خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش ساخت اکانت اسکایپ در اندروید، آیفون و کامپیوتر

اسکایپ یکی از محبوب ترین برنامه های تمایش ویدیوای در جهان به حساب می آید که سال ها قبل توسط مایکروسافت خریداری شد و توسعه پیدا کرد. این برنامه با استفاده از فناوری VoIP این قابلیت را به شما می دهد تا بدون نیاز به پرداخت هرینه خیلی ساده با استفاده از اینترنت با یکدیگر ارتباط صوتی و تصویری بسیار باکیفیت و با امکانات زیادی داشته باشید. برای استفاده از این سرویس حتما نیاز به یک اکانت دارید. در ادامه این مطلب قصد دارم تا به آموزش ساخت اکانت اسکایپ در موبایل و دکستاپ به صورت مرحله به مرحله بپردازم.

ساخت اکانت اسکایپ

شما می توانید از برنامه تماس تصویری و ویدیوای اسکایپ در کامپیوتر و موبایل خود به راحتی استفاده کنید. اما برای استفاده از آن نیاز به یک اکانت دارید.

آموزش ساخت حساب کاربری اسکایپ از طریق موبایل

برای ساخت یک حساب جدید ابتدا باید برنامه اسکایپ را نصب کنید. خوشبخاته در اندروید و IOS این برنامه در دسترس می باشد تنها کافیست تا یک سری به گوگل پلی و استور موبایل خود بزنید و برنامه Skype را دانلود کنید و سپس مراحل زیر را برای ساخت اکانت طی کنید:

ابتدا وارد برنامه اسکایپ شوید.

سپس در صفحه اول بر روی create one در مقابل عبارت no account? کلیک کنید تا به صفحه ساخت اکانت هدایت شوید.

ساخت اکانت اسکایپ

برنامه از شما می خواهد که یک شماره تلفن یا ایمیل برای شروع فرایند ثبت نام وارد کنید. اگر می خواهید با ایمیل ثبت نام کنید بر روی عبارت use your email address instead کلیک کنید و سپس آدرس ایمیل خود را وارد کنید.(دقت کنید که آدرس ایمیل و شماره تلفنی که استفاده می کنید حتما باید معتبر باشد)

وارد کردن ایمیل برای ایجاد اکانت جدید اسکایپ

در مرحله بعد از شما خواسته می شود تا پسوردی برای اکانت خود انتخاب کنید.( این رمز عبور باید شامل کاراکتر های بزرگ و کوچک و اعداد و… باشد)

وارد کردن پسورد برای ساخت اکانت جدید اسکایپ

سپس نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید تا اطلاعات اکانت شما کامل تر شود.

حالا از طرف اسکایپ برای شما یک کد تایید به ایمیلتان ارسال می شود. حتما وارد ایمیل خود شوید و کد تایید را دریافت کنید سپس در قسمت enter code وارد کنید و بر روی گزینه next کلیک کنید.

verify کردن اکانت اسکایپ

پس از اینکه کد تایید را وارد کردید باید تایید که شما ربات نیستید.

در آخر نیز بر روی گزینه next کلیک کنید.

به همین راحتی شما توانستید اکانت خود را بسازید و از حالا می توانید از برنامه اکایپ برای برقراری تماس تصویری و ویدیوای استفاده کنید.

آموزش برقراری تماس ویدیویی (معرفی بهترین برنامه های تماس تصویری)

آموزش ساخت اکانت skype از طریق مرورگر

شما می توانید چه در موبایل و چه در کامپیوتر و لپ تاپ خود از طریق سایت اسکایپ فرایند ثبت نام را انجام دهید. برای اینکار ابتدا وارد سایت skype.com شوید و سپس مراحل زیر را طی کنید:

در صفحه ابتدایی سایت بر روی گزینه open skype in your browser کلیک کنید.

سپس بر روی گزینه create one کلیک کنید.

در مرحله بعد آدرس ایمیل مدنظرتان را وارد کنید. می توانید با کلیک بر روی گزینه use a phone number instead از شماره تلفن خود به جای ایمیل استفاده کنید.

بعد از اینکه آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کردید از شما خواسته می شود تا یک رمزعبور برای اکانت خود انتخاب کنید.

در مرحله بعد از شما نام و نام خانوادگی و برخی اطلاعات دیگر خواسته می شود.

با کامل کردن اطلاعات خواسته شده وارد صفحه تایید حساب می شوید. تنها کافیست تا کد تاییدی که از طرف اسکایپ برای شما ایمیل یا پیامک شده را وارد کنید و سپس بر روی گزینه next کلیک کنید.

به همین راحتی شما توانستید یک حساب کاربری در اسکایپ بسازید و از حالا به بعد می توانید از طریق اسکایپ به برقراری تماس ویدیو و صوتی بپردازید.

محو کردن تصویر پس زمینه در تماس ویدیویی اسکایپ (صفر تا صد در عرض 2 دقیقه)

چگونه در کامپیوتر و لپ تاپ اکانت اسکایپ بسازیم؟

شما می توانید از طریق مرورگر یک حساب کاربری اسکایپ در کامپیوتر یا لپ تاپ خود بسازید. همچنین می توانید برنامه اسکایپ را برای ویندوز خود دارید کنید و از طریق آن به ساخت یک اکانت جدید بپردازید. مراحل آن تقریبا مشابه با آموزشی است که در بالا دادیم. برای دانلود برنامه اسکایپ وارد وبسایت skype.com شوید و سپس بر روی گزینه download skype کلیک کنید تا فرایند دانلود شروع شود.

آیا می توان از شماره تلفن ایران برای ساخت اکانت اسکایپ استفاده کرد؟

در کمال ناباوری شما می توانید از شماره تلفن ایران بدون هیچ مشکلی برای ساخت اکانت اسکایپ و تایید آن استفاده کنید. البته می توانید از ایمیل خود نیز برای ساخت اکانت استفاده کنید.

آیا می توانم بدون شماره تلفن اکانت اسکایپ بسازم؟

بله، شما در مراحل ساخت اکانت می توانید انتخاب کنید که می خواهید با استفاده از شماره تلفن خود اکانت بسازید یا اینکه می خواهید از ایمیل خود برای اینکار استفاده کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ری اکشن و خرید سین تلگرام و به آموزش ساخت اکانت اسکایپ به صورت کامل و جامع پرداختم تا بتوانید از این برنامه فوق العاده برای برقراری تماس های صوتی و تصویری خود بدون نیاز به پرداخت هزینه زیادی استفاده کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.