خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش ویرایش فایل pdf در اندروید به صورت رایگان و آنلاین و…

تقریبا می توان گفت یکی از محبوب ترین فرمت ها برای به اشتراک گذاری متن ها و اسناد و اطلاعات، pdf است. این فرمت به قدری در کل جهان محبوب است که اگر زیاد با دنیای اینترنت کار می کنید از طریق آن اطلاعات جا به جا می کنید قطعا باید با آن آشنا باشید. ویرایش کردن فایل های pdf آنچنان راحت نیست و حتی برخی افراد تصویر می کنند که غیرممکن است در ادامه به آموزش ویرایش فایل pdf در اندروید خواهم پرداخت.

آموزش ویرایش فایل پی دی اف در اندروید

ادیت کردن فایل های pdf به سادگی نیست و عملا با هر ابزاری به راحتی نمی توان آن را انجام داد. ولی این به این معنی نیست که غیرممکن یا خیلی سخت باشد بلکه تنها نیاز به ابزار خاص خود را داد.

برای ویرایش این فرمت  در موبایل می توانید از برنامه ها و یا وبسایت های آنلاین و سرویس های آنلاین استفاده می کنید که در ادامه به بهترین آنها خواهم پرداخت.

ادیت  pdf در google docs

یکی از ساده ترین سرویس هایی که می توانید با استفاده از آن فایل های pdf خود را ادیت کنید google docs است که در واقع زیر مجموعه ای از گوگل درایو است.

ابتدا وارد وبسایت گوگل درایو شوید.

سپس فایل pdf خود را انجا آپلود کنید.

بعد از آپلود بر روی سه نقطه بالا کنار فایل خود کلیک کنید و گزینه open with google docs را انتخاب کنید.

کمی صبر کنید. وارد فضای گوگل docs می شوید و می توانید فایل خود را ویرایش کنید و بعد دوباره آن را ذخیره و دانلود کنید.

البته در نظر داشته باشید که این مراحل باید از طریق وبسایت گوگل درایو انجام دهید و در صورت نیاز آن را در حالت Desktop site اجرا کنید.

2 روش برای اسکن کردن اسناد با دوربین موبایل

برنامه Adobe Acrobat Reader: Edit PDF برای ادیت فایل پی دی اف

استفاده از Adobe Acrobat Reader: Edit PDF

روش بالا شاید زیاد جذاب نباشد چون بیشتر در کامپیوتر ها و سیستم ها خانگی عملکرد خوبی دارد. اما برنامه Adobe Acrobat Reader: Edit PDF دیگر جای هیچ حرفی باقی نمی گذارد و تمام امکاناتی که شما در هنگام ادیت یک فایل پی دی اف نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. طبیعتا وقتی سازنده pdf شرکت adobe است برنامه ویرایشگر آن هم می تواند بهترین و کامل ترین گزینه ممکنی باشد که شما می توانید انتخاب کنید.

ابتدا این برنامه را از طریق گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

سپس وارد اکانت خود شوید و یا یک اکانت جدید بسازید.

سپس در صفحه home در پایین بر روی آیکون آبی رنگه + کلیک کنید.

سپس گزینه open file  انتخاب کنید و فایلی که قصد ادیت آن را دارید را پیدا کنید.

در مرحله بعد بر روی آیکون آبی رنگ مداد در پایین صفحه کلیک کنید.

سپس می توانید با کلیک بر روی گزینه edit pdf فایل خود را ویرایش کنید.

البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت و تمام امکانات ویرایش pdf باید حتما اشتراک adobe را داشته باشید.

افزودن واترمارک (تصویر و متن) به ویدیو در اندروید | مرحله به مرحله

برنامه OfficeSuite برای ادیت رایگان فایل pdf

آیا حتما باید برای ادیت pdf در اندروید اشتراک Adobe را خریداری کنم؟

اگر واقعا می خواهید از یک برنامه حرفه ای استفاده کنید بهتر است اشتراک adobe را تهیه کنید. اما اگر دوست ندارید می توانید از برنامه های دیگری که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید که در ادامه به چند مورد آن می پردازم.

OfficeSuite: Free Office + PDF Editor: یکی از بهترین برنامه در این زمینه می توانید همین گزینه باشد که می توانید خیلی ساده آن را دانلود و نصب کنید. این برنامه به شما مکان ویرایش اسناد و فایل های pdf را می دهد البته قابلیت های ویرایش آن کمی محدود است اما می تواند کار راه انداز باشد.

Xodo PDF: این دیگر یک ابزار کامل و حرفه ای برای ویرایش فایل های pdf به حساب می آید و به شما مکانات مختلف از جمله تغییر سایز و فونت، ادیت متن، حاشیه نویسی، هایلایت کردن و… می دهد که می تواند شما را از هر برنامه دیگری بی نیاز کند.

ویرایش پی دی اف به صورت آنلاین

اگر خیلی حال و حوصله دانلود و نصب برنامه های مختلف را ندارید می توانید از طریق وبسایت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند این کار را انجام دهید. وبسایت هایی نظیر smallpdf، sejda، ilovepdf و Adobe PDF editor میتوانند گزینه های خوبی باشند و تنها کافیست تا وارد آنها شوید و فایل pdf خود را بارگذاری کنید و سپس تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید و سپس فایل خود را دانلود کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر ایرانی تلگرام و خرید سین تلگرام به آموزش ویرایش فایل pdf در اندروید پرداختم که امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و توانسته باشید خیلی ساده فایل های پی دی اف را ادیت کنید.