خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » چگونه بفهمم شماره تلفن و ایمیل اکانت اینستاگرام خودم چیست؟

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که اکانت اینستاگرام نداشته باشد و از آن استفاده نکند. بسیاری از ما ممکن است شماره موبایل یا ایمیلی که برای ساخت اکانت اینستاگرام خود استفاده کردیم را فراموش کنیم به همین دلیل تصمیم گرفتم تا در این مطلب به آموزش پیدا کردن تمام اطلاعات اکانت اینستاگرام خود بپردازم. بنابراین اگر شماهم مانند من زیاد اطلاعات حساب خود را فراموش می کنید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

در دنیایی زندگی می کنیم که فضای مجازی از اهمیت زیادی برخودار است و تقریبا در اکثر زمینه ها به عنوان یک رکن اصلی شناخته می شود. به همین دلیل بسیار طبیعی است که اطلاعاتی را که در هر سایت و برنامه ای وارد می کنیم فراموش کنیم.

پیدا کردن شماره موبایل اکانت اینستاگرام

 

چگونه بفهمم شماره تلفن اکانت اینستاگرام خودم چیست؟

اگر فراموش کردید که دقیقا چه شماره تلفنی را در هنگام ثبت نام اینستاگرام وارد کردید و نمی دانید که باید کدام یک از شماره های خود اکانت اینستاگرام فعلی را ساختید خیلی ساده می توانید با طی کردن مراحل زیر آن را بفهمید.

ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید و سپس در پایین بر روی عکس آیکون خود کلیک کنید. سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید تا منوی اینستاگرام برایتان نمایش داده شود. سپس بر روی گزینه settings and privacy کلیک کنید و در آنجا به دنبال گزینه accounts center بگردید. بعد از اینکه به صفحه مدیریت اکانت خود وارد شدید در بخش account settings بر روی گزینه personal details کلیک کنید. در صفحه بعد می توانید در بخش contact info شماره تماس خود را مشاهده کنید.

چگونه بفهمم رمز عبور اکانت اینستاگرام خودم چیست؟

اگر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردید راهی برای اینکه متوجه آن شوید عملا وجود ندارد و بهتر است هر چه سریع تر پسورد اینستاگرام خود را تغییر دهید. برای اینکار تنها کافیست تا به یکی از راه های ارتباطی اینستاگرام خود یعنی شماره تماس یا ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد کردید دسترسی داشته باشید و خیلی راحت از طریق forgot password رمز عبور خود را بازیابی کنید.

افزودن اکانت به بخش favorites اینستاگرام و تنظیم کردن فید هوم

چگونه بفهمم ایمیل اکانت اینستگرام خودم چیست؟

اگر در هنگام ثبت نام در اینستاگرام از ایمیل استفاده کردید و حالا اصلا نمی دانید که با کدام ایمیل این کار را کردید ممکن است کارتان بسیار سخت باشد چون معمولا بسیاری از ما تعداد زیادی ایمیل مختلف داریم که پیدا کردن ایمیل مدنظر بسیار سخت است. اما می توانید با طی کردن مراحل زیر خیلی ساده ایمیل اکانت اینستاگرام خود را پیدا کنید.

ابتدا وارد اینستاگرام شوید و سپس در پایین بر روی آیکون پیج خود کلیک کنید. سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید و گزینه settings and privacy را انتخاب کنید. حالا در صفحه موبوط به تنظیمات بر روی گزینه account center کلیک کنید و در بخش account settings گزینه personal details را انتخاب کنید. سپس گزینه contact information را انتخاب کنید و در صفحه بعد می توانید ایمیل مربوط به اکانت خود را پیدا کنید.

آموزش بکاپ گرفتن از اکانت اینستاگرام به صورت کامل

personal information

من به اکانت اینستاگرام خود دسترسی ندارم چیکار کنم؟

برای اجرای تمامی موارد بالا نیاز دارید که حتما به اکانت خود دسترسی داشته باشید. اما اگر به اکانت خودتان دسترسی نداشتید یا در هنگام وارد شدن از طریق یک دیوایس جدید میخواستید بدانید که شماره تلفن و ایمیل اکانت مدنظرتان چیست چطور؟

اگر به اکانت خود دسترسی ندارد حتما باید در صفحه login از طریق بخش forgot password اقدام کنید و با وارد کردن یوزرنیم اکانت خود اقدام به بازیابی اکانت کنید و سپس به اکانت خود دسترسی داشته باشید. با اینکار شما می توانید وارد اکانتتان شوید و هر اطلاعاتی را که خواستید مشاهده کنید یا تغییر دهید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام و لایک ایرانی ارزان به روش اینکه چگونه آدرس ایمیل و شماره تلفن اکانت اینستاگرام خود را بیابید پرداختم. اکانت اینستاگرام معمولا برای همه ما بسیار مهم است و الان خیلی ساده می توانید هر اطلاعاتی را که فراموش کردید دوباره پیدا کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.