خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » تبدیل فایل های pdf به یک فایل خیلی راحت تنها در عرض 2 دقیقه!

قطعا بسیاری از شما با فرمت فایل های pdf آشنا هستید. این فرمت را می توان جز محبوبیت ترین فرمت های جهان برای انتقال و ذخیره سازی اسناد به شمار برد. دیگر بیشتر فایل ها در کل جهان به خصوص در اینترنت pdf هستند. شاید تا به حال شما هم به این مشکل برخورده باشید که چند فایل پی دی اف داشته باشید که به هم مربوط هستند و قصد داشته باشید یا آنها را یکی کنید اما راه حلی برای این کار به ذهن تان نرسد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به شما نحوه تبدیل فایل های pdf به یک فایل را به شما آموزش دهیم که بتوانید خیلی راحت چند فایل پی دی اف را باهم ادغام کنید.

متاسفانه به علت ساختار فرمت pdf نمی توان یکی بر روی آن تغییراتی ایجاد کرد. برای مثال اگر چند فایل ورد داشتید خیلی راحت با کپی پیست کردن می توانید آنها را باهم ادغام کنید اما در فرمت pdf از این خبرها نیست و نمی توانید به همین راحت چند فایل را باهم ادغام کنید. اما این به این معنا نیست که این کار غیر ممکن باشد. نرم افزار ها و روش های مختلفی به وجود آمدند که به شما این قابلیت را می دهد که در ادامه آنها را به شما معرفی میکنیم.

ادغام کردن چند فایل pdf

تبدیل فایل های pdf به یک فایل

فکرش را بکنید فردا یک کنفرانس دارید و چند فایل برای ارائه آماده کردید. آن وقت در مقابل همه افراد یک فایل را ببندید و فایل دیگر را باز کنید این کار نه تنها عجیب است بلکه حرفه ای نبودن شما را نشان می دهد. یا اینکه فکر کنید مدت ها وقت گذاشتید و مطالب مختلفی را جمع آوری کردید تا یک پایان نامه یا تحقیق ارائه دهید. حالا چند فایل به استاد خود بدهید که هر کدام بخشی از پروژه باشد. یا اینکه تصور کنید قصد داشتید یک کتابی را بنویسید و حالا بعد از مدت ها تلاش آن را کامل کردید و فصل های مختلف آن را به pdf ذخیره کردید حالا چگونه باید آنها را باهم ادغام کنید؟ و…..

اینها همه شرایط مختلفی هستند که شما در آن نیاز دارید تا چند فایل pdf را باهم ادغام کنید. اما حالا چه روش های برای این کار وجود دارد و چگونه می توان این کار را انجام داد؟

معرفی ایموجی ها (معرفی محبوب ترین ایموجی ها و معنی تمامی آنها)

برای این کار روش های مختلفی وجود دارد. شما می توانید از ابزار های آنلاین یا نرم افزارهای مختلفی در این جهت استفاده کنید. ما در ادامه چند تا از بهترین آنها را به شما معرفی می کنیم.

ترکیب چند فایل pdf آنلاین

شاید قبلا مرسوم بود که برای هر کار کوچکی  برنامه ای وجود داشت و باید آن نصب می کردید و از آن استفاده می کردید. اما حالا شرایط کاملا فرق کرده است. به لطف اینترنت و سایت های مختلفی که وجود دارد دیگر نیازی به نصب هیچ گونه برنامه ای نیست و شما خیلی راحت می توانید با استفاده از سایت های مختلف این کار را انجام دهید.

البته روش های دیگری نیز وجود دارد و شما حتی می توانید از خود نرم افزار ادوب نیز استفاده کنید اما به این دلیل که این نرم افزار های تخصصی درباره یا این موضوع نیستند معمولا بسیار پیچیده هستند و کار کردن با آنها کمی سخت است. بنابراین بهتر است از سایت ها و ابزارهای آنلاین استفاده کنید که چند با چند کلیک فایل های خود را انتخاب و سپس فایل نهایی را دانلود کنید.

زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر فیک گروه، بازدید خودکار تلگرام

اگر سایتی نمی شناسید می توانید عبارت merge pdfs را برای تبدیل فایل های pdf به یک فایل جستجو کنید تا با انبوهی از سایت های مختلفی رو به رو شوید. معمولا بین همان چند گزینه اول می توانید سایت های بسیار خوبی پیدا کنید که محیط آنها بسیار ساده است.

فرقی نمی کند چه سایتی را انتخاب کنید البته که ما پیشنهاد می کنید تا از سایت smallpdf استفاده کنید زیرا هم سرعت و امکانات خوبی دارد و هم بسیار زیباست و کارکردن با آن بسیار ساده است. شما وقتی عبارت بالا را سرچ کنید خود به خود به صفحه مخصوص به این کار هدایت می شوید. حالا قطعا عبارتی به نام choose file خواهید دید. در سایت smallpdf شما می توانید از بین مکان های مختلفی مانند کامپیوتر و دیوایس خودتان یا دراپباکس و گوگل درایو فایل های مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید فایل های خود را با بکشید و بر روی کادر مخصوص رها کنید. سپس کنید باید منتظر بمانید. در صفحه بعد باید ترتیب فایل ها را انتخاب کنید و تنظیمات مربوطه را انجام دهید. در اینجا چون ممکن است برای سایت های مختلف فرق بکند و مراحل نیز بسیار ساده است به همین دلیل دیگر به توضیح ان نمی پردازیم. در اخر نیز فایل نهایی را دانلود می کنید. به همین راحتی شما چند فایل pdf را باهم ادغام کردید.

کلام آخر

ما در این مطلب به شما روش های تبدیل فایل های pdf به یک فایل را به شما آموزش دادیم و شما گفتیم که چگونه خودتان سایت های مرتبط در این زمینه را پیدا کنید. امیدوارم این مطلب برای تان مفید بوده باشد.