خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » حل مشکل ارسال نشدن کد امنیتی اینستاگرام (کد امنیتی)

حل وقت شده که بخواهیم از دستگاه دیگری وارد اکانت اینستاگرام خود شویم یا اینکه دوباره اپ اینستاگرام را نصب کرده باشیم و بخواهیم وارد آن شویم. برای این کار نیاز به وارد کردن کد امنیتی یا همان کد فعال سازی اینستاگرام می باشد. اما گاهی اوقات این کد برایتان ارسال نمی شود یا هر چقدر صبر می کنید کد برایتان نمی آید که آن را وارد کنید. این موضوع می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و خوشبختانه راه حل های مختلفی هم برای رفع آن وجود دارد که در ادامه این مطلب قصد دارم تا به آن بپردازم.

حل مشکل ارسال نشدن کد امنیتی اینستاگرام

اینکه وقتی دکمه ارسال کد را می زنید کد برایتان ارسال نمی شود می توانند دلایل مختلفی داشته باشد. عمده این مشکل می تواند به سه دلیل زیر باشد.

اشکال در اپراتور: گاهی اوقات به خاطر مشکلات اپراتور به صورت موقع یا مشکلات کلی ممکن است تا کد برایتان ارسال نشود. این اشکالات معمولا موقت هستند و اگر رفع نشدند می توانید به پشتیبان شرکت اپراتور خود زنگ بزنید.

اشکال در دیوایس: اشکلات کاربری و اشکلات در دیوایس از جمله موادی هستند که می توانند موجب این مشکل شوند. اشتباه وارد کردن شماره تلفن، استفاده از برنامه های فیک اینستاگرام، آپدیت نبودن برنامه و…

اشکال در سرور های اینستاگرام: خیلی کم اما برخی اوقات اینستاگرام دچار مشکلات سروری می شود که  معمولا این مشکلات چند ساعت تا چند روز طول می کشد و بعد از آن رفع می شود.

اشکال در اینترنت: اگر سرعت اینترنت شما بسیار پایین باشد یا اینترنت نداشته باشید احتمالا دستور ارسال کد از طرف برنامه اینستاگرام ارسال نمی شود.

یک راه حل عالی برای جلوگیری از ارسال نشدن کد 6 رقی اینستاگرام

اگر در حال حاضر به اکانت خود در دیوایس دیگری دسترسی دارید یا به طور کلی اکانت دیگری دارید می توانید برای پیشگیری از این مشکل برای اکانت خود کدبازیابی بگذارید و در قسمت پروفایل برای آن ایمیل وارد کنید تا در واقعی که نمی توانید با شماره تلفن وارد شوید این کار را از طریق دیگر روش ها انجام دهید.

حل مشکل ارسال نشدن کد امنیتی اینستاگرام

روش های حل مشکل ارسال نشدن کد امنیتی

در بالا به مواردی اشاره کردیم که می تواند باعث ایجاد این مشکل شود اما چگونه این مشکل را حل کنیم؟ در ادامه به روش های کلی و اصلی برای حل این مشکل می پردازم که می توانید با تست کردن این روش ها مشکل خود را حل کنید.

چک کردن اینترنت

حتما در اولین اقدام اینترنت خود را چک کنید که مشکلی نداشته باشد و از سرعت خوبی برخوردار باشد. برخی اوقات به علت نداشتن اینترنت یا سرعت پایین درخواست ارسال کد امنیتی اینستاگرام از طرف برنامه ارسال نمی شود.

ریلز اینستاگرام چیست؟ آیا همان تیک تاک است؟+فعال سازی reels اینستاگرام

استفاده از دستگاه های دیگر

یکی از ساده ترین کار هایی که می توانید بکنید استفاده از تلفن دیگر برای ورود به اکانت می باشد. همچنین می توانید از مرورگر و حالت ناشناس مرورگر نیز برای این کار استفاده کنید و با تست آنها مشکل خود را حل کنید.

چک کردن مشکلات اپراتور

گاهی اوقات برخی مشکلات در اپراتور شما می تواند باعث این مشکل شود. برای رفع آن می توانید کارهایی از جمله: چک کردن لیست بلاک و فعال کردن پیام های تبلیغاتی به صورت موقت را تست کنید. همچنین حتما از فردی بخواهید تا به شما پیامکی ارسال کند تا مطمئن شوید که پیامک ها برایتان می آید.

استفاده از ابزار های تغییر آپ پی

اگر مشکل شما حل نشد سعی کنید یک بار و با استفاده از نرم افزار های تغییر آی پی این کار را انجام دهید. برای این کار سعی کنید از برنامه معتبر و مطمئن استفاده کنید.

اشتباه بودن شماره

امکان دارد که شماره که وارد می توانید دچار مشکل باشد. به همین دلیل حتمال به پیش شماره ای که در اینستاگرام انتخاب می کنید یعنی +98 دقت کنید و شما خود را بدون 0 وارد کنید.

درخواست های تکراری

اگر چندین بار پشت سر هم درخواست ورود به اکانت خود را داشته باشید با از گزینه ارسال مجدد کد تایید استفاده کنید امکان دارد که دیگر اینستاگرام کدی را برای شما ارسال نکند. به همین دلیل بهتر است کمی صبر کنید و دوباره تست کنید.

چگونه icon اینستاگرام را تغییر دهیم؟ (آموزش تغییر آیکون اینستاگرام)

پاک کردن کش اینستاگرام

اگر روش های بالا را امتحان کردید و موفق به حال مشکل ارسال نشدن کد امنیتی اینستاگران نشدید سعی کنید یک بار کش برنامه اینستاگرام را پاک کنید و دوباره تست کنید.

آپدیت کردن برنامه اینستاگرام

بهتر است یک بار برنامه اینستاگرام خود را آپدیت کنید یا آن را به طور کامل حذف کنید و از طریق گوگل پلی دوباره آن را دانلود کنید.

اگر بازم حل نشد چی؟

ممکن است با انجام دادن همه روش های بالا موفق به حل مشکل ارسال نشدن کد امنیتی اینستاگرام نشوید. برای رفع این مشکل می توانید از بخش ساپورت اینستاگرام استفاده کنید و پیج خود را برگردانید.

مشکل اخیر در دریافت sms از اینستاگرام

این مشکل به تازگی دیده شده و در گذشته نیز گاهی اوقات دیده شده بود. علت این مشکل از اپراتور ها مسدود سازی آنها می باشد که این پیامک برایتان ارسال نمی شود. می توانید برای حل این مشکل کمی صبر کنید، با اپراتور خود تماس بگیرید یا اگر می توانید از روش های دیگر از جمله ایمیل و رمز بازیابی برای وجود استفاده کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام این روز ها به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران و جهان تبدیل شده است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. همین موضوع باعث شده تا این برنامه به یکی از بهترین فضا ها برای کسب و کار ها و ساخت برند شخصی و درآمدزایی تبدیل شود. اما بدست آوردن فالوور و لایک و… و جلب اعتماد افراد و همراه کردن آنها با پیجتان کار بسیاری سختی است به همین دلیل مجموعه زرممبر با ارائه خدماتی مانند خرید فالوور فیک و… سعی در رفع این مشکل و پیشرفت هرچه سریع تر شما در اینستاگرام کرده است.