خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » چگونه پست دیگران را اد استوری کنیم [آموزش تصویری]

اینستاگرام ابزاری برای ارتباط گیری با سراسر دنیا و همه کسانی است که می‌شناسیم یا می‌خواهیم بشناسیم. همچنین اینستاگرام در چندین سال گذشته به یک بستر مطمئن و عالی برای ایجاد کسب و کارهای مجازی تبدیل شده‌ است. مطمئنا تا به حال شنیده‌اید که پست دیگران را باید در استوری خود بگذارید، حال این شرایط برای پیج کاری دوستان و آشنایان، پیج مسابقات و… بوده است. برای ما سوالی پیش می‌آید که اد استوری کردن به چه معناست و چگونه است. در ادامه این مقاله به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد. همچنین برای اینکه پیج کاری شما توسط دیگران مورد استقبال قرار بگیرد باید فالوور اینستاگرام‌تان را افزایش بدهید و همچنین میزان لایک آن را نیز افزایش بدهید، برای عملی کردن این موضوع می‌توانید از سرویس‌هایی که در سایت زر ممبر ارائه می‌شوند استفاده کنید و نسبت به خرید فالوور فیک ارزان و خرید لایک ایرانی ارزان اقدام کنید.

 

اد استوری به چه معناست

اد استوری (add story) به معنای اضافه کردن به استوری است. مدت‌ها پیش این قابلیت جذاب به استوری‌های اینستاگرام اضافه شد و بهترین بازدهی را داشت. با استفاده از اد استوری می‌توانید بدون اینکه از پست فردی اسکرین شات بگیرید، آن را استوری کنید. همچنین اد استوری کردن به صورت کامل پیرو قوانین استوری است. بدین معنی که پس از گذشت ۲۴ ساعت استوری حذف خواهد شد، می‌توانید استیکرهای تعاملی به کار ببرید، می‌توانید بر روی استوری متن بنویسید و ایموجی‌های مختلف را بگذارید و یا افراد را تگ‌ کنید و لوکیشن بزنید. بدین ترتیب تمامی قابلیت‌های استوری عادی برای اد استوری نیز فعال می‌باشد.

 

فقط پست را می‌توانیم اد استوری کنیم

فهمیدیم که اد استوری به معنای اضافه کردن به استوری خودمان است. اما آیا این اضافه کردن فقط برای استوری امکان‌پذیر است؟ خیر، اگر کسی شما را در استوری خود تگ کند شما خیلی راحت می‌نتوانید از طریق پیام تگی که در دایرکت برای شما ارسال شده است، اد استوری کنید. همچنین اد استوری کردن برای پروفایل نیز میسر است و قابلیت بسیار جالبی است، زیرا شما فقط قادر به اد استوری کردن یک پست در یک استوری هستید اما با انجام دادن این کار پروفایل آن پیج را می‌توانید به صورت مستقیم اد استوری کنید.

 

آموزش اد استوری کردن پست

  • وارد اینستاگرام شوید و به پیج فردی که می‌خواهید اد استوری کنید بروید.

چگونه پست دیگران را اداستوری کنیم - زر ممبر

  • پست مورد نظر را انتخاب کنید و روی آیکون ارسال یا به اشتراک گذاری کلیک کنید.

چگونه پست دیگران را اداستوری کنیم - زر ممبر

  • گزینه Add post to your story را که با رنگ آبی نوشته شده است را انتخاب کنید.

چگونه پست دیگران را اداستوری کنیم - زر ممبر

  • به همین راحتی می‌بینید که پست به استوری شما اضافه شد.

توجه کنید

اد استوری را برای پیج خود نیز می‌توانید انجام دهید.

اگر می‌خواهید پیام اد استوری برای پیج فردی برود باید او را تگ کنید.

 

آموزش اد استوری کردن استوری

هنگامی که فردی شما را در استوری منشن می‌کند پیام آن برای شما می‌آید. برای اد استوری کردن استوری دیگر مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد اینستاگرام شوید و به دایرکت فردی که شما را منشن کرده است بروید.
  • در صفحه دایرکت‌ها پیامی مبنی بر منشن شدن شما توسط آن فرد نشان داده می‌شود.

چگونه پست دیگران را اداستوری کنیم - زر ممبر

  • هنگامی که وارد دایرکت می‌شوید استوری که شما در آن تگ شده‌اید را می‌بینید.
  • می‌توانید وارد استوری شوید و گزینه Add to your story را بزنید.

چگونه پست دیگران را اداستوری کنیم - زر ممبر

  • همچنین می‌توانید در دایرکت با زدن همان گزینه اضافه کردن به استوری که به رنگ آبی نوشته شده است اد استوری کنید.

چگونه پست دیگران را اداستوری کنیم - زر ممبر

توجه کنید:

برای اد استوری کردن باید هر دو طرف پیج همدیگر را فالو داشته باشید.

 

آموزش اد استوری کردن پروفایل

  • وارد پیج فردی که می‌خواهید او را اد استوری کنید شوید.
  • سه نقطه نوار بالایی را بزنید.

چگونه پست دیگران را اداستوری کنیم - زر ممبر

 

  • آخرین گزینه که share this profile است را انتخاب کنید.

چگونه پست دیگران را اداستوری کنیم - زر ممبر

  • با دنبال کردن مراحل قبلی پروفایل آن پیج به استوری شما افزوده شده است.

 

آیا پیام اد استوری برای افراد فرستاده می‌شود

شاید این سوال پیش آمده باشد که اگر پست فردی را اد استوری کنم آن فرد می‌فهمد و پیام تگ شدن برای او می‌رود؟ در این مورد اگر شما از منشن کردن آیدی آن نفر خودداری کنید هیچگونه پیام تگی برای او نمی‌رود. بدین ترتیب که با اد استوری کردن، آن نفر نمی‌تواند بداند که شما پست او را اد استوری کرده‌اید.

 

اد استوری در چه مواقعی به درد می‌خورد؟

حال این سوال نیز پیش آمده است که اد استوری کردن در چه مواقعی به درد ما می‌خورد و می‌توانیم در کجا و چگونه آن را به کار ببریم. اگر شما دارنده یک کسب و کار مجازی در اینستاگرام هستید می‌توانید در مراحل اولیه فروش خود در اینستاگرام، به دوستان، آشنایان و اقوام خود بسپارید که پست‌های پیج کاری شما را اد استوری کنند و یک تبلیغ کوچک برای شما صورت بگیرد که تعداد فالوور و تعامل شما بالا برود.

مورد دیگری که می‌توانید در آن از اد استوری استفاده کنید برای مسابقات است. جذب مخاطب با برگزار کردن مسابقات بسیار پاسخگو می‌باشد و می‌تواند یک روش بسیار عالی برای پیدا کردن مشتری باشد. پس از گذاشتن مسابقه یکی از شرایط را اد استوری کردن یک پست دلخواه مشتری یا همان پست مسابقه را قرار دهید. با این اد استوری کردن هم مردم می‌توانند به راحتی شما را بشناسند و مخاطبان شما نیز افزایش پیدا می‌کنند. سعی کنید که جوایز نفیسی را برای قرعه‌کشی قرار دهید که مخاطب به شرکت در مسابقه و حمایت شما ترغیب شود.

 

چرا باید اد استوری کنیم

دلایلی که شما یک نفر را اد استوری می‌کنید می‌تواند گسترده و متعدد باشد. اول اینکه اسکرین رکوردر کردن ویدیو پست یا اسکرین شات گرفتن فضای نامناسبی را برای استوری ایجاد می‌کند و با اد استوری کردن از این دردسر نجات میابیم. یکی دیگر از این دلایل معرفی کردن یک فرد به دیگران است که نیاز به شناخته شدن بیشتر دارد. دلیل دیگر شرکت در مسابقات و بردن جوایز یک پیج است. دلیل دیگری نیز وجود دارد که شما می‌خواهید یک پستی که دوست دارید را مانند یک متن یا ویدیو در استوری بگذارید و قصد معرفی کردن فرد یا پیج را ندارید.

 

آیا پیج‌های قفل را می‌توانیم اد استوری کنیم؟

شاید صفحه‌ای که خواستید اد استوری کنید شخصی یا قفل باشد و نگران این هستید که مردم اد استوری را نبینند و پیج را نشناسند. اگر پیجی که می‌خواهید پست آن را اد استوری کنید قفل باشد، باید آن پیج را فالو کنید و پس از پاسخ دادن او اد استوری را انجام دهید. برای افرادی که در پیج شما هستند، می‌توانند استوری را ببینند اما هنگامی که بر روی آن کلیک می‌کنند و می‌خواهند پیج آن فرد را ببینند، صفحه به صورت قفل به کسانی که فالوور نیستند نشان داده می‌شود. اگر پیج فردی که او را اد استوری می‌کنید شخصی نباشد کسان دیگری که در پیج شما هستند به راحتی می‌توانند پست را مشاهده کنند و یا کل پیج طرف را ببینند.

 

تاثیر اد استوری بر روی الگوریتم اینستاگرام

توصیه‌ای که ما در خلل اد استوری کردن مخصوا برای پیج‌های کسب و کار به شما کردیم را حتما انجام دهید. اینستاگرام اد استوری کردن را بسیار عالی می‌شمارد و پیجی که اد استوری‌های زیادی را داشته باشد در الگوریتم ایسنتاگرام مورد توجه قرار می‌گیرد پیشرفت چشمگیری خواهد کرد. به جز اد استوری داشتن فالوور و لایک مناسب رتبه شما را در الگوریتم اینستاگرام بسیار بالا خواهد برد.