خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزش دیلیت اکانت تلگرام؛ چگونه حساب کاربری تلگرام را حذف کنیم

پس از فیلترینگ تلگرام، همچنان این اپلیکیشن از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها میان ایرانیان است. شاید شما هم بنا به دلایلی نیاز داشته باشید تا اکانت تلگرام خود را دیلیت کنید، در ادامه با زر ممبر همراه باشید تا نحوه دیلیت اکانت تلگرام را یاد بگیرید. البته در صورتی که اطلاعات مهمی در اکانت فعلی خود دارید پیشنهاد می‌کنیم از اطلاعات آن بکاپ بگیرید زیرا پس از دیلیت اکانت به هیچ از اطلاعاتتان دسترسی نخواهید داشت.

آموزش دیلیت اکانت تلگرام

  • ابتدا وارد صفحه رسمی تلگرام شوید [کلیک کنید]
  • در صفحه باز شده می‌بایست شماره تلفنی که می‌خواهید اکانت تلگرامش حذف شود را وارد کنید. (همانند: +989371234567)

در نظر داشته باشید که این کد فقط از طرف تلگرام در داخل خود اپلیکیشن ارسال می‌شود و هیچ کدی را از طریق پیاک یا تماس تلفنی دریافت نخواهید کرد.

در صفحه بعدی می‌بایست کدی که دریافت کرده‌اید را در بخش Confirmation Code با رعایت بزرگی و کوچکی حروف وارد کنید. پس از انجام اینکار، تلگرام از شما می‌خواهد دلیل حذف حساب کاربری خود را وارد نمایید، در صورت تمایل می‌توانید در چند کلمه دلیل این کار را ذکر کنید.

در نهایت در صورتی که مطمئن هستید می‌خواهید اطلاعات و اکانت خود را پاک کنید روی دکمه Done کلیک کنید و در صفحه باز شده گزینه Yes, delete my account را انتخاب کنید.

البته زر ممبر پیشنهاد می‌دهد پیش از انجام اینکار از اطلاعات تلگرام خود بکاپ بگیرید و پیشتر ما مقاله‌ای در زر ممبر درباره این موضوع طرح کرده بودیم.

در صورتی که تمامی مراحل بالا را انجام داده‌اید ولی حساب شما همچنان فعال است، نگران نباشید این به خاطر شلوغی سرورهای تلگرام است و ممکن است با چند دقیقه‌ای تأخیر دیلیت اکانت تلگرام صورت پذیرد.

 


پی‌نوشت: در صوتی که صاحب گروه یا کانال تلگرامی هستید می‌توانید خدمات خرید ممبر فیک و خرید ممبر فیک و واقعی گروه را به زر ممبر بسپارید، علاوه بر این‌ها زر ممبر خدمات دیگر همچون لایک و رای تلگرام جهت برنده شدن در چالش ها و مسابقات تلگرامی و ویو فیک و ممبر واقعی اجباری و پاپ آپ نیز دارد.