خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » چگونه لایک پست‌های تلگرامی را افزایش دهیم؟

یکی از کارهایی که در تلگرام از همان ابتدا باب شد، مسابقات تلگرامی بود. این چالش‌های معمولا به این شکل انجام می‌شوند که یک اسپانسر؛ فرضا شرکت کاله به کسانی که با محصولات آن‌ها یک عکس بگیرد و به آن‌ها ارسال کند، تصویر شخص در کانال کاله قرار می‌گیرد و هر کسی که عکسش بیشترین لایک را گرفت، برنده مسابقه می‌شود و هدایایی را از اسپانسر دریافت می‌کند.

حالا یکی از دغدغه‌های کسانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند این است که چگونه می‌توان برنده چالش شد؟

از دوستان و آشنایان کمک بخواهید

یکی از راه‌هایی که می‌توانید برنده مسابقه شوید این است که لینک پست مسابقه را از کپی کرده و به دوستان و آشنایان خود ارسال کنید و از آن‌ها محترمانه بخواهید تا روی لینک کلیک کرده و به تصویر شما رأی دهند. البته این روش معمولا برای بار اول بیشترین بازدهی را دارد و ممکن است این درخواست شما در دفعات بعدی باعث آزرده خاطر شدن دوستان و آشنایانتان شود، پس پیشنهاد می‌کنیم فقط به افرادی که با آن‌ها صمیمی هستید لینک را ارسال کنید.

از گروه‌های تلگرامی کمک بگیرید

برای افزایش لایک و رای می‌توانید لینک مربوط به پست مسابقه را به گروه‌هایی که در آن عضو هستید ارسال کنید، البته توجه داشته باشید که گروه‌های تلگرامی معمولا دارای قوانینی هستند که اکثرا تبلیغات در آن‌ها ممنوع است و در صورتی که این کار را انجام دهید یا پست شما پاک خواهد شد یا اینکه خود شما از گروه اخراج خواهید شد.

لایک و رای تلگرام بخرید

با توجه به اینکه راه‌های بالا ممکن است هیچوقت به نتیجه نرسند و همچنین وجه شما را پیش دوستان و آشنایان خراب کند، پیشنهاد می‌کنیم که لایک و رای تلگرام را خریداری کنید. یکی از کارهایی که زر ممبر انجام می‌دهد، افزایش لایک و رای تلگرام است. فرایند انجام این کار بسیار ساده است، کافیست شما روی دکمه زیر کلیک کنید و پس از وارد شدن به صفحه خرید لایک و رای، پلن خود را انتخاب کنید (به عنوان مثال ۱۰۰۰ لایک و رای را انتخاب می‌کنید) و مشخصات خود را تکمیل کنید و روی دکمه پرداخت بزنید. کارشناسان زر ممبر در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شما را انجام خواهند داد و در تمامی مراحل می‌توانید از پشتیبانی سفارش خود را پیگیری کنید.

در صورتی که سؤالی دارید می‌توانید از طریق آیدی تلگرام zarmember_admin@ و شماره پیامک 02128421913 با ما در ارتباط باشید.

خرید لایک و رای تلگرام