خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش تغییر پسورد ویندوز 10 خیلی ساده طی 6 مرحله

حتما برای همه پیش امده که برای محافظت از ویندوز خود برای آن رمز گذاشته باشیم و بعد ها بخواهیم آن را تغییر دهیم اما ندانیم که چگونه این کار را انجام دهیم. در این مطلب از وبلاگ زرممبر تصمیم گرفتن تا به آموزش تغییر پسورد ویندوز 10 به صورت کامل و جامع بپردازم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید پسورد ویندوز خود را تغییر دهید اما دقیقا نمی دانید باید اینکار را چگونه انجام دهید یا انتهای این مطلب با زرممبر همراه باشید.

این روز ها کامپیوتر ها برای ما تبدیل به یک معدن اسرار شده و خیلی اوقات دوست نداریم که کسی بدون اجازه سراغ آن برود و بتواند از آن استفاده کند. به همین دلیل مایکروسافت امکان ایجاد رمز عبور یا پین را برای سیستم عامل خود در دسترس عموم قرار داد تا بتوانند با استفاده از آن از اطلاعات خود محافظت کنند و امنیت حریم خصوصی خود را افزایش دهند.

آموزش تغییر پسورد ویندوز 10

عوامل مختلف وجود دارد که باعث می شود تا برای ویندوز خود رمز بگذارید و دقیقا عوامل مختلفی هم وجود دارد که بخواهید آن را تغییر دهید یا به صورت کلی آن را بردارید. در ادامه شما را بیشتر با نحوه تغییر رمز ویندوز آشنا می کنم.

برای اینکه بتوانید رمز ویندوز خود را تغییر دهید باید از طریق settings سیستم این کار را انجام دهید. با استفاده از پنل تنظیمات ویندوز انجام این کار  خیلی ساده و راحت است.

تغییر پسورد ویندوز -1

برای ورود به Settings میتوانید بر روی آیکون ذره بین پایین صفحه کلیک کنید و سپس عبارت settings را سرچ کنید و وارد پنل تنظیمات شوید. یا اینکه می توانید خیلی راحت تر با استفاده از کلید های win + I این پنل را اجرا کنید.

آموزش تغییر آیدی توییتر (نام کاربری) مرحله به مرحله

بعد از اینکه وارد منوی تنظیمات سیستم خود شدید بخش های مختلفی را مشاهده می کنید. در اینجا وارد بخش accounts شوید و سپس از طریق منوی کنار صفحه بر روی گزینه sign-in options کلیک کنید.

تغییر پسورد ویندوز 10 - 2

در اینجا گزینه های مختلفی را برای حفاظت از سیستم خود مشاهده می کنید. گزینه windows hello face و windows hello fingerprint مربوط به سیستم های حفاظتی تشخیص چهره و اثر انگشت هستند که زیاد به کار ما نمی آیند.

شما باید در این بخش بر روی گزینه windows hello pin کلیک کنید سپس باید بر روی گزینه change کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی این گزینه صفحه ای به صورت پاپ آپ برایتان باز می شود که دارای سه بخش است.

تغییر پسورد ویندوز - 3

در بخش اول یعنی pin باید رمز عبور فعلی سیستم خود را وارد کنید. در بخش دوم یعنی new pin باید رمز عبور جدید سیستم خود را وارد کنید و در بخش confirm pin باید دوباره رمز عبور جدید سیستم خود را وارد کنید. به همین شما توانستید رمز ویندوز 10 خود را تغییر دهید.

تا به اینجا با نحوه تغییر پسورد ویندوز 10 به صورت کامل آشنا شدید اما چگونه می توان به طور کلی رمز عبور سیستم را برداشت؟

6 مرحله تا افزایش امنیت توییتر (جلوگیری از هک شدن)

آموزش برداشتن رمز عبور ویندوز 10

خیلی از اوقات هم پیش می آید که دیگر دوست نداریم که سیستم ما رمز عبور داشته باشد و بتوانیم خیلی راحت و سریع و بدون نیاز به وارد کردن پسورد وارد آن شویم. اما چگونه می توان رمز عبور را به طور کامل برای ویندوز 10 برداشت؟

برای اینکار خیلی ساده با کلید های win + i در ویندوز تنظیمات ویندوز خود را باز کنید و سپس بر روی گزینه Accounts کلیک کنید. سپس در کنار صفحه بر روی گزینه sign-in options کلیک کنید.

در صفحه بعد بر روی گزینه windows hello pin کلیک کنید و بر روی گزینه remove کلیک کنید. حالا رمز عبور فعلی خود را وارد کنید و سپس به راحتی پسورد سیستم شما برداشت می شود و می توان بدون نیاز به پسورد وارد سیستم خود شوید.

چرا باید رمز عبور سیستم خود را تغییر دهیم؟

برای این موضوع دلایل مختلفی وجود دارد اما معمولا پیشنهاد می شود که هر چند ماه رمز عبور سیستم خود را تغییر دهید و حتما ویندوز خود را به حساب مایکروسافت متصل کنید و سعی کنید که از برداشتن رمز عبور سیستم به طور کامل خودداری کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر و افزایش سین تلگرام به آموزش تغییر پسورد ویندوز 10 و نحوه برداشتن آن به طور کامل پرداختم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و توانسته باشید با استفاده از آن خیلی راحت رمز عبور ویندوز خود را تغییر دهید.