خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » زیرنویس خودکار فید اینستاگرام برای چه پیج‌هایی است؟

یکی از ابزارهای بسیار مهم برای کسب و کارهای امروزی اینستاگرام است. همگی ما با این اپلیکیشن آشنایی بالایی داریم. اینستاگرام برای بسیاری از ما بستری برای کسب آنلاین است و حتی اگر پیج کاری نداشته باشیم به فکر راه اندازی یک پیج یا خرید آنلاین از پیجی افتاده‎ایم. اینستاگرام روز به روز آپدیت‌های جدید را معرفی می‌کند و بیشتر این آپدیت‌ها برای عموم است. البته برخی از این قابلیت‌ها فقط برای پیج‌های بیزینس است مانند انتخاب نوع کسب و کار در اینستاگرام که از طریق بیو باید تعیین کنید. معرفی کردن ابزارهای اینستا به صورتی است که مدتی قبل از فعال کردن این قابلیت به عموم مردم آن را اعلام می‌کند. قابلیت جدیدی که اینستاگرام معرفی کرده است نوشتن خودکار زیرنویس برای ویدیوهای فید است. در این مورد ابهاماتی وجود دارد که در ادامه این مطلب در مورد تمامی آنان صحبت خواهیم کرد.

زیرنویس خودکار فید در اینستاگرام - زر ممبر

زیرنویس خودکار در ویدیو فید اینستاگرام

قسمت فید اینستاگرام (feed) یا همان صفحه خانه (home) اینستاگرام است. در فید پست‌ها و استوری‌های جدید کسانی که به شما پیشنهاد دنبال کردن خواهد داد را نشان می‌دهد. خبر اینستاگرام طی این چند روز مبنی بر داشتن زیرنویس خودکار در قسمت فید است. به این معنی که در این صفحه اگر یکی از پیشنهادی‌های شما ویدیو گذاشته بود به صورت خودکار توسط اینستاگرام زیرنویس‌دار می‌شود و می‌توانید به راحتی از موضوع ویدیو بهره ببرید. این تکنولوژی بسیار پرکاربرد و جالب است، همچنین هوشمند بودن کامل اپلیکیشن اینستاگرام را به رخ می‌کشد.

 

زیرنویس home به چه زبانی است؟

همانطور که می‌دانید برای اینستاگرام می‌توانید زبان‌های مختلف را داشته باشید. برای انتخاب زبان اینستاگرام در راه حل اول هنگام درست کردن یک پیج می‌توانید زبان را تغییر دهید و در راه حل دوم می‌توانید از بخش زبان‌ها در تنطیمات این کار را انجام دهید. اینستاگرام دارای بیشتر زبان‌های زنده دنیا است که به صورت دستی می‌توانید آن را انتخاب کنید. از آنجایی که زبان پیشفرض اینستاگرام انگلیسی است حدس ما این است که زیرنویس فید نیز به صورت انگلیسی ارائه می‌شود. البته اگر به عمق ماجرا فکر کنیم، قرار دادن زیرنویس انگلیسی و تشخیص تمامی جملات از تمامی زبان‌ها کار بسیار سخت و دشواری است و معلوم است که اینستاگرام مدت زمان زیادی را به فعال کردن این قابلیت ارائه داده است.

 

هدف اینستاگرام از زیرنویس خودکار در خانه چیست

خبرهای اینستاگرام حاکی از آن است که این قابلیت زیرنویس خودکار، فقط برای صفحه فید یا هوم قابل دسترس است. با کمی دقت خواهیم فهمید که با این کار تعامل در اینستاگرام بالا می‌رود. اگر این قابلیت به اکسپلور اضافه می‌شد بازدید چندانی نداشت زیرا زیرنویس ویدیوهایی که لازم داریم را می‌دیدیم و رد می‌شدیم و تنها تاثیر ما ویو گرفتن پست می‌شد، اما در فید شما پیج فردی که لازم دارید را می‌بینید و فالو می‌کنید و بیشتر مواقع هم لایک و سیو را انجام می‌دهید. در نتیجه این کار هم تعامل اینستاگرام بالا می‌رود و بیشتر اکتیو می‌شود و هم محتوای به درد بخوری برای شما وجود دارد و ربات‌های اینستاگرام این نکته را می‌فهمند و اکسپلور و فید شما از محتوای مفید پر می‌شود.

زیرنویس خودکار فید در اینستاگرام - زر ممبر

فعال شدن زیرنویس فید برای اینستاگرام وب

پیش آمده که تا به حال از اینستاگرام وب استفاده کرده باشید و به این نکته پی برده‌اید که قابلیت‌ها بسیار کمتری را نسبت به نسخه موبایل دارد. اگر قابلیتی به نسخه وب اضافه شود، مدت زمان زیادی از وجود داشتن این قابلیت در نسخه موبایل گذشته است. پیش بینی به گونه‌ای است که شاید همانند قابلیت‌های دیگر فعلا زیرنویس خودکار به فید نسخه وب اضافه نمی‌شود و برای اضافه شدن آن مدت زمان مشخص و تصمیمی قطعی از طرف اینستاگرام اعلام نشده است. حتی استفاده از مواردی مانند استیکرهای تعاملی، اضافه کردن آهنگ به استوری، استفاده از گیف و… در اینستاگرام وب هنوز در دسترس نیست و همانطور که می‌دانید مدت زمان زیادی از در دسترس بودن این موارد در نسخه موبایل می‌گذرد.

 

چگونه زیرنویس فید فعال می‌شود

  • ممکن است به صورت خودکار هنگام پخش فیلم زیرنویس آن نیز پخش شود.
  • احتمال این وجود دارد که بر روی پستی که می‌بینید یک گزینه یا دکمه اضافه شود که پس از زدن آن زیرنویس فعال شود.
  • ممکن است که برای فعال و غیر فعال کردن این گزینه از تنظیمات استفاده شود.

 

تعامل با لایک و فالو اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به ابزاری همه‌گیر تبدیل شده که بخش زیادی از جامعه از آن استفاده می‌کنند. تعامل گرفتن در اینستاگرام مخصوصا برای پیج‌های بیزینس بسیار مهم است و لایک و فالو یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت در الگوریتم ایسنتاگرام است. اگر پیج کاری داشته باشید متوجه خواهید شد که برخی افراد شما را فالو دارند و ویو پست‌های شما بالا می‌رود اما لایک نمی‌کنند یا پست شما به اکسپلور می‌رود و ویو می‌خورد اما فالو انجام نمی‌گیرد. در نتیجه این نبودن تعامل درست و همسان، رتبه شما در اینستاگرام کم می‌شود و اینستاگرام به این نتیجه می‌رسد که محتوای شما برای مخاطبان مفید نبوده است. همچنین اعتمادی از طرف مشتریان صورت نمی‌گیرد زیرا اولین کاری که هر فردی برای اعتماد به پیج‌های اینستاگرامی انجام می‌دهد مقایسه کردن تعداد لایک‌ها و فالوورها است.

اگر مشکل شما هم برابر نبودن و حتی نزدیک نبودن تعداد لایک و فالوورهایتان است می‌توانید به راحتی از زر ممبر خدماتی مانند خرید فالوور فیک ارزانو سرویس‌های دیگری همانند لایک اینستاگرام را با قیمت‌های بسیار مناسب بگیرید.

زیرنویس خودکار فید در اینستاگرام - زر ممبر

سوالات شما در مورد زیرنویس فید

فید کجاست؟

قسمتی از هوم اینستاگرام که پیج و پست‌ها پیشنهادی را به شما نشان می‌دهد.

زیرنویس فید به چه زبانی ارائه می‌شود؟

با توجه به جهانی بودن زبان انگلیسی، فراگیر بودن آن در میان مردم، زبان پیش فرض اینستاگرم و … به احتمال زیاد زیرنویس به زبان انگلیسی است.

آیا قابلیت زیرنویس فید برای نسخه وب نیز فعال می‌شود؟

احتمال آن بسیار کم است و این قابلیت فعلا برای نسخه موبایل معرفی شده است.

آیا قابلیت ترجمه تمامی زبان‌ها را دارد؟

پاسخ دادن به این سوال کمی سخت است زیرا هیچ کس از قابلیت‌های دقیق این فناوری چیزی نمی‌داند.

زیرنویس feed برای چه نوع پیج‌هایی فعال می‌شود؟

ممکن است برای پیج‌های بیزینس فعال شود و یا اینکه برای تمامی پیج‌های عمومی و بیزینس فعال شود.