خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام »  Exclusive Story اینستاگرام

یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام است. کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند محتوای مورد نظر خود را در قالب پست یا استوری با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. با استفاده از این شبکه اجتماعی علاوه بر سرگرمی و به اشتراک گذاری اتفاق‌های روزانه، می‌توانید درآمد هم داشته باشید. در اینستاگرام می‌توانید با تبلیغ کار و هنر خود یا راه اندازی کسب و کار آنلاین به درآمد برسید. اما روش دیگری هم برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. این روش جدید قابلیت Exclusive Story نام دارد. قابلیت استوری پولی برای کسب درآمد صاحب پیج یا تولیدکننده محتوا ارائه شده است. قابلیت استوری پولی این امکان را برای تولیدکننده محتوا فراهم می‌کند که محتوا هایی به صورت اختصاصی، فقط برای کسانی که طرفدار آن‌ها هستند منتشر کند. مخاطبان این استوری‌ها احتمالا با خرید نوعی اشتراک مشخص می‌شوند.

 

 Exclusive Story اینستاگرام

اخیراً اسکرین شات‌هایی مربوط به استوری پولی اینستاگرام در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. اینستاگرام تایید کرده است که این اسکرین شات‌ها مربوط به ویژگی استوری پولی است. این قابلیت هنوز به صورت عمومی آزمایش نشده است و اینستاگرام جزئیات دقیقی از در مورد این ویژگی به اشتراک نگذاشته است. آن‌ها بیان کرده‌اند که هنوز موقعیت آن وجود ندارد که در مورد این پروژه صحبت کنند. با این حال اسکرین شات‌هایی که منتشر شده‌اند، اطلاعاتی در مورد جزئیات این ویژگی در اختیار کاربران قرار داده‌اند. این اطلاعات به روشی اشاره ‌می‌کنند که تولیدکنندگان محتوا می‌توانند Exclusive Story را در حساب‌های کاربری خود به اشتراک بگذارند. رنگ مشخص شده برای این نوع استوری فعلا بنفش در نظر گرفته شده است. به نظر می‌رسد امکان اینکه بتوان از محتوای استوری‌های Exclusive Story اسکرین شات گرفت وجود ندارد. تولیدکنندگان محتوا می‌توانند Exclusive Story خود را هایلایت کنند. با این کار اطلاعات و محتوا ها همیشه در اختیار کسانی هزینه اشتراک را پرداخت کرده‌اند می‌ماند و طرفداران همیشه چیزی برای دیدن دارند.

استوری پولی - زر ممبر

خرید اشتراک

مهندس معکوس Alessandro Paluzzi  با بررسی Exclusive Story ویژگی‌های این قابلیت را رصد کرده است. ویژگی Exclusive Story تنها بخش کوچکی از برنامه‌های بزرگ اینستاگرام برای توسعه ابزارهای کسب درآمد از محتواسازان می‌باشد. شرکت اینستاگرام به تدریج جزئیات بیشتری از فعالیت‌های خود در این زمینه را اعلام کرده است. مدیر اینستاگرام Adam Mosseri برای اولین بار اعلام کرد شرکت اینستاگرام در حال بررسی خرید اشتراک توسط کاربران و ویژگی های جدیدی مانند NFT می‌باشد. اخیراً Alessandro Paluzzi به ویژگی NFT به نام Collectibles (کلکسیون‌ها) اشاره‌هایی داشته است که مشخص می‌کند چگونه کلکسیون‌های دیجیتال می‌توانند در پروفایل اینستاگرام ثاحب اثر در یک صفحه جدید نمایش داده شوند. هنگامی که کاربران دیگر اینستاگرام این استوری‌ها را می‌بینند پیامی به آن‌ها نشان داده می‌شود که فقط اعضا (only members) اجازه دارند این محتوا را مشاهده کنند.

 

قابلیت کلکسیون در اینستاگرام (غیررسمی)

شرکت اینستاگرام تا این زمان در مورد این پیشرفت‌ها به صورت عمومی اظهار نظر نکرده. در عوض در مورد برنامه‌های خود در مواردی مانند اشتراک و انعام طور در سطح مدیریتی صحبت‌هایی انجام داده است. در اوایل ماه ژوئن در هفته خالقان اینستاگرام (Instagram’s Creator Week) آدام ماسری در مورد انواع ابزارهای سازنده‌ای که اینستاگرام مایل به ساخت آن‌ها بود صحبت کرد. اما در این صحبت اشاره‌ای به این موضوع نشد که کدام یک از ابزار واقعا در حال توسعه است.

استوری پولی - زر ممبر

 

خرید لایک اینستاگرام

میزان لایک پست‌های پیج کاری به قدری با اهمیت است که می‌تواند رشد و موفقیت کسب و کار شما را تضمین کند. با خرید لایک پست اینستاگرام به راحتی و در زمان بسیار کمی می‌توانید لایک‌های خود را افزایش دهید. یک پست هرچقدر که تعداد لایک بیشتری را داشته باشد، برای مخاطب نشان از این است که پیج شما از تایید اجتماعی بالاتر و کیفیت محتوای بیشتری برخوردار است.