خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزش باز کردن اد گروه در تلگرام (چه کسانی می‌توانند عضو جدید اضافه کنند)

تلگرام با هر بار آپدیت، امکانات بسیار جالب و جدیدی را در اختیار مدیران گروه‌ها و کانال‌ها می‌دهد که کار مدیریت را برای آن‌ها ساده‌تر می‌کند و وابستگی آن‌ها را به برنامه‌ها و ربات‌های شخص ثالث کمتر می‌کند.

یکی از این ویژگی‌ها، مدیریت اعضای جدید است که در واقع شما می‌توانید مشخص کنید که آیا تمامی اعضا می‌توانند عضو جدید به گروه اضافه کنند یا خیر. در ادامه با زر ممبر همراه باشید تا نحوه‌ی فعال یا غیرفعال کردن این مورد را در دستگاه‌های مختلف با هم بررسی کنیم.

باز کردن اد گروه در آیفون

در ابتدا می‌بایست وارد گروه شوید و روی عکس آن کلیک کنید تا وارد محیط داخلی (جایی که اعضا و نام و بیو گروه را نمایش می‌دهد) شوید. پس از آن روی گزینه «ویرایش» بزنید و طبق تصویر زیر روی گزینه «اختیارات» بزنید و پس از آن یک سری گزینه پیش روی شما خواهد بود که برای فعال کردن افزودن اعضای جدید توسط اعضای دیگر، می‌بایست گزینه «افزودن اعضا» را فعال کنید.

باز کردن اد گروه در اندروید

در ابتدا می‌بایست وارد گروه شوید و روی روی اسم گروه کلیک کنید تا وارد محیط داخلی‌تر گروه شوید، پس از آن روی آیکون «مداد» که در تصویر زیر مشخص است بزنید و روی گزینه «Permission» بزنید و پس از آن یک سری گزینه پیش روی شما خواهد بود که برای فعال کردن افزودن اعضای جدید توسط اعضای دیگر، می‌بایست گزینه «Add Users» را فعال کنید.

 

باز کردن اد گروه در کامپیوتر

ابتدا می‌بایست وارد گروه شوید و روی آیکون سه نقطه که در گوشه سمت راست بالا در کنار نام گروه قرار دارد کلیک کنید و سپس گزینه Manage Group را انتخاب کنید، با انتخاب این گزینه یک صفحه‌ی جدید برای شما باز می‌شود که یک سری موارد را در اختیارتان می‌گذارد. در این مرحله می‌بایست گزینه Permission را انتخاب کنید و سپس گزینه “Add Members” را فعال نمایید.

امیدواریم که این آموزش مشکل شما را حل کرده باشد، در صورتی که در هر یک از بخش‌ها سؤالی دارید می‌توانید در بخش نظرات همین پست با ما در میان بگذارید همچنین اگر ممبر گروه برای گروهتان نیاز دارید می‌توانید از خدمات خرید ممبر واقعی گروه و خرید ممبر فیک گروه زر ممبر نیز استفاده نمایید.