خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » آموزش بکاپ گرفتن از اکانت اینستاگرام به صورت کامل (آپدیت 2022)

اینستاگرام این روز ها به یکی از برنامه های بسیار محبوب و مهم در کل دنیا تبدیل شده است. قطعا اکانت هر کداممان برایمان ارزش بسیار زیادی دارد و حائز اهمیت است. به همین دلیل تهیه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات آن همه می تواند خیال ما را راحت کند. بسیاری فکر می کنند که روش وجود ندارد که بتوان از اینستاگرام بکاپ گرفت اما برعکس در خود اینستاگرام این قابلیت و این امکان وجود دارد و می توانید خیلی ساده از اکانت خود یک بکاپ تهیه کنید. در ادامه این مطلب قصد دارم تا به آموزش بکاپ گرفتن از اکانت اینستاگرام بپردازم. با من تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بکاپ گرفتن از اکانت اینستاگرام

کمتر کسی پیدا می شود که با اینستاگرام آشنایی نداشته باشد و از این شبکه اجتماعی استفاده نکند. این شبکه اجتماعی در حال حاضر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید که بیش از یک میلیارد دانلود در سراسر دنیا دارد و همین موضوع به خوبی نشان می دهد که اهمیت آن چقدر است. همین موضوع باعث شده تا اکانت ها و اطلاعاتی که هر فرد در اینستاگرام دارد برایش ارزش زیادی داشته باشد و همیشه نگران آن باشد. به همین دلیل اینستاگرام قابلیتی را به برنامه خود اضافه کرده تا از طریق آن بتوانید از اطلاعات اینستاگرام خود اکاپ تهیه کنید.

تهیه نسخه پشتیبان اینستاگرام از طریق کامپیوتر (وب)

روش های متفاوتی و ابزار های متفاوتی برای بکاپ گرفتن از اکانت اینستاگرام وجود دارد که ساده ترین آن خود اینستاگرام است. برای اینکه بتوانید از طریق وب از اکانت خود بکاپ تهیه کنید مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا وارد سایت اینستاگرام شوید و سپس با نام کاربری و رمز عبور خود وارد اکانت خود شوید.

سپس در بالا بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید و بر روی گزینه profile کلیک کنید.

بعد از آن به صفحه پروفایل خود هدایت می شوید. در آنجا بر روی عکس چرخ دنده کنار edit profile کلیک کنید.

منوی تنظیمات برای درخواست بکاپ اینستاگرام

سپس از منوی باز شد بر روی گزینه privacy and security کلیک کنید.

بکاپ گرفتن از اکانت اینستاگرام

حالا در صفحه بعدی به دنبال بخش data download باشید و در زیر آن بر روی request download کلیک کنید.

وارد کردن ایمیل برای دریافت بکاپ اینستاگرام

سپس آدرس ایمیلی که می خواهید بکاپ به آن فرستاده شود را وارد کنید. بعد از ان باید فرمت فایل بکاپ خود را انتخاب کنید. شما می توانید فایل بکاپ را به دو صورت json و html دریافت کنید. json یک فرمت مخصوص ماشین ها و برنامه های خاص است اما html یک فرمت ساده تر و قابل فهم تر برای یک کاربر عادی است.

وارد کردن رمز عبور اینستاگرام

بعد از اینکه فرمت فایل را انتخاب کردید بر روی گزینه next کلیک کنید. سپس رمز عبور خود را وارد کنید و بر روی گزینه request download کلیک کنید.

بعد از انجام این کار کمی بعد ایمیلی به عنوان your Instagram data ارسال می شود که در آن لینکی وجود دارد که می توانید بکاپ اطلاعات اینستاگرام خود را دریافت کنید. مدت زمانی که طول می کشد تا این ایمیل ارسال شود متغییر است و ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد. پس صبور باشید.

نحوه مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام در موبایل و کامپیوتر

بکاپ گرفتن از اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن اینستاگرام

اگر از نسخه موبایل اینستاگرام استفاده می کنید و دوست دارید از طریق آن بکاپ خود را دریافت کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید.
  2. سپس در پایین بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.
  3. حالا در صفحه پروفایلتان بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید.
  4. در منوی باز شده بر روی آیکون چرخ دنده یا همان settings کلیک کنید.
  5. سپس وارد بخش security شوید و بر روی گزینه download data کلیک کنید.
  6. اگر این گزینه را پیدا نکردید یا وجود نداشت در صفحه settings در کادر search عبارت Download your information را تایپ کنید و وارد بخش موردنظر شوید.
  7. سپس ایمیل خود را وارد کنید و بر روی گزینه request download کلیک کنید.
  8. در مرحله بعد رمز عبور خود را وارد کنید و بر روی گزینه next کلیک کنید.
  9. فایل بکاپ طی چند روز برایتان ارسال می شود.

آموزش حذف کردن افراد از گروه اینستاگرام (مدیریت گروه اینستاگرام)

بکاپ گرفتن از حساب اینستاگرام به صورت دستی

شما می توانید به صورت دستی از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید. اما برای اینکار باید تمام پست ها، ویدیو ها، عکس ها و… خود را توسط سایت های مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند این کار را انجام دهید. سایت های مختلفی از جمله Download gram و برنامه Instasave توانایی انجام این کار را دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

اینستاگرام در طی این چندساله به یکی از مهم ترین برنامه ها و فضا ها برای انواع کسب و کار ها و افراد و… تبدیل شده است. تعداد کاربران بسیار زیاد باعث شده تا شما بتوانید از این فضا برای توسعه کسب و کار خودتان و کسب درآمد از آن استفاده کنید. همه این کارها ممکن است اگر شما شما بتوانید فالوور بدست بیاورید. برای اینکار در کنار تبلیغات و تولید محتوا می توانید از خدمات خرید فالوور فیک ایرانی اینستاگرام و لایک ایرانی ارزان اینستاگرام زرممبر استفاده کنید تا سرعت رشد و پیشرفت شما در اینستاگرام و بازدهی تبلیغات و تولید محتوایتان برای بدست آوردن مخاطلب افزایش یابد.