خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش خاموش کردن کامنت ویدیو ها در یوتیوب | آپدیت 2023

برای یک یوتیوبر قطعا کامنت ویدیو هایش بسیار ارزشمند است اما گاهی اوقات این کامنت ها می تواند شامل توهین، تبلیغات یا انرژی منفی باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد هستند که نظرات ویدیو های خود را در یوتیوب غیرفعال می کنند. در ادامه این مطلب قصد دارم تا به آموزش خاموش کردن کامنت ها در یوتیوب بپردازم تا بتوانید خیلی ساده نظرات هر ویدیو ای را که خواستید خاموش کنید و از شر کامنت ها مزاحم راحت شوید.

دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید کامنت های ویدیو خود را غیرفعال کنید به خصوص زمانی که می دانید ممکن است روی شما تاثیر بگذارد یا اینکه محتوایی تولید می کنید که ممکن است در ابتدا هیت دریافت کنید. همچنین گاهی اوقات محتواهای تبلیغاتی یا خاصی وجود دارند که بهتر است حتما بخش نظرات در آنها غیرفعال شوند.

آموزش خاموش کردن کامنت ها در یوتیوب

برای اینکه بخش کامنت را در ویدیو های خود غیرفعال کنید ابتدا باید وارد یوتیوب Studio شوید. برای اینکار شما دو راه در پیش روی خود دارید.

1- ابتدا وارد وبسایت یوتیوب به آدرس youtube.com شوید. سپس در بالای بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید و سپس از منوی باز شده بر روی گزینه youtube studio کلیک کنید.

2- می توانید به صورت مستقیم وارد آدرس Studio.youtube.com شوید و بدون هیچ دردسری به یوتیوب Studio دسترسی داشته باشید.

خاموش کردن comments در یوتیوب

برای اینکار ابتدا طبق آموزش بالا وارد یوتیوب studio شوید.

انتخاب بخش content در یوتیوب استودیو

سپس در قسمت سمت چپ بر روی گزینه content کلیک کنید.

در بالا بخش Videos را انتخاب کنید.

سپس ویدیو هایی که در یوتیوب آپلود کردید برای شما نمایش داده می شود.

انتخاب آیکون ویرایش ویدیو در یوتیوب

سپس بر روی ویدیو که می خواهید کامنت های آن را خاموش کنید بر روی آیکون مداد کلیک کنید.

بخش comments visibility برای خاموش کردن کامنت ویدیو ها در یوتیوب

سپس در قسمت comments and ratings بر روی بخش comments visibility کلیک کنید.

انتخاب disable comments برای غیرفعال کردن کامنت ها در یوتیوب

سپس از بین گزینه های نمایش داده شده بر روی گزینه disable comments کلیک کنید.

در آخر بر روی گزینه save کلیک کنید. به همین راحتی

از الان به بعد دیگر بخش کامنت در این ویدیو غیرفعال شده و کسی نمی توانید برای این ویدیو کامنت بگذارد یا کامنت های آن را مشاهده کند.

اشتراک Meta Verified چیست؟ مزایای آن، روش خرید و دریافت آن

آموزش disable کردن نظرات یوتیوب به صورت کلی

اگر می خواهید از این به بعد هر ویدیو ای که ساختید به صورت پیش فرض نظرات آن غیرفعال باشد می توانید خیلی ساده این کار را از طریق تنظیمات انجام دهید.

ابتدا طبق آموزش بالا وارد یوتیوب studio شوید.

سپس در صفحه اصلی در سمت چپ پایین صفحه بر روی گزینه چرخ دنده کلیک کنید.

حالا بخش تنظیمات برای شما باز می شوید. حالا وارد قسمت upload defaults شوید.

سپس بر روی گزینه advanced settings کلیک کنید.

کمی به پایین اسکرول کنید و در بخش comments گزینه disable comments را انتخاب کنید.

به همین راحتی از این به بعد شما هر ویدیو ای گذاشته باشید به صورت دیفالت و بدون نیاز به هیچ کاری کامنت های آن غیرفعال است.

نحوه حذف ویدیو در یوتیوب از طریق موبایل و دکستاپ

گاهی اوقات کسب و کار ها و برند ها یا حتی اشخاص از شبکه های اجتماعی مختلف استفاده می کنند تا بتوانید بیشتر در محیط آنلاین شناخته شوند و رشد کنند. در کنار تولید محتوا از تبلیغات و خرید فالوور فیک و ممبر ایرانی تلگرام از پلتفرم های اشتراک ویدیو هم استفاده می کنند تا بتوانند مخاطبین بیشتری را جذب کنند. اما اگر نمی توانید تمامی این شبکه های اجتماعی را مدیریت کنید و یا محتوای حساسی تولید می کنید بهتر است کامنت های آن را غیرفعال کنید. البته که بهتر است حتما سعی کنید به بخش نظرات در زیر محتواهایی که تولید کردید رسیدگی کنید چون خیلی از اوقات می تواند باعث رشد بیشتر و سریع تر شوید.

آموزش غیرفعال کردن لایو چت در یوتیوب

اگر دوست دارید در یوتیوب لایو استریم برگذار کنید و نمی خواهید لایو چت آن فعال باشد می توانید خیلی ساده و راحت هنگامی که وارد بخش برگذاری لایو  و create steam می شوید در بخش customisation  و live chat گزینه live chat  و live chat replay را غیرفعال کنید.

به همین راحتی چت شما در استریم غیرفعال شده است. البته بهتر است اگر واقعا می خواهید یک استریم خوب برگذار کنید و توانایی مدیریت چت آن را دارید حتما این بخش را فعال کنید چون خیلی به تعامل بیشتر شما با مخاطبینتان کمک می کند.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات افزایش ممبر تلگرام و تبلیغات در شبکه های اجتماعی به آموزش خاموش کردن کامنت ها در یوتیوب پرداختم تا بتوانید هر موقع که خواستید در مواقع نیاز comments های ویدیو های خود را در یوتیوب غیرفعال کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.