خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » بهترین قالب های خبری وردپرس برای ساخت یک وبسایت محتوایی

فرقی نمی کند که یک نویسنده یا وبلاگ نویس باشید در هر حال نیاز به یک وبسایت خبری برای خود دارید. یکی cms هایی که می توان خیلی راحت با آن وبسایت راه اندازی کرد وردپرس است و به لطف قابلیت های مختلف، آن را به یک وبسایت خبری تبدیل کرد. در ادامه در این مطلب قصد دارم تا چند تا از بهترین قابلیت های خبری وردپرس را به شما معرفی کنم. بنابراین اگر شماهم به دنبال ساخت یک وبسایت خبری هستید و هنوز در انتخاب قالب گیر کردید با من تا انتهای این مطلب همراه باشید.

قالب های خبری وردپرس

بهترین قالب های خبری وردپرس

وبسایت های خبری یکی از انواع وبسایت های محبوب هستند که خوشبختانه با وردپرس می توان خیلی راحت آن را راه اندازی کرد. برای این سبک از وبسایت ها قابلیت های بسیار زیادی وجود دارد اما من در ادامه چندتا از بهترین آنها را به شما معرفی می کنم.

Sahifa

یکی از بهترین و کامل ترین و معروف ترین قابلیت های سایت وبسایت خبری صحیفا است. این قالب دارای ساختاری فوق العاده و بسیار زیبا و حرفه است و دارای قابلیت های مختلفی است که می توانید با استفاده از آن به راحتی یک وبسایت خبری شیک بسازید.

این وبسایت دارای یک پنل مدیریت بسیار حرفه ای و کامل می باشد که دست شما را در ویرایش و شخصی سازی بسیار باز می کند. همچنین این قالب دارای سیستم های سفارشی سازی و ابزار های بسیار زیادی است که می تواند هر نوع و سبک وبسایت محتوایی را پوشش دهد.

سرعت بالا، سازگاری کامل با ووکامرس و واکنشگرا بودن به همراه ساختار فوق العاده و سرعت عالی همگی باعث شده تا بعد از نصب این قالب بر روی وبسایت خود کمتر به مشکل بربخورید.

بهترین سایت های دانلود افکت صوتی به صورت رایگان!

Jannah

این قابلیت هم دقیقا مانند قالب صحیفا جز محبوب ترین و مشهور ترین قالب ها برای وبسایت های محتوایی به حساب می آیند و معمولا انتخاب اول هر فردی هستند.

جنه دارای استایل های متفاوت و ابزارک ها و سیستم شخصی سازی و ساخت صفحه بسیار فوق العاده می باشد که می توان از آن برای ساخت یک سایت خبری کوچک یا بسیار بزرگ استفاده کرد. در واقع فرقی نمی کند که بخواهید چه وبسایت محتوایی در چه زمینه ای بسازید جنه تمام آنچه شما برای ساخت یک وبسایت فوق العاده در سطح جهانی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

این قالب هم دارای پنل مدیریت بسیار حرفه ای و فوق العاده است و کاملا واکنشگرا است و  سرعت بسیار خوبی دارد.

معرفی بهترین قالب های خبری وردپرس

قالب خبری Divi

یک قالب وردپرس مدرن و بسیار شیک و حرفه ای برای سات انواع و اقسام وبسایت های خبری و محتوایی که با قابلیت های خود قطعا می توان یکی از بهترین قالب های خبری وردپرس باشد.

این قالب دارای ظاهری بسیار شیک و حرفه ای است و سبک و حالت مدرن و مینیمالی دارد که بسیار زیبا و فوق العاده برای ساخت یک وبسایت خبری می باشد. همچنین از قابلیت های اصلی این قالب می توان به صفحه ساز بسیار حرفه ای و پیشرفته آن اشاره کرد که به شما در ساخت یک وبسایت مناسب خودتان با شخصی سازی کامل بسیار کمک می کند.

برای این وبسایت هم تنظیمات و بخش های مختلفی برای مدیریت در نظر گرفته شده تا بتوانید آن به بهترین شکل ممکن مطابق آنچه دوست دارید مدیریت کنید.

بهترین برنامه های مدیریت ایمیل برای اندروید

JNews

قالب جی نیوز که یکی از معروف ترین قالب های جهانی می باشد همانطور که از نام آن پیداست یک قالب فوق العاده برای وبسایت های خبری و مجله ای می باشد. این قالب دارای طرح های بسیار زیادی است که از قبل آماده شدند و می توان از آنها استفاده کرد. همچنین می توانید خودتان با استفاده از صفحه ساز حرفه ای آن اقدام به ساخت یک وبسایت کاملا شخصی سازی شده برای خودتان بکنید.

این قالب هم دارای سرعت بسیار بالاست و کاملا واکنشگراست و دارای یک پنل مدیریت بسیار حرفه ای می باشد که به شما در ساخت یک وبسایت حرفه ای تر کمک می کند.

قالب خبری وردپرس Astra

به عنوان آخرین گزینه در لیست بهترین قالب های خبری وردپرس قصد دارم تا قالب استرا را معرفی کنم. این قالبت وبسایت شما را تبدیل به یک سایت بسیار زیبا و چشم نواز می کند و قطعا مورد علاقه کاربر می شود. همچنین دارای طرح های مختلف و امکانات و گزینه های بسیار زیادی برای شخصی سازی می باشد که همین موضوع باعث شده تا بتوانید وبسایت خود را بدون هیچ دردسری بسازید.

همچنین این قالب هم واکنشگرا بوده و طراحی بسیار خوب آن باعث شده تا سرعت بالایی داشته باشد و برای سئو نیز بسیار گزینه مناسبی باشد.

در دنیای اینترنت در کنار استفاده از شبکه های مجازی و خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام و ممبر گروه تلگرام و تبلیغات مختلف برای رشد برند و کسب و کار خیلی راحت می توان با یک قالب و cms وردپرس یک وبسایت محتوایی یا فروشگاهی ساخت و از آن برای رشد و پیشرفت بیشتر در این فضای جدید استفاده کرد.