیمیل در مرورگر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و ما در ادامه به اصلی ترین آنها خواهیم پرداخت. شما تنها کافی هر روش را برسی کنید تا به نتیجه دلخواه دست یابید.

چگونه جیمیل را در مرورگر باز کنیم

دلایل مشکل باز نشدن جیمیل در موبایل و دکستاپ

از مرورگر های محبوب استفاده کنید.

مرورگر های بسیار زیادی وجود دارد اما جیمیل تنها با برخی از مرورگر ها به خوبی کار می کند که گوگل کروم، موزیلا و سافاری از محبوب ترین آنها هستند. سعی کنید اگر مرورگر دیگری دارید حتما به این مرورگر ها نقل مکان کنید.

از مرورگر اصلی استفاده کنید.

در بین تمام مرورگر ها مرورگر گوگل کروم به این علت که برای خود شرکت گوگل است بسیار با سرویس های این شرکت ادغام تر می باشد و استفاده از آن پیشنهاد می شود. این مرورگر یکی از محبوب ترین مرورگر ها می باشد و توصیه می شود که از آن استفاده کنید.

مرورگر خود را آپدیت کنید

آپدیت کردن مروگر ها بسیار ضروری است چون باعث بهبود کارایی و رفع مشکلات مرورگر می شود. اگر از هر مرورگری مخصوصا اگر از مرورگر گوگل کروم استفاده می کنید حتما چک کنید که آیا آپدیت است یا نه؟ اگر نبود حتما ابتدا آن را آپدیت کنید و سپس از آن استفاده کنید.

واقعا اینترنت دارید

یکی از دلایل بسیار شایع در بین افرادی که با مشکل باز نشدن جیمیل در مرورگر رو به رو هستند نداشتن اینترنت است. ابتدا حتما اطمینان حاصل کنید که آیا واقعا اینترنت دارید یا نه؟ در گذشته وقتی اینترنت شما تمام می شد دیگر نمی توانستید از آن استفاده کنید اما در حال حاظر سرعت آن به شدت کاهش می یابد. بنابراین اگر اینترنت شما تمام شده باشد سایت ها مخصوصا جیمیل برای شما بسیار کند لود می شوند.

مرورگر خود را ریست کنید

یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که مرورگر خود را ریست کنید و دوباره از آن استفاده کنید. با ریست کردن دیگر هر کاری که شما ممکن است کرده باشید که مرورگر جیمیل را باز نکند رفع می شود و احتمالا شما می توانید خیلی راحت از مرورگر خود استفاده کنید.

همین الان مطلب تبدیل ویدیو به ویدیو مسیج در تلگرام (2 روش راحت برای این کار) را بخوانید.

دوباره نصب کنید

اگر با ریست کردن جواب نگرفتید تنها کافی است مرورگر خود را به صورت کافی حذف کنید و دوباره آن را نصب کنید کنید. با این کار عملا باید جیمیل شما بالا بیاید.

تمام موارد را تغییر دهید

یکی از راه حل های اخر این است که تمام موارد ممکن را تغییر دهید. بهتر است ابتدا اینترنت خود را تغییر دهید. بعد از آن می توانید مکان اینترنت خود را تغییر دهید. دیواسی که در ان دارید از جیمیل استفاده می کنید را عوض کنید. مرورگر خود را عوض کنید. به معنای واقعی هر آنچه که در باز شدن جیمیل نقش دارد را عوض کنید و تست کنید.

کوکی های خود را پاک کنید

یکی دیگر از دلایل اصلی باز نشدن جیمیل در مرورگر ها کوکی ها هستند. بهتر است حتما سری به تنظیمات کوکی خود در مرورگر بزنید. همچنین پاک کردن کوکی ها می توانید یکی از راه حل های خلاص شدن از این مشکل باشد.

از نرم افزار های تغییر آی پی استفاده نکنید

اگر از نرم افزاری استفاده می کنید که آی پی شما را تغییر می دهید بهتر است همزمان از جیمیل استفاده نکنید. اما اگر این کار را انجام می دادید ابتدا این نرم افزار را خاموش کنید و بعد دوباره جیمیل را باز کنید.

 

کلام آخر

در این مطلب به شما علل و روش حل مشکل باز نشدن جیمیل در مرورگر را گفتیم. بهترین گزینه این است که از نرم افزار اندروید آن استفاده کنید. امیدوارم این مطلب برای تان مفید بوده باشد.

 

این نوشته در جیمیل ارسال شده و با برچسب گذاری شده است.