خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » واتساپ » میوت کردن مخاطبین در واتساپ (گروه، مخاطب، استاتوس)

مگر می شود گوشی موبایل داشته باشید و واتساپ استفاده کنید. واتساپ این روز ها جز برنامه هایی به حساب می آید که روی گوشی هر فردی نصب است و بسیار از افراد چه در ایران و چه در خارج از ایران از آن استفاده می کنند. به همین دلیل افراد معمولا با مخاطبین و گروه های زیادی در واتساپ در ارتباط هستند و همین موضوع باعث می شود تا نوتیفیکیشن ها کلافتان کند. برای همین تصمیم گرفتم تا در این مطلب به آموزش میوت کردن مخاطبین در واتساپ بپردازم تا خیلی راحت از شر نوتیفیکیشن هایی که برایتان وقت و بی وقت از واتساپ می آید راحت شوید.

واتساپ جز محبوب ترین پیام رسان در کل جهان به حساب می آید که کاربران بسیار زیادی دارد. بعد از فیلتر شدن تلگرام در ایران نیز این پیام رسان محبوبیت بیشتری پیدا کرد و به نوعی به پرمخاطب ترین پیام رسان در ایران تبدیل شد که افراد بسیار زیادی از آن استفاده می کنند.

میوت کردن مخاطبین در واتساپ

آموزش میوت کردن مخاطبین در واتساپ

معمولا پیام رسان ها از قابلیت نوتیفیکیشن برای اطلاع رسانی افراد از پیام هایی که دیگران برای آنها ارسال کردند استفاده می کنند. اما گاهی اوقات تعداد افرادی که ما با آنها صحبت می کنیم بسیار زیاد است و همین موضوع باعث می شود تا وقت و بی وقت نوتیفیکیشن های بسیاری برایتان ارسال شود که شاید آزاردهنده باشد. البته واتساپ این قابلیت را در نظر گرفته تا افراد بتوانند خیلی راحت با میوت کردن گروه یا مخاطبین از شر نوتیفیکیشن های پیام های آنها راحت شوند.

میوت کردن افراد در واتساپ

واتساپ این امکان را در اختیار ما قرار داده است تا بتوانید هر کسی را که می خواهیم میوت کنیم تا دیگر نوتیفیکیشن های آن برایمان نمایش داده نشود. برای این کار تنها نیاز است تا مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا وارد واتساپ شوید.

سپس به صفحه گفتگوی مدنظرتان بروید.

حالا در بر روی نام فرد کلیک کنید.

در صفحه ای که باز می شود بر روی گزینه mute notifications کلیک کنید.

حالا برایتان صفحه ای باز می شود:

8 hours: با انتخاب این گزینه فرد مدنظرتان به مدت 8 ساعت میوت می شود و دیگر نوتیفیکیشن های آن برایتان ارسال نمی شود.

1 week: با انتخاب این گزینه فرد مدنظرتان به مدت 1 هفته میوت می شود و دیگر نوتیفیکیشنی برایتان نمی آید.

Always: با انتخاب این گزینه نیز فرد برای همیشه میوت می شود و خیلی راحت دیگر هیچ نوتیفیکیشنی از آن برایتان ارسال نمی شود.

ریپلای کردن پیام در دایرکت اینستاگرام روش جدید و جامع (+حل مشکل)

میوت کردن گروه در واتساپ

معمولا در گروه های واتساپ پیام های بسیار زیادی رد و بدل می شود و اگر قرار باشد تا تمام نوتیفیکیشن های آن برایتان ارسال شود خیلی آزار دهنده می شود. به همین دلیل بهتر است تا نوتیفیکیشن های برخی گروه ها را میوب کنید.

برای این کار وارد واتساپ شوید.

سپس وارد گروه مدنظرتان شوید.

حالا در بالا  بر روی نام گروه کلیک کنید.

در صفحه بعد بر روی mute notifications کلیک کنید.

از بین گزینه ها یکی را انتخاب کنید.

به همین راحتی شما توانستید این گروه را میوت کنید.

میوت کردن استاتوس در واتساپ

استاتوس ها مانند استوری های اینستاگرام هستند که در واتساپ قرار دارند. واتساپ این قابلیت را در نظر گرفته است که حتی بتوانید خیلی راحت استاتوس واتساپ را هم میوت کنید. برای کار تنها کافیست تا مراحل زیر را انجام دهید.

وارد واتساپ شوید.

سپس در بالا بر روی گزینه status کلیک کنید.

در اینجا لیستی از استاتوس های افراد مختلف را مشاهده می کنید.

حالا بر روی هر کدام که می خواهید میوت کنید کمی نگهدارید.

حالا بر روی گزینه mute کلیک کنید.

به همین راحتی می توانید استاتوس فرد مدنظرتان را میوت کنید.

همچنین می توانید با دوباره روی آن نگه داشتن و زدن گزینه unmute آن را از میوت در بیاورید.

ارسال لوکیشن در واتساپ (موقعیت مکانی لایو، لوکیشن فعلی)

بی صدا کردن نوتیفیکیشن های واتساپ

واتساپ یک قابلیت کلی هم برای افراد قرار داده است تا بتوانند بدون نیاز به میوت کردن مخاطبین در واتساپ به صورت تک تک خیلی راحت تمامی نوتیفیکیشن های واتساپ را  بی صدا کنند. برای این کار وارد واتساپ شوید. در بالا بر روی سه نقطه کلیک کنید. حالا بر روی Settings کلیک کنید. در اینجا بر روی گزینه notifications کلیک کنید.

حالا در هر کدام از بخش های messages یا groups که می خواهید بر روی گزینه notification tone کلیک کنید و بر روی گزینه silent کلیک کنید. به همین راحتی نوتیفیکیشن ها به صورت بی صدا برایتان می آید.

افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام این روز ها جز محبوب ترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید که طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین دلیل افراد زیادی از آن برای توسعه و رشد کسب و کار خود و یا درآمدزایی استفاده می کنند. اما رشد کردن در این شبکه اجتماعی راحت نیست به همین دلیل مجموعه زرممبر تصمیم به ارائه خدمات اینستاگرام مانند افزایش فالوور و خرید لایک اینستاگرام گرفته تا بتوانید با استفاده از آن رشد خود را خیلی سریع تر کنید.