خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » دلایل بن شدن اکانت اینستاگرام چیست؟ چه چیزی در اینستاگرام باعث بن شدن میشود؟

قطعا شبکه اجتماعی اینستاگرام را می توان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان به حساب آورد که با تعداد کاربران فوق العاده بالای خود به عنوان یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها شناخته می شود. اما یکی از مواردی که بسیاری به خصوص کسب و کار ها با آن دسته و پنجه نرم می کنند بن شدن اکانت اینستاگرامشان است. در این مطلب قصد دارم تا به دلایل بدن شدن اکانت اینستاگرام بپردازم تا بدانید دقیقا چه کارهایی باعث بن شدن می شود تا بتوانید از آن جلوگیری کنید و این اشتباهات را نکنید.

قطعا اینستاگرام نیز مانند هر شبکه اجتماعی دیگر الگوریتم هایی دارد که برخی اکانت های مشکوک یا اکانت هایی که قوانین آن را نقض می کنند را بن می کند. برخی از افراد به خصوص کسب و کار ها دچار برخی اشتباهات به ظاهر بسیار کوچکی می شوند که این اشتباهات از نظر اینستاگرام شامل بن می شود و اکانت شما به راحتی از دست می رود. فکر این را بکنید که برای یک اکانت اینستاگرام کلی زحمت کشیدید و کلی هزینه کردید حالا به خاطر یک اشتباه کوچک آن را از دست بدهید.

دلایل بن شدن اکانت اینستاگرام

دلایل بن شدن اکانت اینستاگرام

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که موجب بن شدن اکانت می شود اما در این مطلب قصد دارم تا به موارد اصلی آن که احتمل بیشتری دارد اشاره کنم.

استفاده از ربات های افزایش لایک و فالوور

بسیاری از پیج ها در شروع کار خود از ربات های اینستاگرام برای افزایش لایک و فالوور استفاده می کنند. معمولا این ربات ها برای شما کاری انجام نمی دهد و فقط پست های دیگران را لایک می کند پیج های فالو و انفالو می کند و… که همین رفتار برای اینستاگرام بسیار مشکوک است و به همین دلیل احتمال بن آن بسیار زیاد است. اگر قصد افزایش فالوور و لایک و کامنت خود را دارید بهتر است از خدمات سایت های معتبر در این زمینه استفاده کنید چون استفاده کردن از ربات ها به احتمال زیاد مساویست با بن شدن اکانت!

استفاده اشتباه از خدمات افزایش فالوور

استفاده کردن از خدمات افزایش فالوور از مراکز نا معتبر و به صورت بسیار زیاد می تواند یکی از عوامل بن باشد. اگر قصد خرید فالوور، لایک و کامنت دارید بهتر است از سایت های معتبر اقدام کنید و این کار را در چندین مرحله و به تعداد متوسط انجام دهید تا احتمال بن شدن اکانتتان کاهش یابد.

اگر قصد دارید از خدمات افزایش فالوور استفاده بهتر است از سرویس های معتبر استفاده کنید تا دچار بن نشوید. وبسایت زرممبر خدمات افزایش فالوور فیک اینستاگرام را به صورت حرفه ای با قیمت مناسب انجام می دهد.

آنفالو و فالو و لایک و کامنت زیاد

هر کاری که به تعداد دفعات بالا در اینستاگرام تکرار شود می تواند موجب بن شدن شود. اینستاگرام یک حد معینی برای تعداد لایک، فالو، آنفالو و کامنت دارد که اگر در ساعت این تعداد را رد کنید احتمال بن اکانت شما زیاد می شود. بنابراین سعی کنید که در طول روز این کارها را زیاد و به تعداد دفعات بالا در ساعت و همه ساعات انجام ندهید.

ارسال دایرکت تکراری

ارسال دایرکت های اسپم و تکراری می تواند یکی از اصلی ترین دلایل بن شدن اکانت اینستاگرام می باشد. اگر اقدام به اسپم کنید احتمال دارد که فرد مقابل شما را ریپورت کند یا اینکه شما را بلاک کند. همچنین از طرف دیگر اکانت شما توسط الگوریتم های اینستاگرام مدام برسی می شود و شما از نظر اینستاگرام یک حساب مشکوک شناسایی می شوید و احتمال بن شدن شما بسیار زیاد افزایش می یابد. بنابراین سعی کنید تا از ارسال دایرکت اسپم و تبلیغات خودداری کنید. اینستاگرام مشکلی با چت کردن و ارسال پیام در دایرکت ندارد اما وقتی پای تکرار و اسپم به میدام می آید موضوع کاملا فرق می شود.

استفاده از برنامه های تغییر ای پی

شاید یکی از دلایل بن شدن اکانت اینستاگرام که بسیاری آن را نمی دانند و به آن توجه ای نمی کنند همین مورد باشد. اگر شما از برنامه های تغییر آی پی استفاده کنید احتمال اینکه اکانت شما بن شود بسیار زیاد است. در واقع حتما نیاز نیست که از برنامه های تغییر آی پی استفاده کنید. همین که با چندین آی پی مختلف وارد اکانت خود شوید می تواند باعث بن شدن اکانت شما شود.

وقتی شما با چندین آی پی یا آی پی های برنامه های تغییر آی پی وارد اکانت خود می شود اینستاگرام فکر می کند که اکانت شما هک شده تا اینکه شما ربات هستید و به بن کردن اکانت شما می پردازد. به همین دلیل سعی کنید تا جای ممکن از برنامه های تغییر ای پی استفاده نکنید.

آموزش ساخت اکانت فیک اینستاگرام از صفر تا صد + معرفی روش سرعتی

ساخت محتواهایی که قوانین اینستاگرام را نقض می کند

آخرین موردی که قصد دارم تا در مطلب دلایل بن شدن اکانت اینستاگرام به آن بپردازم ساخت محتواهایی است که قوانین اینستاگرام را نقض می کند. در واقع شما محتواهایی می سازید که:

کپی رایت دارد: یعنی از محتوای دیگران است، شامل فیلم ها، آهنگ ها و…. می شود.

یا اینکه محتواهای شما جنسی، نامناسب، خشونت آمیر، عریان، تبعیض جنسی، غیر قانونی، متجاوزانه، پورنوگرافی و…… باشد که تمامی این محتوا ها بن را برای اکانت شما در پیش دارند.

در این مطلب به دلایل بن شدن اکانت اینستاگرام پرداختم. امیدوارم از این مطلب برایتان کاربری بوده باشد.