خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش دیلیت اکانت کلاب هاوس – چگونه اکانت خود را به صورت دائمی حذف کنیم؟

قطعا تا به حال نام شبکه اجتماعی کلاب هاوس را شنیده اید این شبکه اجتماعی مدت کمی است که عرضه شده اما به سرعت در بین افراد جهان و به خصوص در ایران محبوب شده است و بسیاری از سمت این شبکه اجتماعی رفتند. حال شاید بنا به هر دلیلی تصمیم داشته باشید که اکانت خود را در کلاب هاوس حذف کنید. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش دیلیت اکانت کلاب هاوس از صفر تا صد به صورت خیلی کامل و جامع بپردازم. بنابراین اگر شماهم می خواهید بدانید چگونه باید اکانت خود را در کلاب هاوس حذف کنید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

آموزش دیلیت اکانت کلاب هاوس

کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی جدید و مبتنی بر صدا می باشد. به این صورت که شما می توانید به اتاق های مختلفی جوین شوید و در انجا به صورت صوتی باهم گفتگو کنید. در این شبکه اجتماعی می توانید اکانت بسازید سپس برای خود روم بسازید و دیگران را به آن جوین دهید یا اینکه جوین روم دیگران شوید. روم ها درست مانند گروه های تلگرامی هستند اما با این تفاوت که اینجا همه با صدا با یگدیگر حرف می زنند و ادمین به افراد اجازه صحبت کردن می دهد.

اگر صاحب یک کانال در تلگرام هستید و می خواهید بدانید چگونه ممبر های خود را افزایش دهید می توانید از مطالب بخش وبلاگ زرممبر و خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام استفاده کنید.

چرا باید اکانت کلاب هاوس خود را حذف کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که شما تصمیم بگیرید تا اکانت کلاب هاوس خود را حذف کنید. این دلایل می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • قصد ترک کلاب هاوس را داشته باشید.
  • دیگر نمی خواهید به کلاب هاوس برگردید.
  • از کلاب هاوس خوشتان نیامده است و آن را دوست نداشتید.
  • دوست دارید اکانت خود را حذف کنید و یک اکانت دیگر بسازید.
  • بنا به هر دلیلی ترجیح می دهید تا اکانت خود را حتما حذف کنید.

آیا می شود اکانت کلاب هاوس را حذف کرد؟

سوالی که برای بسیاری وجود دارد این است که آیا می توان اکانت کلاب هاوس را حذف کرد؟ خوشبختانه جواب این سوال بله است! و شما می توانید خیلی ساده و راحت این کار را انجام دهید. خوشبختانه کلاب هاوس مانند دیگر شبکه های اجتماعی این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا هر کسی که می خواهد بتواند اکانت خود را حذف کند. برای این کار نیازی نیست به هیچ سایتی بروید و از هیچ طرقی اقدام کنید تنها کافیست مراحلی که در ادامه این مطلب گفته می شود را دنبال کنید.

حذف اکانت کلاب هاوس دائمی یا موقت؟

یکی از اصلی ترین مراحلی که در هنگام حذف اکانت در کلاب هاوس با آن رو به رو می شوید امکان حذف اکانت دائمی و موقت است. در واقع در هنگام حذف کردن اکانت خود با دو واژه delete و deactive رو به می شود. Deactive یعنی اینکه اکانت کلاب هاوس شما از چشم عموم و دیگر افراد حذف می شود اما اطلاعات کاربری شما همچنان باقی می ماند و شما 30 روز وقت دارید تا دوباره به اکانت خود برگردید اما اگر در این 30 روز به اکانت خود برنگردید دیگر اکانتتان از بین می رود و عملا حذف می شود.

منظور از delete نیز حذف دائمی اکانت و اطلاعات کاربری شما از سرور های کلاب هاوس است که یعنی دیگر همه اطلاعات شما از بین میرود و اکانت شما به صورت کامل حذف می شود.

حذف اکانت کلاب هاوس به صورت موقت

برای اینکه بتوانید اکانت کلاب هاوس خود را به صورت موقت پاک کنید خیلی راحت و ساده همین الان گوشی خود را روشن کنید. سپس وارد کلاب هاوس شوید. حالا بالا بر روی پروفایل خود کلیک کنید تا به صفحه پروفایل هدایت شوید. بعد از آن بر روی گزینه چرخ دهنده کلیک کنید تا وارد تنظیمات شوید.

آموزش ساخت جیمیل مرحله به مرحله خیلی ساده و راحت (طبق آپدیت جدید)

حالا که به صفحه تنظیمات برنامه کلاب هاوس وارد شدید وارد بخش account شوید و سپس بر روی گزینه deactivate account کلیک کنید. بعد از آن در صفحه بعد بر روی دکمه قرمز I understand. Deactivate account کلیک کنید. بعد از آن اکانت شما به صورت موقت حذف می شود.

این یعنی اینکه اکانت شما به مدت 30 روز به صورت موقت غیر فعال می شود و از دید عموم پنهان می شود. در این مدت اگر پشیمان شدید می تواند تنها با ورود مجدد به حساب خود از دیلیت شدن آن جلوگیری کنید. اما اگر در طول 30 وارد اکانت خود شدید اکانت شما به صورت کامل و تمام حذف می شود و دیگر قابل بازیابی نیست.

بهتر است از همین روش برای حذف اکانت استفاده کنید. چون از این طریق خیلی ساده و راحتی بعد از گذشت 30 روز اکانت شما پاک می شود و در این مدت نیز اکانت شما برای کسی نمایش داده نمی شود. همچنین شما 30 روز فرصت دارید تا اگر پشیمان شدید بتوانید خیلی ساده و راحت دوباره اکانت خود را برگردانید.

در این مطلب به آموزش دیلیت اکانت کلاب هاوس پرداختم. امیدوارم از این مطلب خوشتان امده باشد و برایتان مفید بوده باشد.