خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 6 تا از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای مک در سال 2024

بعد از سر و صدای عجیبی که ابزارهای هوش مصنوعی به پا کردند حالا شاهد اپلیکیشن ها و سرویس های جدیدی هستیم که بر پایه هوش مصنوعی توسعه پیدا می کنند و امکانات و ویژگی های جالبی را در اختیار ما قرار می دهند تا بتوانیم کارهای خود را راحت تر انجام دهیم. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای مک بپردازم.

بهترین برنامه های هوش مصنوعی برای مک

برنامه ها و سرویس های مختلفی برای کارهای متفاوتی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید اما در ادامه به معرفی چندتا از بهترین آنها برای سیستم عامل مک می پردازم تا بتوانید با استفاده از آنها برخی از کارهای روتین خود را خیلی ساده تر و راحت تر انجام دهید.

هوش مصنوعی ChatGPT

ChatGPT

چت جی پی تی را دیگر همه می شناسیم یکی از معروف ترین چت های هوش مصنوعی که می تواند به شما در نوشتن، برنامه نویسی، حل مسائل و پاسخ به پرسش ها و غیره کمک کند. قطعا داشتن برنامه آن خالی از لطف نیست تا بتوانید به سادگی به این چت بات دسترسی داشتید باشید و از آن برای کارهای مختلف خود استفاده کنید.

بهترین هوش مصنوعی برای مک GRAMMARLY GO

GRAMMARLY GO

اگر علاقه زیادی به چت کردن یا نوشتن به زبان انگلیسی دارید قطعا Grammarly go یکی از آن ابزارهایست که به آن نیاز دارید. این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا اشکالات نگارشی و املایی خود را پیدا و آنها را برطرف کنید. همچنین به شما کمک می کند تا بتوانید نوشته های حرفه ای تر و مناسب تری به خصوص در ایمیل های خود داشته باشید.

5 تا از بهترین برنامه های گیرنده ایمیل برای مک

هوش مصنوعی ARC BROWSER

ARC BROWSER

Arc Browser یک مرورگر وب جدید است که برای macOS ساخته شده است که از هوش مصنوعی برای شخصی سازی و ارائه برخی ویژگی های جالب استفاده می کند. این مرور می تواند متناسب با عادت ها و نیاز های شما امکانات متفاوتی را در اختیارتان قرار دهد تا تجربه جالب تر و لذت بخشی از جستجو در وب داشته باشید.

این مرورگر بر پایه کرومیوم است بنابراین انتظار یک مرورگر بسیار جدید و عجیب نداشته نباشید. Arc صرفا با رابط کاربری جذاب خود و استفاده از هوش مصنوعی سعی در بهبود تجربه شما دارد. به عنوان مثال این مرورگر با استفاده از هوش مصنوعی عناوین صفحه های وب را تغییر می دهد تا نشان دهنده محتوای آن باشد و یا آنها را به شکل هوش مندی مرتب می کند که همه اینها می تواند دلیل این باشد که چرا باید از این مرورگر جدید استفاده کنیم.

امکانات هوش مصنوعیFILMORA

FILMORA

فیلمورا یک برنامه ادیت ویدیو است که به تازگی در نسخه های جدید خود به ابزار هوش مصنوعی مجهز شده و می تواند کار شما را در ادیت ویدیو ها ساده تر و راحت تر کند. حذف خودکار ویدیو، عناوین خودکار، حذف اشیاء مزاحم، جلوه های مختلف، ابزار تبدیل متن به گفتار و… همگی ویژگی هایی هستندکه شاید در ابتدا به نظر ساده به نظر برسد اما همین ویژگی های ساده می تواند گاهی اوقات نجاتتان دهد و در وقت شما صرفه جویی کند.

بهترین برنامه های فهرست کارها برای مک

هوش مصنوعی TypingMind

TypingMind

اگر دنبال راهی ساده برای استفاده از ChatGPT اما به صورت خیلی حرفه ای و منظم تر هستید قطعا این برنامه می تواند کمک کننده شما باید. TypingMind در واقع یک دستیار هوش مصنوعی بر پایه چت جی پی تی است که دارای کاراکتر های مختلف از استاد دانشگاه یا مربی شخصی و برنامه نویس می باشد که هر کدام آنها می توانند در بخش های مشخصی و متناسب با کاراکتر خودشان به شما کمک کنند. در واقع با این چت بات شما به شخصیت های هوش مصنوعی با رفتار های متفاوت و توان مندی های مختلف دسترسی دارید که می توانید با آنها تعامل کنید.

هوش مصنوعی CANARY MAIL

CANARY MAIL

Canary Mail یکی از محبوب ترین برنامه های ایمیل به حساب می آید با ارائه دهنده های معروف مانند جیمیل و outlook کار می کند. این برنامه در ظاهر شاید مانند دیگر برنامه های mail باشد اما ویژگی های جالب آن برای مرتب سازی و مدیریت ایمیل ها باعث شده تا انقدر مورد توجه قرار بگیرید. همچنین ابزار هوش مصنوعی آن می تواند به شما در نوشتن ایمیل کمک کند یا ایمیل های شما را مرتب کند.

همچنین می توانید از آن برای خلاص شدن از شر ایمیل های مزاحم و اضافی استفاده کنید یا به صورت خودکار تمام اشتراک های خود را در خبرنامه ها لغو کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک بدون ریزش اینستاگرام و خرید ویو تلگرام به معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای مک پرداختم تا بتوانید از برنامه های جدیدی که بر پایه هوش مصنوعی توسعه داده شدند استفاده کنید و کارهای خود را ساده تر انجام دهید.