خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس (مشابه دیجیکالا و آمازون و…)

فروشگاه های اینترنتی این روز ها در حال پیشرفت زیادی هستند به نوعی که بسیار از کالا ها در حال ورود به فضای آنلاین هستند و دیگر بیشتر کسب و کار ها از دنیای آنلاین برای فروش و رشد کسب و کار خود استفاده می کنند. راه اندازی وبسایت فروشگاه هایی در حالت عادی بسیار سخت و هزینه بردار است اما با وردپرس و یک قالب فروشگاهی به راحتی می توان یک فروشگاه بسیار خوب را با کمترین گزینه طراحی کرد. در ادامه این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس بپردازم. بنابراین اگر شماهم به دنبال ساخت یک فروشگاه آنلاین برای خودتان هستید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

معرفی بهترین قالبت های فروشگاهی وردپرس

 

بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس

قالب های بسیار زیادی وجود دارند که می توان از آن برای ساخت فروشگاه استفاده کرد اما در این بین قالبی که هم طراحی خوبی داشته باشد و هم امکانات کامل داشته باشد به نسبت کمتر است. من هم در ادامه تمام تلاش خود را کردم تا چندتا از بهترین و قوی ترین قالب های فروشگاه هایی خارجی و ایرانی را به شما معرفی کنم.

قالب فلت سام

قالب فلت سام که دیگر نیازی به معرفی آنچنانی ندارد. این قالب را می توان محبوب ترین مشهور ترین قالب ساخت فروشگاه در دنیا به حساب آورد که با ووکامرس به خوبی هماهنگ است و دارای امکانات بسیار فوق العاده ای می باشد. این در وبسایت themeforest دارای امتیاز 4.8 از 5 است و فروش بسیار بالایی دارد. برای این قالب طرح های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید یا با استفاده از ابزار ها یک وبسایت کاملا شخصی سازی شده و مطابق سلیقه خود طراحی کنید.

همچنین این قلب دارای نسخه ایرانی و فارسی شده هم است که می توانید از آن استفاده کنید و خیلی سریع یک فروشگاه فوق العاده بسازید. واکنش پذیری عالی، قابلیت های مختلف، امکان شخصی سازی بسیار زیاد و سرعت مناسب همگی از ویژگی های این قالب هستند.

آموزش بکاپ گرفتن از اکانت اینستاگرام به صورت کامل

قالب نلس

قالب nels هم یکی از محبوب ترین قالب های فروشگاهی وردپرس می باشد که با توجه به امکانات مختلفی که به شما برای ساخت صفحه و طراحی وبسایت می دهد دست شما را کاملا در زمینه ساخت یک وبسایت فوق العاده و حرفه ای فروشگاهی باز می گذارد.

این قالب دارای افزونه های بسیار مختلفی می باشد و به صورت کاملا حرفه ای ساخته شده و برای سئو یک گزینه بسیار خوب به حساب می آید. همچنین دارای اسلایدر ها و مگامنو های بسیار حرفه ای است و به همراه پنل مدیریت فوق العاده و سبد خرید حرفه ای هر آنچه شما برای ساخت یک امپراتوری آنلاین نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

مرورگر سافاری چیست؟ نصب و دانلود – کروم یا سافاری؟

Woodmart یکی از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس

قالب Woodmart یکی از حرفه ای ترین و در واقع بهترین قالب های فروشگاهی می باشد که مانند قالب فلت سام طرفداران بسیار زیادی دارد و جز بهترین گزینه های ممکن در این زمینه می باشد.

این قالب دارای دمو و طرح های مختلفی است که در ایران نیز دموهای بسیار متنوعی دارد که همین موضوع باعث شده تا بسیار محبوب باشد به خصوص در جامع وبمستران ایرانی و به خاطر قالب های خاص خود مانند: سازگاری کامل با گوگل، مگامنو، اسلایدر بسیار حرفه ای، سیستم مدیریت کالا ها و امکان ساخت انواع و اقسام بخش های مختلف یک فروشگاه به صورت شخصی سازی شده تبدیل به یکی از بهترین گزین های ممکن برای ساخت فروشگاه شده است. اگر واقعا قصد راه اندازی یک فروشگاه بزرگ و حرفه ای را دارید حتما پیشنهاد می کند سری به این قالب بزنید و آن را تست کنید.

قالب های فروشگاهی وردپرس

قالب Electro

قالب الکترو نیز یکی دیگر از قالب های به نسبت محبوب در زمینه ساخت فروشگاه می باشد. این قالب مقدار فروش کمتری به نسبت قالب های محبوب دیگر مانند فلت سام دارد اما با این حال و داشتن قیمت بیشتر به نسبت آنها توانسته امتیاز 4.9 از 5 را کسب کند.

قالب الکترو یک قالب بسیار حرفه ای با سرعت بالا و واکنش پذیری خوب می باشد که با افزونه های مختلف سازگار است و امکانات مختلفی برای شخصی سازی در اختیار شما قرار می دهد. در واقع فرقی نمی کند که بخواهید یک فروشگاه بزرگ بسازید یا یک فروشگاه کوچک قالب الکترو همه آنچه شما برای ساخت یک فروشگاه زیبا اما حرفه ای را نیاز دارید در اختیارتان می گذارد.

در دنیای آنلاین می توان در کنار استفاده از خدماتی مانند خرید ممبر واقعی ارزان تلگرام، خرید فالوور فیک ایرانی اینستاگرام برای رشد شبکه های اجتماعی و تبلیغات و بازاریابی با ساخت یک سایت فروشگاهی به راحتی با یک قالب فروشگاهی خوب رشد خود را در دنیای آنلاین بیشتر کرد و در این دنیای جدید سهمی از یک بازار بسیار بزرگ داشت.