خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » Moz چیست؟ معرفی معروف ترین ابزار سئو سایت

اگر یک وبمستر یا سئو کار باشید قطعا از ابزار های مختلفی برای رشد وبسایت خود استفاده می کنید. یکی از این ابزار ها moz است که قطعا تا به حال نام آن به گوشتان خورده است. moz یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزار هایی است که هر سئوکار و وبمستری به آن نیاز دارد و باید از آن استفاده کند. در ادامه این مطلب می خواهم شما را بیشتر با moz آشنا کنم و به سوال moz چیست؟ پاسخ دهم. بنابراین اگر شماهم به سئو علاقه دارید و دوست دارید یک سئوکار خوب شوید تا انتهای این مطلب با زرممبر همراه باشید.

ابزار های مختلفی برای سئو وجود دارد که سئوکاران از آنها برای کار خود استفاده می کنند. یکی از معروف ترین آنها همین moz که در حال حاضر به نسبت هر ابزار دیگری بهترین به حساب می آید و داشتن آن ضروری است.

ابزار ماز

Moz چیست؟

ماز یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزار ها برای سئو سایت است که سئوکاران و وبمستران برای بهینه سازی وبسایت از آن استفاده می کنند. این مجموعه در سال 2004 کار خود را شروع کرده و تا به الان توانسته به یکی از بخش های دنیای سئو تبدیل شود. همچنین با توجه به اینکه دیگر الکسا فعالیتی نمی کند ماز بیش از پیش ارزش پیدا کرده است.

چرا ماز؟

بعد از اینکه به سوال moz چیست پاسخ دادم حتما می خواهید بدانید که اصلا چرا باید از این ابزار استفاده کنیم؟ ابزار هعای دیگری مانند semursh یا ahrefs برای سئو وجود دارند اما چرا ماز؟

قدمت ماز بسیار زیاد است و سال های زیادی است که در این زمینه در حال فعالیت است. همچنین دارای پایگاه داده بسیار عظیمی است و ابزار های مختلفی را برای سئو و برسی سایت در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آنها می توان به یک دیدگاه کلی از سایت رسید. به علاوه این ابزار دیگر درس خودش را پس داده و به عنوان یکی از مطمئن ترین ابزار ها شناخته می شود.

moz pro چیست

قابلیت های moz چیست؟

Moz دارای ابزار ها و قابلیت های مختلفی می باشد که افراد از آنها برای سئو سایت خود استفاده می کنند. من هم در ادامه به برخی از آنها می پردازم تا بیشتر با moz آشنا شوید.

Link Explorer MOZ

یکی از ابزار های بسیار خوب برای برسی بک لینک ها و لینک دهی ها و اعتبار سایت ها و دامنه و…. است. در واقع در سئو یکی از بخش های مهم بک لینک ها و لینک دهی ها می باشد که با استفاده از این ابزار می توان به اطلاعات کاملی در این بخش دست بیابید.

4 تا از بهترین برنامه های زیباکننده عکس چهره

KeyWord Research

قطعا یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزار های ماز همین ابزار است که به شما در شناخت و پیدا کردن کلمه های کلیدی و اطلاعات بسیار ارزشمندی درباره‌ی آنها کمک می کند. در واقع این ابزار جز ابتدایی ترین و پایه ترین ابزار ها برای سئو است که هر سئوکاری به آن نیاز دارد.

Explore By Site

با استفاده از این ابزار در moz می توانید اطلاعات خوبی از وبسایت های رقیب خود بدست بیاورید. مثلا فهمید که انها روی چه کلمات کلیدی کار می کنند، میزان جستجوی ماهانه انها چقدر است و… که می توانید در شروع کار و رقابت با آنها بسیار به شما کمک کند.

SiteCrawle

در این ابزار ماز به شما اطلاعات کاملی درباره‌ی ساختار سایت و مشکلات فنی آن و به طور کلی درمورد سئو تکنیکال می دهد. ابزار های مختلفی در اینترنت برای اینکار وجود دارد اما دقت و جزئیاتی که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد بسیار زیاد است و همین موضوع باعث می شود تا در سئو تکنیکال یک قدم جلوتر اس همه باشید.

Rank tracker

با استفاده از این ابزار می توانید وضعیت رتبه خود را در موتور جستجو برسی کنید و اطلاعات کاملی درباره آن و رشد وبسایت خود در موتور جستجو بدست بیاورید که در داشتن یک دیدگاه بهتر از وبسایت بسیار به شما کمک می کند.

اگر جز وبمستران باشید یا در دنیای اینترنت فعالیت می کنید یا حتی در شبکه های مجازی فعالیت می کنید. باید بدانید که در کنار استفاده از خدماتی مانند خرید لایک ایرانی ارزان و خرید فالوور فیک اینستاگرام برای رشد شبکه های اجتماعی و تبلیغات برای پیشرفت سایت و رشد سریع تر باید از این ابزار های سئو نیز استفاده کرد تا بتوان در رتبه بندی گوگل جایگاه بالاتری بدست آورد.

قطعا من نمی توان در یک مطلب هم شما را با moz آشنا کنم و هم آموزش استفاده و… را به شما بدهم. در واقع برای اینکار یک مطلب و چند مطلب بسیار کم است و نیاز به مطلب بسیار زیادی است. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا در این مطلب بیشتر شما را ابزار moz آشنا کنم و به سوال moz چیست یک پاسخ کلی بدهم.