خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ | سئو، ایمیل مارکتینگ، آنالیز سایت و کاربر

این روزها به لطف پیشرفت اینترنت دیجیتال مارکتینگ بسیار مورد توجه قرار گرفته زیرا می تواند خیلی هدفمند تر و سودمند تر باشد و از قدرت و فضای وب برای رشد کسب و کار و محصول شما استفاده کند. بخشی از دیجیتال مارکتینگ مربوط به دانش و تجربه شما می شود و بخش دیگر آن به شناخت و آشنا بودن با ابزارهای مختلف بستگی دارد. در ادامه این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در زمینه های مختلف بپردازم.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ آنقدر گسترده و وسیع است که اگر بخواهیم به تمام بخش های آن بپردازیم شاید این مطلب هیچ وقت تمام نشود به همین دلیل من در ادامه بهترین ابزارهای موجود در بخش های مختلف را به شما معرفی می کنم تا بین سرویس ها و ابزارهای مختلف گم شوید.

بهترین ابزارهای سئو, ماز

بهترین ابزارهای سئو

یکی قوی ترین و پایه ای ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ سئو است که به شما کمک می کند تا از موتور های جستجو ورودی های بسیار ارزشمندی داشه باشید.

گوگل سرچ کنسول

گوگل سرچ کنسول یکی از ابزارهای خود گوگل است که شما کمک می کند تا بیشتر با سایت خود آشنا شوید و بتواند متوجه شوید کاربران از طریق چه کلمات کلیدی وارد وبسایت شما می شود و یا وضعیت وبسایت شما در سرچ ها مختلف چگونه است.

ماز

ماز را می توان یکی از قدرتمند ترین ابزارهای برای سئو و تحلیل رقبا به حساب آورد که اگر قصد فعالیت حرفه ای دارید و دنبال جایگاه اول در موتور های جستجو هستید قطعا ماز می تواند به شما کمد کند. moz به شما امکان برسی بک لینک ها، ورودی ها، برسی کلمات کلیدی و… را می دهد تا دانش بهتری از رقیبان خود داشته باشید.

Semrush

سمراش مجموعه ای از ابزارهای مختلف برای تحلیل سئو سایت را در اختیار شما قرار می دهد اما کمی حرفه ای تر و جزئی تر از ماز تا بتوانید با دیتای کامل ترین اقدامی برای بهبود سئو سایت خود انجام دهید.

گوگل کیورد پلنر

گوگل کیورد پلنر را می توان مفید ترین و ضروری ترین ابزار تحلیل سئو دانست که به شما کمک می کند تا متوجه شوید باید روی چه کلمات کلیدی وقت بگذارید، دیگران چه چیزهایی در گوگل سرچ می کنند، هر کلمه کلیدی چه میزان سرچ و ورودی دارد و میزان سختی و رقابت کلمات کلیدی چقدر است.

افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام، راهنمای قدم به قدم (کامل و جامع)

ابزار گوگل آنالیتیکس

بهترین ابزارهای آنالیز رفتار کاربران

برای اینکه بتواند وبسایت خود را برای کاربران بهینه کنید نیاز به ابزارهایی دارید که با استفاده از آنها رفتار کاربران را رصد کنید.

گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس را می توان دریایی از امکانات و ابزارهای مختلف دانست که به وبمستران کمک می کند تا بتوانند اطلاعات خیلی دقیقی از کاربران وبسایت خود بدست بیاورید. شاید ابزارهای مختلفی مانند گوگل آنالیتیکس وجود داشته باشند اما هیچ کدام آنها قدرت و کیفیت این ابزار فوق العاده گوگل دارند.

با استفاده از گوگل آنالیتیکس شما می توانید متوجه شوید وضعیت تبلیغاتتان چگونه بوده، کدام صفحه ها بیشتر مورد توجه کاربران هستند، چه صفحه هایی مشکل دارند، کاربران چه مدتی را در وبسایت می مانند و کجاها می روند و… اینها همه دیتاهایی است که می تواند به شما در بهبود وبسایت خود کمک کند.

بهترین ابزارهای تست سرعت وبسایت

بهترین ابزارهای تست سرعت وبسایت

کاربران این روزها به دنبال راحتی و سرعت هستند بنابراین اگر یک وبسایت کند داشته باشید قطعا به زودی همه کاربران خود را از دست می دهد. ابزارهای تست سرعت به شما کمک می کنند تا وبسایت خود را از نظر سرعت برسی کنید و متوجه ایرادات آن شوید.

Gtmetrix

واقعیت را بخواهید Gtmetrix را می توان یکی از کامل ترین ابزارهای برسی سرعت سایت به حساب آورد که برسی خیلی دقیق و کامل بر روی وبسایت شما انجام می دهد و دیتای های خیلی جالبی در زمینه های مختلف در اختیار شما قرار میدهد که بدانید چه صفحه هایی را باید درست کنید و چه کار باید کنید تا سرعت وبسایتتان افزایش پیدا کند.

Pagespeed insights

Pagespeed insights یک ابزار ساده از سمت گوگل است که بیشتر برای سرعت وبسایت شما تمرکز دارد و وبسایتتان را از جنبه های مختلف برسی می کند.

بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ

بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ

شاید به نظرتان این روزها کسی از ایمیل استفاده نکند اما همچنان به عنوان یکی از ستون های مارکتینگ دیجیتال به حساب می آید.

MailerLite

اگر کمی درباره سرویس های ایمیل مارکتینگ جستجو کرده باشید قطعا با میلرلایت آشنا هستید یکی از بهترین و کامل ترین ابزارها برای ایمیل مارکتینگ به خصوص در ایران که هر آنچه برای ارسال ایمیل، تست، خبرنامه و طراحی پیج نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد.

میل چیمپ

میل چیمپ هم در کنار میلرلایت جز معروف ترین سرویس های ایمیل مارکتینگ به حساب می آید که به شما امکان طراحی خبرنامه و لندینگ پیج های مختلف را می دهد تا بتوانید ایمیل های خود را جمع کنید. همچنین ابزارهای مختلفی برای طراحی ایمیل و زمانبندی آنها در اختیارتان قرار می دهد تا نیازی به ابزار جانبی نداشته باشید.

در این مطلب از وبلاگ زرممبر به صورت خیلی جمع و جور به معرفی بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در بخش های مختلف پرداختیم تا با استفاده از آنها بتوانید از قدرت دنیای آنلاین برای رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده کنید.