خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » کامل‌ترین آموزش اتصال اینستاگرام به فیسبوک [2022]

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم‌های دلخواه کاربران می‌باشد. این شبکه اجتماعی توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر ساخته شده است. در سال ۲۰۱۰ نسخه مورد استفاده برای iOS و دو سال بعد در آپریل ۲۰۱۲ ورژن اندروید آن منتشر شد. کاربران برنامه اینستاگرام می‌توانند عکس‌ و ویدیوهای خود را با فیلتر‌های مختلف اصلاح کنند و از موقعیت مکانی و تگ‌ها برای دسته‌بندی پست و استوری‌های خود استفاده کنند. محتوای منتشر شده توسط کاربران در این برنامه هم می‌تواند به صورت عمومی و هم خصوصی به نمایش درآید. اپلیکیشن اینستاگرام پس از انتشار، بسیار سریع به محبوبیت زیادی در میان کاربران رسید. این شبکه اجتماعی از امکانات و قابلیت‌های بی‌نظیری برخوردار است که توانسته است رضایت کاربران بسیاری در سراسر جهان را جلب کند. نمونه‌ای از این امکانات، اتصال اینستاگرام به فیسبوک است که در ادامه اطلاعاتی در مورد آن در اختیار شما قرار می‌دهیم.

اتصال اینستاگرام به فیسبوک

خرید اینستاگرام توسط فیسبوک

شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ توسط فیس‌بوک به ارزش یک میلیارد دلار خریداری شد. تنها چند روز قبل از این اتفاق ارزش اینستاگرام را حدود ۵۰۰ میلیون دلار برآورد می‌کردند. مارک زاکربرگ سازنده فیسبوک برنامه اینستاگرام را حدود دو برابر ارزش تخمینی آن یعنی یک میلیارد دلار خرید. از جمله دلایل خرید اینستاگرام توسط فیسبوک با دو برابر ارزش واقعی می‌توان به مسائل زیر اشاره کرد:

فیسبوک نرم‌افزار اینستاگرام را رقیب خود می‌دانست.

نسخه نرم‌افزار تلفن همراه فیسبوک در برابر اینستاگرام بسیار ضعیف بود و توانایی رقابت با آن را نداشت.

فیس‌بوک وارد دورانی شده بود که کم‌کم کاربران خود را از دست می‌داد و این کاربران به استفاده از برنامه اینستاگرام روی می‌آوردند.

استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام بسیار ساده‌تر از فیسبوک بود.

همچنین اینستاگرام فیلتر‌های بیشتر و متنوع و امکانات بیشتری برای ویرایش عکس داشت.

 

اتصال اینستاگرام به فیسبوک

برنامه‌های فیسبوک و اینستاگرام هر دو از محبوب‌ترین و پر کاربردترین شبکه‌های اجتماعی در جهان هستند. با گذشت زمان تعداد کاربران اینستاگرام به طور چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است. در صورتی که در هر دوی این شبکه‌های اجتماعی عضو هستید، همچنین کسب و کار اینترنتی نیز دارید می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنید. اگر شما هم به اتصال حساب کاربری خود در اینستاگرام به فیسبوک علاقه‌مند شده‌اید اما اطلاعات کافی در مورد چگونگی آن ندارید، مطالب زیر را دنبال کنید.

 

اتصال حساب کاربری اینستاگرام به فیسبوک چیست؟

این حالت را در نظر بگیرید که قصد دارید پستی را که در حساب کاربری اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اید را در اکانت فیسبوک خود نیز منتشر کنید. با این کار مخاطبان شما در فیس‌بوک نیز پست شما را مشاهده می‌کنند در نتیجه کاربران بیشتری آن پست را دیده‌اند. برای این کار، باید وارد اکانت فیسبوک خود شوید و دوباره مراحل به اشتراک‌گذاری پست را انجام دهید. اما اینستاگرام برای آسان‌تر کردن این کار قابلیتی را در اختیار کاربران این دو شبکه اجتماعی قرار داده است تا بتوانند اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنند. اتصال حساب کاربری اینستاگرام به فیسبوک به این معنی است که شما هر پستی در اینستاگرام خود منتشر کنید، در اکانت فیس‌بوک شما هم به اشتراک گذاشته می‌شود. کاربرد این قابلیت بیشتر برای کسب و کارهای آنلاین است تا با استفاده از آن بتوانند در کمترین زمان بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

 

مزایای متصل کردن اکانت اینستاگرام با فیسبوک

متصل کردن حساب کاربری اینستاگرام به فیسبوک می‌تواند تاثیر بسیاری بر افزایش مخاطب برای کسب و کار شما داشته باشد. به اشتراک گذاشتن یک پست به صورت همزمان در دو شبکه اجتماعی موجب بیشتر دیده شدن پست و محتوای شما و درنتیجه پیشرفت کسب و کار شما می‌شود‌. در اینجا تعدادی از برجسته‌ترین فواید اتصال اینستاگرام به فیسبوک را به طور خلاصه بیان می‌کنیم.

صرفه‌جویی در زمان و اختصاص وقت به اقدامات دیگر برای پیشرفت کسب و کار.

دسترسی آسان به اینستاگرام به‌وسیله فیسبوک.

ارسال خودکار پست‌های منتشر شده در اکانت اینستاگرام به فیس‌بوک.

بالا رفتن تعداد مخاطبان در هر دو شبکه اجتماعی.

دارای قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌های اینستاگرام در فیسبوک به صورت انتخاب دستی.

 

آموزش اتصال اینستاگرام به فیسبوک

در مطالب بالا فواید و مزایای استفاده از این قابلیت را توضیح دادیم. اما بیشتر کاربران چگونگی استفاده از این قابلیت را نمی‌دانند. برای متصل کردن اکانت اینستاگرام خود به فیسبوک مراحل زیر را دنبال کنید.

قبل از انجام هر کاری، ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را آپدیت کنید.

وارد برنامه و حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید.

به صفحه پروفایل بروید.

آیکون سه خط بالای صفحه را بزنید.

وارد قسمت Settings شوید.

سپس به بخش Account بروید.

آموزش اتصال اینستاگرام به فیسبوک

در این صفحه گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.

صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، تامبلر، توئیتر و… که می‌توانید به آن‌ها متصل شوید را نمایش می‌دهد.

در میان برنامه‌های این لیست شبکه اجتماعی فیسبوک را انتخاب نمایید.

در این مرحله نام کاربری فیسبوک و رمز عبور خود را وارد کنید.

اگر هنوز حساب کاربری فیسبوک ندارید، می‌توانید از طریق گزینه Create new Facebook Account اکانت جدید خود در فیسبوک را بسازید.

سپس گزینه Continue را بزنید.

اگر قصد دارید پست‌های اکانت اینستاگرام شما در فیس‌بوک نمایش داده شود، گزینه Start Sharing to Facebook را بزنید.

با انتخاب این گزینه همه پست‌های منتشر شده‌ در اکانت اینستاگرام شما به صورت خودکار در فیسبوک نیز منتشر می‌شوند.

 

تغییر یا قطع اتصال اکانت‌های اینستاگرام و فیسبوک

ممکن است مدتی بعد از اتصال اکانت‌های اینستاگرام و فیس‌بوک بخواهید این اتصال را قطع کنید یا قصد داشته باشید به اکانت فیسبوک دیگری متصل شوید. در این صورت باید اقداماتی را انجام دهید که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم.

وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

به قسمت Settings و سپس Linked Accounts بروید.

در این بخش لیستی از اکانت‌های متصل به حساب کاربری اینستاگرام شما نشان داده می‌شود.

گزینه مربوط به فیسبوک را بزنید و Unlink کنید.

با انجام این کارها حساب‌های کاربری فیسبوک و اینستاگرام از هم جدا می‌شوند. شما می‌توانید حساب فیس‌بوک دیگری را با همان روش توضیح داده شده به اینستاگرام خود متصل نمایید.

 

چگونگی حذف پست‌های اینستاگرام از فیسبوک

ابتدا وارد حساب کاربری فیسبوک خود شوید.

وارد قسمت Facebook Account Settings شده و گزینه Apps را بزنید.

سپس به بخش Apps and Website رفته و گزینه Logged in With Facebook را بزنید.

از میان گزینه‌های نشان داده شده Instagram را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

در پایین صفحه گزینه Remove App را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه یک پیام تایید نمایش داده می‌شود.

برای تایید گزینه Remove را بزنید.

با انجام این مراحل تمامی پست‌های اینستاگرام شما از صفحه فیسبوک حذف خواهد شد.

 

تاثیر خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور فیک اینستاگرام موجب می‌شود تا اعتماد کاربرانی که از طریق تبلیغات، اکسپلور و… جذب پیج شما می‌شوند، بیشتر شده و پیج شما را دنبال کنند. شما می‌توانید با خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام به جذب مخاطب و در نتیجه توسعه و موفقیت کسب و کار خود کمک کنید.