خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » مخفی کردن ریپلای در توییتر از طریق اپ و وب

گاهش اوقات ممکن است ریپلای چیدان جالبی در توییت خود مشاهده نکنید و دوست داشته باشید از شر آن خلاص شوید و یا به نظرتان این ریپلای چندان مناسب توییت شما نباشد. شما می توانید به راحتی ریپلای هایی که از نظرتان خوب نیست را پنهان کنید. در ادامه به آموزش پنهان کردن ریپلای در توییتر می پردازم.

توییتر یکی از شبکه اجتماعی مبتنی بر متن بسیار معروف به حساب می آید که پایه آن براساس مشارکت و حرف زدن با بقیه ساخته شده است. طبیعتا چنین فضایی که تعامل و مشارکت این چنین مهم است باید قابلیت های مختلفی برای کنترل بیشتر بر روی محتوا به افراد داده شود. به همین دلیل توییتر بعد از مدت ها و تست قابلیت پنهان کردن ریپلای را در دسترس کاربران خود قرار داد تا بتوانند به راحتی ریپلای های نامناسب را پنهان کنند.

چگونه ریپلای فردی را در توییتر پنهان کنم؟

شما می توانید هر ریپلای نامناسبی که مشاهده کردید از طریق نسخه وب و یا موبایل توییتر آن را پنهان کنید. البته برای اینکار حتما باید در اکانت خود لاگین باشید.

مخفی کردن ریپلای در توییتر از طریق کامپیوتر

برای اینکار ابتدا وارد وبسایت توییتر شوید.

سپس ریپلای مدنظرتان را پیدا کنید و بر روی آیکون منو کنار آن ضربه بزنید.

در بین لیستی که برایتان ظاهر می شود گزینه hide reply را انتخاب کنید.

در اخر در پیغامی که برایتان ظاهر می شود بر روی گزینه hide reply ضربه بزنید. به همین راحتی این ریپلای دیگر در تایم لاین شما نمایش داده نمی شود.

نحوه خصوصی کردن اکانت توییتر (همان x) در اندروید، ios و وبسایت

مخفی کردن Reply در توییتر از طریق موبایل

مراحل مخفی کردن ریپلای در توییتر موبایل کاملا مشابه نسخه وب آن است. برای اینکار ابتدا وارد توییتر شوید و مراحل زیر را دنبال کنید:

ریپلای مدنظرتان را پیدا کنید.

بر روی آیکون فلش رو به پایین یا سه نقطه کنار آن ضربه بزنید.

از منوی باز شده گزینه hide tweet را انتخاب کنید.

نحوه مشاهده ریپلای های مخفی شده در توییتر

برای مشاهده ریپلای های پنهان شده ابتدا وارد توییتر شوید و توییت مدنظرتان را پیدا کنید. سپس بر روی آِکون ریپلای های پنهان شده در پایین آن ضربه بزنید. با اینکار شما می توانید ریپلای هایی که آنها را هاید کردید مشاهده کنید. برای unhide کردن آنها تنها کافیست بر روی آیکون منوی کنار آنها ضربه بزنید و گزینه unhide reply را انتخاب کنید.

بن شدن در توییتر یعنی چی؟ انواع بن شدن در توییتر

روش های دیگر برای خلاص شدن از شر افراد مزاحم

اگر ریپلای ها یا محتوای فردی در توییتر شما را آزار می دهد و باعث اذیت شدن شما می شود می توانید آنها را آنفالو کنید. با اینکار دیگر محتوای این افراد برای شما در تایم لاین نشان داده نمی شود. همچنین می توانید فرد مدنظر را mute کنید تا دیگر اعلان و پیامی از او دریافت نکنید و یا به کل آن را block کنید و شر او خلاص شوید. خوبی این روش ها این است که فرد متوجه نمی شود و به او اعلانی نشان داده نمی شود. البته اگر خود فرد خیلی پیگیر باشد شاید بتواند متوجه شود. اما در کل شما می توانید بی سر و صدا از شر برخی افراد مزاحم راحت شوید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور تردز و خرید لایک واقعی تردز به آموزش پنهان کردن ریپلای در توییتر پرداختم تا بتوانید با استفاده از ریپلای های نا مناسب را مخفی کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.