خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » چگونه استوری را لایک کنیم + قوانینی برای افزایش بازدید استوری

در مشاوره‌های اینستاگرامی همیشه می‌گفتند که استوری اینستاگرام دارای لایک مخفی است و لایک مخفی به این معنی بود که شما با توجه به افزایش بازدید، افزایش ریپلای، کویک اکشن (استوری‌هایی که در هنگام زدن گزینه ریپلای به صورت خودکار نشان داده می‌شود) و درکل تعامل استوری می‌توانستید بدانید که استوری شما لایک خورده و مورد پسند مخاطب قرار گرفته است یا نه. اما قابلیت جدیدی برای اینستاگرام به وجود آمده است که همانند پست‌ها یک آیکون قلب در کنار گزینه به اشتراک گذاری قرار داده شده است و افرادی که استوری شما را می‌بینند می‌توانند آن را لایک کنند. از این پس مخاطب می‌تواند بدون ریپلای کردن استوری شما مفهوم این را برساند که آن را دوست داشته است.

 

آموزش کامل لایک کردن استوری اینستاگرام

  • وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید
  • استوری فردی را به انتخاب خود باز کنید
  • در نوار پایینی سمت راست یک آیکون نامه که موشک شده است را می‌بینید، در کنار این آیکون یک علامت قلب وجود دارد که می‌توانید با زدن یک ضربه بر روی آن استوری قردی که باز است را لایک کنید و نیازی به ریپلای نباشد.

like story - zarmember.net

  • قلب موجود در استوری اگر قرمز شده باشد نشانه این است که لایک کردن شما با موفقیت انجام شده است.

لایک استوری اینستاگرام - زر ممبر2

 

آیا قابلیت لایک استوری اینستاگرام از امتیاز برخوردار است؟

قطعا بله. اینستاگرام هر قابلیتی را قرار داده باشد، همچنین آن قابلیت فعال باشد و به وسیله آنها با مردم تعامل بگیرید را امتیاز می‌خواند درنتیجه رتبه پیج اینستاگرامی شما بالا می‌رود. در اول این قابلیت برای برخی از مخاطبان اینستاگرام فعال بود و بیشتر آنها پیج‌های بیزینس بودند، اما الان برای تمامی صفحات اینستاگرامی قابلیت لایک کردن استوری به وجود آمده است.

 

هدف از قرار دادن لایک استوری

قطعا اینستاگرام برای به وجود آوردن این قابلیت هدفی داشته است و امتیازی را به آن اختصاص داده است. یکی از نکاتی که در مورد این قابلیت جدید وجود دارد این است که می‌توانید یک تعامل کوچک و مخفی را در ذهن ادمین پیج داشته باشید. این قابلیت در جاهایی و پیج‌هایی به دردتان می‌خورد که می‌خواهید با ادمین آن و صاحب پیج تعامل بگیرید و با آن ارتباط داشته باشید. اگر پیج فرد معروف یا پیج خدماتی و محصول را دنبال می‌کنید بهترین گزینه لایک کردن استوری است که شما در ذهن آنها بمانید.

 

تاثیر تعامل استوری بر فعالیت پیج

همیشه سعی کنید در استوری تعامل کافی را برای پیج داشته باشید. این مورد مخصوصا برای پیج‌های بیزینسی بسیار مهم است، شما باید محتوا را به وسیله پست معرفی کنید و با استوری کردن به موقع، درست و جذاب به فروش و ارائه خدمات خود کمک کنید. پس استوری گذاشتن باید همیشه وجود داشته باشد و فعال باشد که پیشرفت درستی را داشته باشید.

 

هشتگ گذاری کنید

برای استوری‌های پیج کاری هشتگ گذاری را بیشتر مورد توجه قرار دهید. افراد بسیار زیادی هستند که شما را نمی‌شناسند و نیاز به محصول و خدمات شما دارند. در این صورت شما برای استوری هشتگ می‌گذارید و مردم محصولی که نیاز دارند را از هشتگ سرچ می‌کنند تا به پیج شما برسند. همچنین هشتگ جزوی از عضوهای بسیار قدیمی اینستاگرام است که همیشه مورد توجه واقع شده است. از این رو اینستاگرام برای کسانی که هشتگ گذاری را در پست و استوری به کار می‌برند، امتیاز بسیار خوبی را در نظر گرفته است.

لایک استوری اینستاگرام - zarmember

تولید محتوای درست داشته باشید

سعی کنید تولید محتوا برای استوری را درست و اصولی انجام دهید. متن‌های زیبا و بدون غلط املایی قرار دهید، همچنین رنگ متن را متناسب با عکس عوض کنید که با محتوا کنتاکت نداشته باشد. از پس زمینه یا عکس‌های با کیفیت و زیبا استفاده کنید، مخاطب از محتوای بی کیفیت بیزار است و فقط یک حرکت از شما کافی است که ریزش قابل توجهی را داشته باشید.

 

ریپلای داشته باشید

برای افزایش تعامل پیج از طریق استوری سعی کنید با آن تعامل داشته باشید و مواردی را استوری کنید که مخاطب را واردار به ریپلای کند. برای مثال اگر محصولی را استوری می‌کنید می‌توانید اینگونه جملات را برای ریپلای بنویسید: برای اطلاع از قیمت دایرکت در خدمتم، سوالی داشتید دایرکت ازم بپرسید، کویز بگذارید و به مخاطب بگویید که دایرکت جواب را بفرستند، برای این کویزها جایزه‌هایی انتخاب کنید و هزاران راه مختلفی که برای افزایش دایرکت وجود دارند را به کار ببرید.

 

استفاده از استیکرهای تعاملی

استیکرهای تعاملی آن دسته از استیکرها هستند که در استوری با بالا کشیدن صفحه می‌توانید آنها را ببینید و پس از آپلود استوری، مخاطب می‌تواند نظرسنجی را بر روی این استیکرها انجام دهد. استیکرهای تعاملی انواع بسیار زیادی را دارا هستند که در هر استوری می‌توانید یک عدد از آنها را به کار ببرید.

 

افزایش لایک و ویو برای تعامل پیج

می‌توانید افزایش ویوی پیج را با تعامل بالا داشته باشید. خرید لایک پست اینستاگرام از زر ممبر جزو بهترین گزینه‌ها است که می‌توانید برای پیج خود به کار ببرید. همچنین برای هماهنگ شدن لایک و فالوور اینستاگرام می‌توانید همراه با خرید لایک، خرید فالوور فیک بدون ریزش را داشته باشید با قیمت بسیار مناسب و بازدهی بسیار بالا برای پیج کاری و شخصی. نتیجه داشتن لایک و فالوور هماهنگ، ایجاد اعتماد برای مشتری است که در هر پیجی حرف اول را می‌زند.

 

سوالات شما در مورد لایک استوری اینستاگرام

آیا لایک استوری را افراد دیگر نیز می‌بینند؟

خیر، اگر استوری فردی را لایک کرده باشید فقط و فقط صاحب پیج آن را ‌می‌بیند.

چگونه آن فرد می‌فهمد که من استوری او را لایک کرده‌ام؟

آیدی شما در اولین بازدیدهای اینستاگرام برای فرد قرار می‌گیرد و در کنار پروفایل پیج شما یک علامت قلب قرمز رنگ اضافه می‌شود.

آیا این قابلیت برای تمامی پیج‌ها فعال است؟

در ابتدا برخی از پیج‌های کاری یا بیزینس این قابلیت را دارا بودند اما تنها پس از گذشت یک تا دو روز به تمامی پیج‌های اینستاگرام قابلیت لایک کردن استوری اضافه شد.

اگر استوری را لایک کرده باشم، می‌توانم لایک خودم را بردارم؟

بله همانگونه که می‌توانید پست‌ها را لایک کنید و یا لایک خود را بردارید، برای استوری نیز همین کار را به راحتی می‌توانید انجام دهید.

اگر لایک استوری را بردارم فرد مقابل می‌داند که من لایک کرده‌ام؟

خیر، اگر لایک استوری را بردارید از قسمت بازدید کننده‌های استوری، لایک شما برداشته می‌شود.