خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » آیا می توانیم بفهمیم چه کسی ویدیو تیک تاک من را دیده است؟

اگر جز کاربران تیک تاک باشید و در آن به تولید محتوا و ویدیو بپردازید قطعا تا به شده که بخواهید بدانید “چه کسانی ویدیو های شما را دیدند؟” با اینکه تیک تاک چندین سال است به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیا به حساب می آید اما هنوز افراد زیادی هستند که جواب این سوال را نمی دانند اما دوست دارند این کار را انجام دهند. در ادامه این مطلب از زرممبر قصد دارم تا به سوال “چه کسی ویدیو تیک تاک من را دیده است؟” پاسخ دهم.

فرقی نمی کند که یک اینفلوئنسر یا یک تولید کننده محتوای معمولی باشید به هرحال اینکه بدانید چه کسانی ویدیو و پست های شما را تماشا کنند برایتان جذاب است و می توانید از دانستن آن سود ببرید و کار خود را پیشرفت دهید. یا اینکه می توانید بات اینکار بفهید که ایا دوست شما ویدیو شما را دیده است یا نه و ….

آیا می توانیم بفهمیم چه کسی ویدیو تیک تاک من را دیده است؟

خیلی از افراد فکر می کنند که کلا هیچ راهی وجود دارد که بتوان اینکار را انجام داد اما در واقع یکی از ویژگی هایی که کمتر شناخته شده است و بسیاری از افراد از آن خبر دارند به شما این امکان را می دهد تا بتوانید اطلاعاتی از اینکه چه افرادی ویدیو و نمایه تیک تاک شما را تماشا کردند بدست بیاورید. برای اینکار تنها کافیست تا اینقابلیت را در تیک تاک خود روشن کنید و خیلی راحت از آن استفاده کنید.

به لطف بروزرسانی های آخرین تیک تاک قابلیتی به ان اضافه شده است که می توانید از طریق آن نام کاربری فالوور هایی که ویدیو های تیک تاک شما را تماشا کردند را بدست بیاورید.

برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید ابتدا باید تیک تاک خود را حتما استفاده کنید. این قابلیت ممکن است برداشته شود یا تغییر کند اما برای اینکه بتوانید از آن استفاده کنید یا اگر تغییری در آن ایجاد شده است باخبر شوید باید ابتدا از طریق مارکت های معروف تیک تاک خود بروزرسانی کنید.

3 روش برای ساخت لینک پروفایل تیک تاک (بدون نیاز به نصب برنامه)

چگونه بهفمیم چه کسی ویدیوهای مارا در tiktok دیده است؟

با روشن کردن ویژگی جدید تیک تاک می توانید متوجه شوید چه کسانی ویدیو ها یا نمایه های شما را مشاهده کردند اما باید توجه داشته باشید که با فعال کردن این قابلیت دیگران هم می توانند ببینند که شما ویدیو های آنها را تماشا کردند یا نه؟ به هرحال برای اینکه بتوانید این قابلیت را فعال کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا برنامه تیک تاک را باز کنید و وارد اکانت خود شوید.

سپس بر روی آیکون profile در سمت راست صفحه خود کلیک کنید.

سپس بر روی گزینه سه خط کلیک کنید تا منوی تیک تاک برای شما باز شود.

در منویی که به صورت پاپ اپ برای شما باز می شود بر روی گزینه settings and privacy کلیک کنید.

سپس بر روی گزینه privacy کلیک کنید.

کمی به پایین اسکرول کنید و گزینه post views را پیدا کنید.

برای روشن کردن این گزینه بر روی گزیینه post view history کلیک کنید.

چه کسی ویدیو تیک تاک من را دیده است

با روشن کردن این گزینه اطلاعاتی در خصوص اینکه چه کسی ویدیو شمای شما را تماشا می کند و یا چه کسانی نمایه یا پروفایل شما را تماشا می کنند به شما داده می شود اما این اطلاعات کامل نیست و شما نمی توانید به طور کامل دقیق متوجه همه چیز شوید. در واقع با فعال کردن این قابلیت انتظار نداشته باشید که اطلاعات بسیار کامل و دقیقی به شما داده شود.

5 روش دانلود ویدیو از تیک تاک در اندروید، ios و کامپیوتر

بعد از اینکه این قابلیت را فعال کردید دوباره به بخش profile در پایین صفحه خود بروید و در بالا در کنار آیکون سه خط بر روی آیکون کفش یا همان رد پا کلیک کنید. با این کار وارد بخش جدیدی می شوید که می توانید در آن اطلاعات خوبی از اینکه چه کسی ویدیو های شما و نمایه شما را تماشا کردند در طول سی روز گذشته بدست بیاورید.

چرا این قابلیت برای من کار نمی کند؟ همانطور که گفتم این قابلیت بسیار کامل نیست همچنین ممکن است این قابلیت دستخوش تغییراتی شود و یا عوض شود به همین دلیل حتما چک کنید.

شبکه های اجتماعی این روز ها تبدیل به یکی از مهم ترین برنامه های موبایل هر فردی شدند و هر فردی دوست دارید که در آن فعالیت کند، رشد کند و مخاطب جذب کند و… و حتی برخی به دنبال رشد و گسترش کسب و کار و درآمدزایی هستند. قطعا یکی از بهترین گزینه اینستاگرام است که می توانید در کنار دیگر شبکه های اجتماعی یکی از کامل ترین گزینه ها باشد که با تولید محتوا خوب و خرید فالوور فیک بدون ریزش و خرید لایک اینستاگرام به خصوص در اوایل کارتان به همراه تبلیغات و غیره در اینستاگرام رشد کنید و از آن برای اهداف خوب استفاده کنید.