خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش تغییر و حذف پروفایل توییچ از طریق سایت و اپ موبایل

عکس پروفایل شما در هر پلتفرمی نشان دهنده شما و شخصیت شما و به نوعی خود مجازی شماست. خوشبختانه پلتفرم های مختلف به شما این اجازه را می دهند تا هر عکسی که می خواهید را به عنوان پروفایل خود قرار دهید و هر زمانی که خواستید آن را تغییر دهید. به خصوص در پلتفرمی مانند توییچ که شما در آن استریم می کنید یا در چت دیگر استریم ها در حال تعامل هستید عکس پروفایل اکانت توییچ شما بسیار مهم می شود.

شما می توانید عکس پروفایل خود را در توییچ خیلی ساده و تنها با چند کلیک تغییر دهید اما اگر فردی باشید که تازه با توییچ آشنا شدید احتمالا ندانید دقیقا باید این کار را چطور انجام دهید. در اینجا قصد دارم تا به آموزش تغییر پروفایل توییچ بپردازم. بنابراین اگر جز کاربران همیشگی توییچ هستید حتما تا انتهای این مطلب با زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر تلگرام همراه باشید.

آموزش تغییر پروفایل توییچ

شما می توانید عکس پروفایل توییچ خود را هر وقت که خواستید از طریق وبسایت و اپ آن به راحتی تغییر دهید.

عوض کردن نمایه توییچ از طریق سایت

تغییر پروفایل توییچ از طریق سایت بسیار ساده تر است. برای اینکار شما تنها نیاز است تا وارد وبسایت توییچ به آدرس twitch.tv شوید و سپس با مشخصات اکانت خود لاگین کنید.

تنظیمات twitch

در بالا راست صفحه بر روی عکس پروفایل الان خود یا عکس آدمک کلیک کنید. سپس از منویی که باز می شود بر روی گزینه settings کلیک کنید.

انتخاب تصویر برای تغییر پروفایل توییچ

سپس شما وارد صفحه تنظیمات توییچ می شوید. از بالا بخش profile را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه update profile picture کلیک کنید و بعد از آن از بین دو گزینه نمایش داده شده upload photo را انتخاب کنید.

آپلود عکس برای نمایه توییچ

حالا می توانید هر عکسی که خواستید را به عنوان پروفایل از کامپیوتر خود انتخاب کنید. سپس تغییرات لازم را انجام دهید و بر روی گزینه save کلیک کنید.

به همین راحتی عکس پروفایل شما در توییچ عوض شود و از الان دیگر این نمایه شما را مشاهده می کنند.

آموزش پاک کردن کلیپ توییچ ساخته شده توسط خودتان و فالوورهایتان

تغییر عکس پروفایل از طریق اپ توییچ

اگر از اپ آیفون یا اندروید توییچ استفاده می کنید و می خواهید پروفایل خود را عوض کنید ابتدا وارد برنامه twitch  شوید و سپس وارد اکانت مدنظرتان شوید.

در صفحه اول در بالای صفحه سمت چپ بر روی عکس پروفایل خود یا همان عکس آدمک کلیک کنید تا منوی توییچ برایتان باز شود. سپس بر روی گزینه account settings کلیک کنید. در صفحه بعد گزینه edit profile را انتخاب کنید.

در مرحله بعد بر روی عکس پروفایل کلیک کنید و با انتخاب گزینه take photo یا choose existing photo عکس پروفایل مدنظر خود را آپلود کنید و در آخر بر روی گزینه save کلیک کنید.

به همین راحتی توانستید عکس پروفایل توییچ خود را تغییر دهید و از این پس این عکس به عنوان پروفایل شما نمایش داده می شود.

آموزش حذف کردن عکس پروفایل در توییچ

اگر در حال حاضر پروفایل اکانت شما دارای عکسی است که می خواهید آن را کلا حذف کنید تنها کافیست تا وارد وبسایت twitch.tv شوید. سپس در بالا سمت راست بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید و سپس settings را انتخاب کنید.

در صفحه تنظیمات وارد بخش profile شوید و در بخش profile picture در کنار گزینه update profile picture بر روی گزینه delete یا سطح اشغال کلیک کنید. به همین راحتی عکس پروفایل توییچ شما پاک شد.

آموزش ساخت کلیپ در توییچ از طریق مرورگر و موبایل

چه عکس هایی برای پروفایل توییچ مناسب است؟

وقتی می خواهید یک عکس برای profile توییچ خود قرار دهید باید شرایطی را داشته باشد تا قبول شود. در ادامه به برخی از این موارد می پردازم.

حتما عکس شما باید در فرمت های jpeg، png یا gif باشد. شما حتما باید عکس خود را به این فرمت تا تبدیل کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید..

حتما عکس شما نباید بیشتر از 10 مگابایت شوید. در صورتی که عکس شما بیشتر از 10 مگابایت است حتما از طریق ابزار های موجود حجم آن را کم کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

عکس هایی که ما خواهید انتخاب کنید بهتر است کوچک و واضع باشد چون توییچ یک تصویر 256 در 256 را به عنوان پروفایل شما قرار می دهد بنابراین عکس را انتخاب کنید که خوب دیده شود و خیلی شلوغ و پر جزئیات نباشد.

عکسی که انتخاب می کنید نباید کپی رایت داشته باشد و یا مشکل خاصی با قوانین توییچ داشته باشد. بنابراین بهتر است حتما یک عکس مناسب که دارای کپی رایت نیست را انتخاب کنید تا بعدا به مشکلی بر نخورید.

چند بار می توانم عکس پروفایل توییچ خود را تغییر دهیم؟

برای این موضوع محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید هر چند باری که خواستید عکس پروفایل خود را تغییر دهید.

آیا هر عکسی را می توان به عنوان profile توییچ انتخاب کنم؟

عکس شما حتما باید دارای شرایطی باشد که در همین مطلب به آن اشاره کردم همچنین نباید دارای کپی رایت باشد و قوانین توییچ را زیر پا بگذارد.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات بازدید و رای ری اکشن تلگرام به آموزش تغییر پروفایل توییچ از طریق وبسایت و اپ پرداختم تا بتوانید خیلی ساده هر عکسی را خواستید به عنوان پروفایل خود در این پلتفرم انتخاب کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.