خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزش ایجاد نقل قول (Quote) در پیام تلگرام

طی آپدیت های جدید تلگرام هر روز ویژگی های بیشتر به این برنامه اضافه می شود. به تازگی ویژگی نقل قول یا همان quote به تلگرام اضافه شده است که شما می توانید با استفاده از آن در متن خود یک فرم جدید ایجاد کنید. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش ایجاد نقل قول در پیام تلگرام بپردازم.

تلگرام را می توان یکی از محبوب ترین پیام رسان های دنیا و به خصوص ایران به حساب بیاوریم که هر روز در حال رشد و پیشرفت است. این برنامه هرچند وقت یکبار با انتشار آپدیت های خود انقلابی در زمینه برنامه های پیام رسان ایجاد می کند تا جایی که بسیاری از افراد حتی با برخی از این امکانات و ویژگی های آشنا نیستند. یکی از جدید ترین این قابلیت امکان ایجاد نقل قول در متن ارسال است. اما quote اصلا چیست؟

Quote یا همان نقل قول در واقع بخش از متن است که شما آن را در متن خود متفاوت و با استفاده از “quote” علامت گذاری می کنید که نشان دهنده یک سخن یا حرف یا مطلبی از یک نفر یا یک منبع دیگر است. البته می توانید از آن برای جلب توجه بیشتر در متن و بهتر کردن ساختار نوشته متن خود نیز استفاده کنید.

آموزش ایجاد نقل قول در پیام تلگرام

برای ایجاد یک نقل قول در پیام خود تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا وارد برنامه تلگرام خود شوید و سپس وارد یک گفتگوی خصوصی، گروه یا کانال شوید.

متن مدنظرتان را بنویسید.

قبل از ارسال آن بخشی که قصد quote کردن آن را دارین انتخاب کنید.(کمی انگشت خود را نگهدارید و بخش مدنظرتان را انتخاب کنید)

سپس در بالای قسمت انتخاب شده یک منو ظاهر می شود. گزینه quote را انتخاب کنید.

حالا متن شما درون باکس Quote قرار میگیرد و به شکلی متفاوت نشان داده می شود.

در آخر پیام خود را ارسال کنید.

به همین راحتی توانستید در متن خود نقل قول ایجاد کنید. از این امکان می توان در گروه ها و کانال های مختلف حتی به عنوان هایلایت استفاده کرد تا توجه مخاطب را بیشتر به این بخش متن جذب کرد که می تواند در تبلیغات کارایی خود را به خوبی نشان دهد.

تلگرام با اینکه یک برنامه پیام رسان شناخته می شود اما به لطف امکاناتی مانند ربات، گروه و کانال و ویژگی های مختلفی را دارد بیشتر مانند یک بستر متناسب برای افراد و کسب و کارها به حساب می آید که می توانند از این طریق با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنند. با تولید محتوا و خرید ممبر گروه تلگرام و ممبر واقعی تلگرام با ویو به خصوص در شروع کار خود به همراه تبلیغات می توانید خیلی سریع تر در این فضا پیشرفت کنید و مخاطبین بسیار زیادی را به خود جذب کنید.

چگونه در کانال تلگرام استوری بگذاریم؟ (فعال کردن استوری کانال تلگرام)

آموزش ایجاد quote در تلگرام کامپیوتر

اگر از نسخه کامپیوتر تلگرام استفاده می کنید مراحل ایجاد نقل قول تقریبا شبیه به گوشی است اما با کمی تفاوت که در ادامه به مراحل آن کامل پرداختم:

ابتدا وارد تلگرام شوید و سپس چتی که قصد ارسال quote در آن دارید را انتخاب کنید.

متن خود را بنویسید و سپس بخشی از متن را انتخاب یا همان سلکت کنید.

حالا راست کلیک کرده و وارد بخش formatting شوید و گزینه quote را انتخاب کنید.

سپس پیام خود را ارسال کنید.

به همین راحتی توانستید یک نقل قول در پیام خود ایجاد کنید.

آموزش قفل کردن تلگرام با اثرانگشت برای افزایش امنیت اکانت تلگرام

چرا نمی توانم از این امکان استفاده کنم؟

یکی از دلایلی که ممکن باعث این شود تا نتوانید از این قابلیت استفاده کنید آپدیت نبودن برنامه شماست. به همین دلیل حتما ابتدا برنامه تلگرام خود را از طریق اپ استور یا گوگل پلی آپدیت کنید و سپس مراحل بالا را امتحان کنید.

آیا می توانم در نسخه کامپیوتر از قابلیت quote تلگرام استفاده کنم؟

بله، اگر تلگرام کامپیوتر خود را آپدیت کرده باشید می توانید به راحتی از این قابلیت بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

در این مطلب از وبلاگ زرممبر به آموزش ایجاد نقل قول در پیام تلگرام به صورت کامل پرداختم تا بتوانید از این قابلیت بیشتر استفاده کنید و پیام های جذاب تری را برای دیگران ارسال کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.