خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » دانلود فیلم از توییتر در اندروید، کامپیوتر و به صورت آنلاین

خیلی از اوقات برای شماهم پیش امده که در حال دیدن یک ویدیو در توییتر باشید و از آن خوشتان بیاید. قطعا شماهم مانند خیلی ها به دنبال گزینه ای برای دانلود آن گشتید اما چیزی پیدا کنید. در ادامه این مطلب می خواهم به روش هایی بپردام که می توانید خیلی راحت هر ویدیو ای که خواستید را از توییتر دانلود کنید. در واقع خود توییتر این امکان را به صورت مستقیم در اختیار افراد قرار نداده است اما در ادامه به روش های دانلود فیلم از توییتر برای اندروید، ios و کامپیوتر میپردازم که می توانید خیلی راحت به دانلود ویدیو مدنظرتان بپدازید.

توییتر را می توان یک شبکه اجتماعی متفاوتی با بقیه به حساب آورد که تمرکز بسیار زیادی روی متن های کوتاه دارد. اما در کنار اینکه توییتر محوریت خود را بر روی متن ها کوتاه گذاشته به شما امکان گذاشتن عکس و ویدیو نیز در توییت هایتان می دهد. اما متاسفانه تا کنون امکانی به صورت رسمی برای دانلود این ویدیو ها در اختیار افراد قرار نداده است.

دانلود فیلم از توییتر

برای توییتر هم مانند بسیار از شبکه های اجتماعی دیگر که امکان دانلود فیلم و عکس و… را به دیگران نمی دهند ابزار ها و سایت ها و برنامه های مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها خیلی راحت هر فایلی را که خواستید دانلود کنید. در ادامه قصد دارم تا به بهترین و ساده ترین این ابزار ها برای دانلود ویدیو توییتر برای اندروید و ios و کامپیوتر بپردازم.

دلایل بن شدن اکانت اینستاگرام چیست؟ چه چیزی در اینستاگرام باعث بن شدن میشود؟

دانلود ویدیو از توییتر در اندروید

دانلود ویدیو از توییتر در اندروید

اگر از گوشی های اندروید استفاده می کنید می توانید خیلی راحت و با نصب برنامه هایی که در این زمینه فعالیت دارند هر ویدیو ای که می خواهید را از توییتر دانلود کنید.

یکی از بهترین این برنامه ها Download Twitter Videos می باشد که می توانید آن را خیلی ساده از گوگل پلی دانلود کنید. تنها کافیست وارد گوگل پلی شوید سپس نام Download Twitter Videos – GIF را سرچ کنید. این برنامه در حال حاضر بیش از 10 میلیون دانلود و امتیاز 4.7 را دارد. بعد از دانلود نصب وارد توییتر شوید. سپس ویدیو مدنظرتان را پیدا کنید و بر روی گزینه اشتراک در پایین صفحه تا در کنار صفحه کلیک کنید. سپس بر روی گزینه share tweet via… کلیک کنید و در آخر بر روی Download twitter vid.. کلیک کنید. بعد از انجام این کار وارد محیط برنامه می شوید و می توانید ویدیو مدنظرتان را با کیفیت های مختلف دانلود کنید.

برنامه های دیگری نیز برای این کار وجود دارند که می توانید از آنها هم استفاده کنید برای پیدا کردن این برنامه تنها کافیست وارد گوگل پلی شوید و عبارت Video Downloader for Twitter را سرچ کنید تا برنامه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند را پیدا کنید. بیشتر این برنامه ها واقعا خوب هستند و می توانید از آنها استفاده کنید.

دانلود ویدیو توییتر در ios

برای دانلود فیلک از توییتر آن هم در ios تنها کاری که لازم است انجام دهید دانلود برنامه Documents است. ابتدا این برنامه را دانلود و نصب کنید. سپس وارد توییتر شوید و ویدیو و توییت مدنظر خود را پیدا کنید و سپس گزینه share را انتخاب کنید. در مرحله بعد بر روی گزینه Copy link کلیک کنید و سپس وارد برنامه documents شوید. حالا گزینه browser را انتخاب کنید و وارد وبسایت  www.twdown.net شوید. سپس آدرس ویدیو را  paste کلیک کنید و در مرحله بعد کیفیت ویدیو را انتخاب کنید و نامی برای آن انتخاب کنید و بر روی گزینه done کلیک کنید. به همین راحتی شما توانستید ویدیو مدنظرتان را از توییتر در آیفون دانلود کنید.

آموزش دیلیت اکانت کلاب هاوس – چگونه اکانت خود را به صورت دائمی حذف کنیم؟

دانلود فیلم از توییتر بدون نیاز به نصب برنامه

دانلود فیلم از توییتر بدون نیاز به نصب برنامه

اگر کامپیوتر استفاده می کنید تنها نیاز است وارد توییتر شوید. سپس توییت و ویدیو مدنظرتان را پیدا کنید و آن را پلی کنید. در مرحله بعد بر روی ویدیو کلیک راست کنید و بر روی گزینه Copy video address کلیک کنید. در مرحله بعد شما می توانید وارد وبسایت های دانلود فیلم از توییتر شوید و فایل ویدیو مدنظرتان را دانلود کنید.

اگر از نسخه موبایل توییتر نیز استفاده می کنید خیلی راحت می توانید لینک ویدیو مدنظرتان را دانلود و در وبسایت های دانلود ویدیو از twitter از آن استفاده کنید و ویدیو مدنظرتان را دانلود کنید.

برای مثال ابتدا در کامپیوتر یا موبایل لینک ویدیو که می خواهید آن را دانلود کنید را کپی کنید. سپس وارد وبسایت www.twdown.net شوید. و لینکی که کپی کردید را past کنید. در مرحله بعد می توانید فایل تصویری یا صوتی آن را دانلود کنید. برای این کار در بخش مربوطه بر روی گزینه download کلیک کنید. به همین راحتی فایل ویدیو که می خواستید از توییتر دانلود کنید.

شبکه های اجتماعی این روز ها یک جز جدا نشدنی از زندگی بسیار از ما به حساب می آیند. رشد بسیار زیاد تلگرام در جامعه ایرانی باعث شده تا بسیاری از افراد و کسب و کار ها از این پیام رسان و شبکه های اجتماعی دیگر نظیر اینستاگرام برای رشد کسب و کار خود یا درآمدزایی و یا بدست آوردند مخاطب استفاده کنند. معمولا با تولید محتوا و تبلیغات می توان در این دو برنامه محبوب رشد کرد اما سرعت رشد به دلیل نداشتن ممبر یا فالوور بسیار پایین است و خیلی اوقات آن بازدهی لازم را از فعالیت های خود دریافت نمی کنید. به همین دلیل می توانید از خدماتی نظیر خرید ممبر واقعی ارزان تلگرام یا خرید فالوور فیک اینستاگرام استفاده کنید تا سرعت رشد خود را زیاد تر کنید و تاثیر تبلیغات و محتوایی که تولید می کنید برای جذب مخاطب را بسیار افزایش دهید.