خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزش پوشه بندی چت‌ها، گروه‌ها، کانال‌ها و ربات‌ها در تلگرام

تلگرام هر بار با ارائه آپدیت‌های جدید کاربران خود را شگفت‌زده می‌کند، این بار نیز با ارائه‌ی ویژگی گروه بندی و امکان ساخت پوشه برای گفت‌وگوها معضل بزرگ شلوغ شدن تلگرام را حل کرد، در ادامه‌ی این آموزش نحوه‌ی جدا کردن ربات‌ها، گروه‌ها، کانال‌ها و چت‌های شخصی و حتی پیام‌های خوانده نشده را فرا خواهید گرفت، علاوه بر آن می‌توانید پوشه‌های شخصی برای خود ایجاد کنید، مثلا پوشه‌ای با عنوان «دوستان» ایجاد کنید و دوستان خود را در آن پوشه قرار دهید تا دسترسی به آن راحت باشد.

آموزش ساخت پوشه در تلگرام

ساخت پوشه برای گفت و گو های تلگرامی در هر یک از سیستم عامل‌ها کمی متفاوت که ما در زر ممبر برای تمامی سیستم‌عامل‌ها از جمله iOS گوشی‌های آیفون، اندروید و تلگرام دسکتاپ (ویندوز) را برای شما آموزش خواهیم داد، در ادامه با ما همراه باشید.

ساخت پوشه در iOS

ابتدا تلگرام را باز کنید و گزینه Setting را انتخاب کنید، سپس در صفحه‌ی باز شده به دنبال گزینه‌ی Chat Folder بگردید و انتخاب کنید.

ساخت پوشه در تلگرام
ساخت پوشه در تلگرام

 

پس از انتخاب گزینه Chat Folder وارد صفحه‌ی جدیدی خواهید شد که تلگرام به شما به صورت پیش‌فرض ۲ پوشه‌ی کاربردی را پیشنهاد می‌کند که با کلیک روزی دکمه Add می‌توانید این پوشه‌ها را به لیست چت‌های خود اضافه کنید علاوه بر این کار می‌توانید در پایین صفحه روی گزینه‌ی Add Custom Folder کلیک کنید تا پوشه‌ی دلخواه خود را ایجاد کنید.

ساخت پوشه دلخواه در تلگرام
ساخت پوشه دلخواه در تلگرام

در صورتی که می‌خواهید پوشه‌ی دلخواه خود را ایجاد کنید روی گزینه Add Custom Folder کلیک کنید، در صفحه‌ی باز شده در بخش Folder Name نامی برای پوشه‌ی خود انتخاب کنید سپس در بخش Include Chat کلیک کنید و یک یا چند موردی که مد نظرتان است را اد کنید. مثلا می‌توانید مخاطبان خود را وارد این پوشه کنید، با کلیک روی گزینه Contact و انتخاب آن می‌توانید تمامی مخاطبین‌تان را وارد آن پوشه کنید. همچنین در تصویر زیر می‌توانید نحوه اضافه کردن ربات‌ها گروه‌ها کانال‌ها و افرادی که با آن‌ها چت کردید ولی مخاطبتان نیستند را نیز مشاهده کنید.

در نهایت پس از انجام مراحل بالا لیست پوشه‌های خود را در صفحه اصلی مشاهده خواهید کرد.

ساخت پوشه در اندروید و تلگرام دسکتاپ ویندوز

برای ساخت پوشه در اندروید یا تلگرام دسکتاپ تمامی مراحل همانند آموزش تصویری فوق است و تنها تفاوت در مرحله‌ی اول آن است که به صورت تصویری در ذیل می‌توانید مشاهده کنید.

در تلگرام دسکتاپ ابتدا روی سه خط سمت چپ بالا کلیک کنید تا منوی تلگرام باز شود سپس از لیست باز شده گزینه‌ی Setting را انتخاب کنید و روی گزینه‌ی Folder کلیک کنید و ادامه‌ی مراحل را همانند بالا انجام دهید.

ساخت پوشه در تلگرام دسکتاپ
ساخت پوشه در تلگرام دسکتاپ

در تلگرام اندروید نیز روی سه خط بالا سمت چپ کلیک کنید تا منوی تلگرام باز شود و از لیست باز شده روی گزینه Setting کلیک کنید و در صفحه‌ی باز شده گزینه‌ی Folder را انتخاب کنید و الباقی موارد را همانند مراحل بالا انجام دهید.

ساخت پوشه در تلگرام اندروید
ساخت پوشه در تلگرام اندروید

در این مقاله تلاش خود را کردیم تا آموزش کامل از نحوه ساخت پوشه در تلگرام آیفون، اندروید و دسکتاپ را به صورت تصویری و کامل برای شما شرح دهیم، در صورتی که در هر یک از بخش‌ها سؤال دارید فقط کامنت بگذارید.

شماره تماس و آی‌دی تلگرامی که در سایت مشاهده می‌کنید برای واحد فروش است و در صورتی که قصد خرید ممبر تلگرام دارید با ما در تماس باشید.