خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » افزایش سرعت دانلود اینترنت تا 4 برابر! از صفر تا صد افزایش سرعت!

قطعا برای شماهم پیش امده که بخواهید یک فایل را دانلود کنید و یا اینکه به تماشای یک فیلم بپردازید و متوجه شوید که اینترنت شما با سرعت بسیار پایینی اقدام به دانلود می کند. این اتفاق می تواند یکی از رو مخ ترین اتفاقاتی باشد که برای هر کسی می افتد. در این مطلب قصد دارم تا به روشی هایی بپردازم که می توانید خیلی ساده و راحت سرعت دانلود اینترنت خود را افزایش دهید. بنابراین اگر شماهم مشکل پایین بودن سرعت اینترنت دارید حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

اینترنت یک جز جدایی ناپذیر در زندگی ما به حساب می آید که بسیاری از کارها و سرگرمی های ما به آن وابسته شده است. در این روزگاری که سرعت حرف اول را می زد و هیچ کسی حوصله صبر کردن را ندارد پایین بودن سرعت اینترنت بدترین اتفاقی است که می تواند برای هرکسی رخ دهد. اما این پایین بودن سرعت بی دلیل نیست و در این مطلب قصد دارم تا به راه کار های آن بپردازم.

افزایش سرعت دانلود اینترنت

 

راه های افزایش سرعت دانلود اینترنت

تمامی راه هایی که در ادامه گفته می شود قرار نیست یک تاثیر فوق العاده بر روی سرعت اینترنت شما داشته باشد اما می تواند به اندازه خود سرعت دانلود شما را افزایش دهد.

تغییر اتصال اینترنت به 4g

اگر از اینترنت موبایل استفاده می کنید که قطعا این کار می تواند سرعت شما را به شدت افزایش دهد. برای بسیاری از ما نوع اتصال به اینترنت موبایلمان بر روی 3g قرار دارد که سرعت ان به مراتب نسبت به 4g پایین تر است. همچنین در حال حاضر دیگر بیشتر شرکت ها از اینترنت 4g پشیبانی می کنند و بیشتر مناطق قابلیت استفاده از اینترنت 4g را دارند. به همین دلیل همین الان به تنظیمات گوشی خود بروید و نوع اتصال را بر روی 4g قرار دهید. این روش به راحتی می تواند سرعت اینترتنت شما را 3 تا 5 برابر کند.

معرفی بهترین برنامه های ساخت میم اندروید (3تا از بهترین ها)

قطع افراد متصل به وای فا

شاید بتوانم بگویم که اصلی ترین روشی که می تواند موجب افزایش سرعت دانلود اینترنت شما شود نسبت به دیگر روش هایی که در این مطلب معرفی می کنم همین روش است. اگر دارای مودم وای فا هستید و افراد زیادی به آن متصل هستند قطعا باید انتظار کاهش سرعت اینترنت خود را داشته باشید. بنابراین همیشه سعی کنید تا کمترین تعداد دستگاه متصل به وای فا را داشته باشید. همچنین بی جهت رمز وای فای خود را در اختیار دیگران قرار ندهید تا موجب کاهش سرعت خودتان شود.

اینکه چند نفر به وای فای شما متصل هستند و چگونه دارند استفاده می کنند تاثیر زیادی بر روی سرعت دانلود دارد. سعی کنید به صورت معمول بیشتر از 3 دستگاه به صورت همزمان از اینترنت استفاده نکنند تا سرعت بسیار افت پیدا نکند. همچنین در این زمان دانلود فایل، بازی و فیلم می تواند موجب بیشترین کاهش سرعت شود.

افزایش سرعت اینترنت با تغییر بسته و شرکت اینترنت

بعد از تغییراتی که در شرکت های ارائه دهنده اینترنت به وجود آمد دیگر بسیاری از شرکت ها  بسته هایی با سرعت محدود را ارائه می کنند. پایین بودن سرعت بسته شما می تواند یکی از دلایل پایین بودن سرعت دانلود اینترنت شما باشد. اگر واقعا می خواهید از اینترنت لذت ببرید سعی کنید دیگر حداقل ازبسته های 4 مگابیت استفاده کنید. در حالی پیشنهاد می شود اگر می خواهید یک اینترنت مناسب با قیمت خوب داشته باید از بسته هایی تا سرعت 8 مگابیت استفاده کنید.

به علاوه اختلال در خود شرکت اینترنت شما نیز می تواند یکی از دلایل پایین بودن سرعت دانلود اینترنت شما باشد. برای برسی این موضوع ابتدا سعی کنید تا تمام دستگاه های متصل به مودم را قطع کنید به جز یک دستگاه و هیچ دانلود و استفاده ای از اینترنت نکنید. سپس به یکی از سایت های تست سرعت مانند اسپید چک و اسپید تست بروید و سرعت دانلود اینترنت خودتان را اندازه گیری کنید. اگر این سرعت بسیار پایین بود حتما به شرکت اینترنت خود زنگ بزنید و در صورت لزوم اقدام به تغییر شرکت اینترنت خود کنید.

بهترین سایت خرید ممبر واقعی تلگرام کدام است؟

قطع دانلود ها و برنامه های پنهان

اگر از گوشی یا کامپیوتر استفاده می کنید قطعا برخی برنامه ها و استفاده های پنهانی وجود دارد که می تواند موجب مصرف اینترنت شما و در نهایت کاهش سرعت اینترنت شما شود. برای افزایش سرعت دانلود اینترنت خود حتما این برنامه ها  را پیدا کنید و دسترسی آنها را قطع کنید. در گوشی برنامه هایی که در پس زمینه باز هستند یا برنامه هایی که به صورت خودکار دانلود و آپدیت می شوند مانند گوگل پلی می تواند اینترنت شما را بسیار زیاد مصرف کند و در کامپیوتر نیز برنامه های باز در بک گراند و یا در حال آپدیت بودن ویندوز که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی سرعت اینترنت شما داشته باشد.

با چک کردن و انجام همین موارد بالا می توانید سرعت اینترنت خود را بسیار زیادی افزایش دهید. اگر چک کردید که افراد متفرقه به اینترنت شما متصل نیستند و هیچ برنامه اضافه ای از اینترنت شما استفاده نمی کند ولی باز هم سرعت دانلود مطلوبی ندارید حتما با شرکت اینترنت خود تماس حاصل فرمایید.

در این مطلب به آموزش افزایش سرعت اینترنت پرداختم که امیدوارم برایتان مفید بوده باشد. اگر مشکلی، نظری، انتقادی و پیشنهادی داشتید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.