خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » جدیدترین آموزش مدیریت و استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام در یک برنامه

اینستاگرام شبکه‌ای اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس و ویدیو است. این برنامه توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر بنیان گذاری شد. هم‌اکنون مالکیت این برنامه به عهده شرکت متا (فیسبوک) است‌. در این اپلیکیشن کاربران می‌توانند از افکت‌ها و فیلتر‌های دیجیتال برای انتشار عکس و ویدیوهای خود استفاده کنند. همچنین امکان اینکه عکس و فیلم‌های خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، تامبلر، تویتر و… انتشار دهید هم وجود دارد. می‌توان گفت برنامه اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. محبوبیت این برنامه باعث شده است تا کاربران علاوه بر استفاده شخصی از این برنامه، کسب و کار خود را نیز وارد این شبکه اجتماعی کنند. به همین دلیل کاربران به داشتن بیش از یک اکانت اینستاگرام نیاز پیدا می‌کنند. امکان ساختن چند اکانت اینستاگرام در یک نسخه برای کاربران فراهم شده است.

استفاده از چندین اکانت اینستاگرام

استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام در یک نسخه

تا چند وقت پیش اینستاگرام اجازه استفاده همزمان از چند اکانت را به کاربران نداده بود. اما پس از مدتی که نیاز به این قابلیت در میان کاربران این برنامه احساس شد اینستاگرام قابلیت استفاده همزمان از چندین اکانت را در یک نسخه برای کاربران فراهم کرد. استفاده همزمان از چند اکانت به این معناست که یک کاربر می‌تواند به طور همزمان با چند اکانت وارد برنامه (Log in) شود. مثلاً زمانی که پیجی برای کسب و کار خود را اندازی کرده‌اید. همچنین می‌خواهید در کنار آن یک اکانت شخصی نیز برای خودتان داشته باشید. در این موقعیت است که ویژگی استفاده همزمان از چند اکانت به کمک شما می‌آید.

 

آموزش اضافه کردن یک اکانت جدید

همانطور که گفته شد در نسخه‌های جدید برنامه اینستاگرام این امکان برای کاربران فراهم شده است تا بدون نیاز به خارج شدن (Log out) از یک اکانت اینستاگرام وارد اکانتی دیگر شوید. به عبارت دیگر بتوانید به طور همزمان از چند اکانت استفاده کنید. برای استفاده از این ویژگی مراحل زیر را دنبال کنید. مراحل برای دستگاه‌های اندروید و آیفون تقریبا مشابه هم هستند.

ابتدا به قسمت پروفایل اکانت فعلی خود بروید.

گزینه سه خط افقی (منو) را انتخاب کنید.

سپس گزینه تنظیمات (Setting) را انتخاب کنید.

گزینه افزودن حساب کاربری (Add Account) را انتخاب کنید.

در این مرحله دو گزینه برای شما نمایش داده می‌شود. گزینه login to existing account برای زمانی که قبلا اکانت اینستاگرام دوم خود را ساخته باشید. گزینه دوم هم Crate new account است. با این گزینه می‌توانید اکانت جدید اینستاگرام خود را بسازید.

بعد از انتخاب log into existing account می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

 

آموزش ساخت اکانت جدید اینستاگرام

اگر اکانت دوم خود را نساخته‌اید گزینه create new account یا Sign up را بزنید تا مراحل ساخت اکانت اینستاگرام را شروع کنید.

ساخت حساب کاربری اینستاگرام با دو روش وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل امکان‌پذیر است. شما به دلخواه می‌توانید یکی از این دو روش را انتخاب کنید.

ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید.

گزینه Next را بزنید.

در این مرحله به ایمیل یا شماره تلفن همراه شما کدی فرستاده می‌شود. باید این کد را در کادر مشخص شده وارد کنید.

گزینه Next را بزنید.

در این مرحله باید برای اکانت اینستاگرام خود نام کاربری و رمز عبور انتخاب کنید. نام کاربری نامی است که بعد از ساخت اکانت همه پیج شمارا با این اسم می‌بینند. همچنین بعد از ساخت اکانت نام کاربری و پسورد قابل تغییر می‌باشد.

در مرحله بعد دو گزینه نمایش داده می‌شود. گزینه اول ادامه و همگام سازی مخاطبان (Continue and syns Contacts): با انتخاب این گزینه اینستاگرام مخاطب‌های ذخیره شده در گوشی موبایل شما را برای دنبال کردن پیشنهاد می‌دهد.

گزینه دوم ادامه بدون همگام سازی (Continue without syncing contacts): اگر علاقه‌ای به پیدا کردن مخاطبان خود در اینستاگرام ندارید این گزینه را بزنید.

در مرحله بعد تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید.

گزینه Next را بزنید.

با انجام این کارها اکانت اینستاگرام شما ساخته می‌شود.

 

حداکثر تعداد اکانت اینستاگرام روی یک گوشی

برای داشتن چند اکانت در یک نسخه برنامه اینستاگرام لازم است یک سری شرایط را نیز رعایت کنید. در صورتی که به لیست اکانت‌های فعال خود پنج اکانت اضافه کرده باشید، برای اضافه کردن اکانت ششم دچار مشکل می‌شوید. با انتخاب گزینه Add Account پیامی برای شما نمایش داده می‌شود که شما حداکثر تعداد اکانت‌های فعال را دارید و دیگر اجازه اضافه کردن اکانت جدید را ندارید. پس برای استفاده از اکانتی که می‌خواهید اضافه کنید باید از اکانت‌های قبلی خارج (Log out) شوید و اکانت مورد نظر را به لیست اضافه کنید.

 

آموزش حذف یک حساب کاربری از لیست اکانت‌ها

علاوه بر اینکه می‌توانید به صورت همزمان وارد حداکثر ۵ اکانت شوید، می‌توانید هر زمان که خواستید از یک یا همه اکانت‌ها خارج شوید. این کار باعث حذف اکانت اینستاگرام شما نمی‌شود، فقط از آن اکانت Log out می‌شوید.

ابتدا در صفحه پروفایل خود نام کاربری اکانتی که قصد خارج شدن از آن و حذف از لیست اکانت‌های فعال دارید را انتخاب کنید.

سپس از طریق منوی بالای صفحه که به صورت سه خط است وارد Setting شوید.

به پایین صفحه بروید و گزینه Log out accounts name را بزنید.

با انجام این مراحل اکانت مورد نظر از لیست اکانت‌های فعال شما حذف خواهد شد.

اگر قصد دارید از همه اکانت‌های فعال خود خارج شوید گزینه Log out of all accounts را بزنید تا از تمامی اکانت‌های فعال خود خارج شوید.

 

چگونگی نشان دادن نوتیفیکیشن زمانی که چند اکانت فعال دارید

اگر نوتیفیکیشن (Notification) برنامه اینستاگرام را فعال کرده باشید، زمانی که هرگونه فعالیتی در هر اکانت شما صورت بگیرد شما خبردار می‌شوید. نمایش آن ها به این صورت است که در هر نوتیفیکیشن در پرانتز نام کاربری اکانت نوشته می‌شود و در ادامه محتوای نوتیفیکیشن نمایش داده می‌شود. هرکدام از نوتیفیکیشن هایی که برای شما آمده است را انتخاب کنید وارد همان اکانت می‌شوید، صرف نظر از این که آخرین بار در کدام اکانت بوده‌اید. حتی اگر در زمان استفاده از یک اکانت نوتیفیکیشن اکانت دیگری برای شما ارسال شد، بالای موبایل شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید با انتخاب نوتیفیکیشن مستقیما به آن اکانت بروید.

 

غیرفعال کردن نوتیفیکیشن (Notification)

بعضی مواقع با مدیریت چند اکانت مختلف اینستاگرام از دریافت حجم نوتیفیکیشن های زیاد کلافه می‌شوید. برای حل این مسئله می‌توانید نوتیفیکیشن را جوری تنظیم کنید که فقط از اکانت‌هایی که برای شما مهم است نوتیفیکیشن ارسال شود. انجام این کار بسیار ساده است فقط کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا وارد اکانتی که می‌خواهید نوتیفیکیشن آن را تنظیم کنید شوید.

سپس به قسمت تنظیمات برنامه بروید.

قسمت Notification را باز کنید.

در صفحه باز شده می‌توانید برای اقدامات مختلف به دلخواه نوتیفیکیشن را فعال یا غیرفعال کنید.

باید این مراحل را برای هر اکانتی که می‌خواهید نوتیفیکیشن آن را غیرفعال کنید به صورت جداگانه انجام دهید.

 

چگونه بین چند اکانت فعال اینستاگرام تردد کنیم؟

به صورت پیش‌فرض امکان تردد بین چند اکانت فعال اینستاگرام وجود دارد که کار بسیار ساده‌ای است. برای تردد میان اکانت‌ها کافی است به صفحه پروفایل خود بروید در قسمت بالای صفحه روی نام کاربری خود کلیک کنید. با این کار لیست اکانت‌های فعال شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید اکانت مورد نظر را انتخاب و وارد آن شوید. یک روش دیگر هم برای این کار وجود دارد به این صورت که ابتدا به صفحه پروفایل خود بروید. در قسمت پایین صفحه انگشت خود را روی عکس پروفایل اکانت فعلی شما که به صورت کوچکتر نشان داده شده است چند ثانیه نگه دارید. لیست اکانت‌های فعال نشان داده می‌شود، اکانت مورد نظر را انتخاب نمایید.

 

خرید لایک اینستاگرام

تاثیر لایک پست‌ها در اکانت‌های اینستاگرام به قدری مهم و زیاد است که می‌توان گفت موفقیت و رشد کسب و کار شما را تضمین می‌کند. اگر به دنبال افزایش دنبال کننده و رشد و موفقیت کسب و کار خود هستید باید به دنبال راهی برای افزایش لایک پست‌های خود باشید. هرچقدر یک پست لایک بیشتری داشته باشد نشان دهنده کیفیت بالای خدمات پیج و تایید اجتماعی بیشتر آن است. خرید لایک واقعی یکی از راه‌های تضمینی افزایش لایک و در نتیجه رشد بیشتر پیج شما است. تعداد لایک بالا نشان دهنده میزان تاثیر گذاری پیج و در نتیجه بالا رفتن اعتبار آن می‌باشد.