خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام از صفر تا صد

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر به حساب می آید که طرفداران بسیار زیادی دارد و در ایران مخاطبین آن بسیار زیاد هستند. این اپلیکیشن قابلیت های جالبی دارد که باعث می شود تا بتوان محتواهای جذاب تری تولید کرد. یکی از قابلیت هایی که به اینستاگرام اضافه شده است و مخصوصا استوری می باشد نظر سنجی است. شما حالا خیلی راحت می توانید در استوری های نظر سنجی درست کنید و از افراد بخواهید تا در این نظرسنجی ها شرکت کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا نحوه ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. تا انتها با زر ممبر- فروشگاه ممبر گروه تلگرام همراه باشید.

یکی از بخش های بسیار جذاب اینستاگرام استوری می باشد. در استوری شما می توانید افراد را به صورت لحظه به لحظه با خود همراه کنید و عملا حکم یک شبکه تلویزیونی را برای آنها داشته باشید. بازدید استوری های بسیار بالا است و اگر شما بتوانید محتوای خوبی در استوری های خود برای کاربران آماده کنید می توانید مخاطبین خود را همیشه همراه خود نگه دارید.

تعامل در شبکه اجتماعی اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن تعامل بالا باعث می شود تا مخاطبین با شما همراه شوند و بیشتر شما را بشناسند و بیشتر به پیج شما سر بزنند. همچنین هر چه تعامل کاربران شما بالاتر باشد میزان دریافت فالوور های شما نیز بیشتر می شود. ابزار ها و روش های مختلف وجود دارد که شما می توانید میزان تعامل را در اینستاگرام افزایش دهید. یکی از این ابزار ها نظر سنجی اینستاگرام می باشد که اگر بلد باشید با آن خوب کار کنید می توانید مخاطبین بسیار زیادی را همراه خود کنید.

ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام

ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام

گذاشتن یک نظرسنجی در اینستاگرام کار چندان سختی نیست اما قبل از آن باید درباره ی خود نظر سنجی کمی فکر کنید که دقیقا می خواهید درباره ی چه موضوعی نظر سنجی بگذارید. این ابزار می تواند خیلی به شما در بهتر کردن پیجتان کمک کند و باعث رشد شما شود اما به شرطی که بدانید چطور باید از آن به درستی استفاده کنید.

گذاشتن نظرسنجی می تواند به چند هدف باشد. اولین هدف گرفتن اطلاعات است که شما با گذاشتن یک نظرسنجی می فهمید مخاطبین و کاربران شما دقیقا به چه چیز هایی بیشتر علاقه دارند و از چه چیز هایی بیشتر استقبال می کنند که شما دقیقا همان را به آنها تحویل دهید. با گذاشتن چندین نظرسنجی خیلی راحت می توانید سطح بازخورد پست های خود را بسیار افزایش دهید و در نتیجه تعداد فالوور های خود را افزایش دهید.

همین الان مطلب تبدیل ویدیو به ویدیو مسیج در تلگرام (2 روش راحت برای این کار) را بخوانید.

می توانید از آن برای همراه کردن مخاطب با خود استفاده کنید. اگر در روز تعداد زیادی استوری می گذارید یا قرار است یک پست خیلی خفن منتشر کنید خیلی راحت می توانید با گذاشتن یک نظرسنجی فرد را ترغیب کنید که با شما همراه باشد و حتما استوری بعدی را ببیند. در واقع هر فردی وقتی 2 الی 3 تا از استوری های شما را می بیند احتمال اینکه به استوری افراد دیگر برود بسیار زیاد است. در اینجا تنها شما به یک چیز خیلی کوچک نیاز دارید تا افراد را با خود همراه کنید.

تعامل با کاربران از دیگر استفاده های نظرسنجی اینستاگرام می باشد. برای مثال وقتی دربی هست شما خیلی راحت می توانید تنها با یک نظرسنجی که کدام تیم برنده است میزان تعامل استوری خود را افزایش دهید. یا مثلا یک نظر سنجی بگذارید و بخواهید کاربران بین دو تا موضوع یکی را برای پست بعدی انتخاب کنند.

گذاشتن نظرسنجی در استوری اینستاگرام

حالا وقتش رسیده که به موضوع اصلی یعنی ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام بپردازیم. این قابلیت در اینستاگرام به نام poll شناخته می شود. برای اینکه بتوانید در استوری های خود نظرسنجی بگذارید تنها کافی است مراحل زیرا را با ما انجام دهید.

ابتدا باید اینستاگرام خود را به جدید ترین نسخه آپدیت کنید تا یک وقت خطایی پیش نیاید. این کار را می توانید از طریق مارکت های معتبر انجام دهید. سپس باید وارد اینستاگرام شود و صفحه هوم را انتخاب کنید.

سپس می توانید روی عکس پروفایل خود در بخش استوری ها کلیک کنید یا در بالا روی گزینه دوربین کلیک کنید که وارد بخش استوری شوید. سپس استوری مدنظر خود را به هر نحوی که دوست دارید طراحی می کنید.

همین الان مطلب ترفند های استوری اینستاگرام – چگونه استوری جذابی طراحی کنیم! را بخوانید.

بعد از اینکه استوری خود را طراحی کردید از بالا باید روی گزینه استیکری که یک مربع است و حالت لبخند دارد کلیک کنید تا قابلیت های استوری برای شما باز شود. سپس باید از بین گزینه های موجود گزینه poll را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. بعد از آن برای شما یک نظر سنجی ساخته می شود که شما باید ابتدا برای آن یک عنوان یا سوال انتخاب کنید و سپس در دو کادری که قرار دارد در هر کدام یکی از پاسخ ها را بنویسید. وقتی کارتان تمام شد استوری را منتشر کنید به همین راحتی.

کلام آخر

در این مطلب نحوه ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام را به شما آموزش دادیم. امیدوارم برایتان مفید بوده باشد. اگر مشکلی، سوالی یا نظری داشتید همین الان با ما در میان بگذارید.