خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 3 تا از بهترین برنامه های ویرایش pdf | آپدیت 2023

قطعا فرمت pdf یکی از مهم ترین و محبوب ترین فرمت های دنیای اینترنت به حساب می آید. ویرایش کردن فایل هایی با این فرمت کار بسیار مشکلی است و عملا نیاز به برنامه مخصوص خود را دارد. در ادامه قصد دارم تا به معرفی بهترین ویرایشگر های پی دی اف بپردازم تا بتوانید با استفاده از آنها فایل های خود را خیلی ساده و با دسترسی بالا ویرایش کنید.

قطعا فرمت pdf را می شناسید که اکثر کتاب ها، فایل های متنی و… به این صورت در فضای اینترنت منتشر می شوند. این فرمت در واقع یکی از اصلی ترین و محبوب ترین فرمت های به اشتراک گذاری اسناد و مدارک به حساب می آید که به خلاف فرمت ها ویژگی هایی دارد که باعث شده تا به این محبوبیت برسد. اما یکی مشکلات همیشگی این فرمت ادیت سخت آن است که با هر برنامه ای این کار ممکن است و حتی بسیاری از برنامه که توانایی ذخیره کردن اسناد به صورت pdf را دارند اما توانایی ویرایش آنها را ندارند.

بهترین برنامه های ویرایش pdf

بسیاری از افراد فکر می کنند که اصلا فرمت پی دی اف قابل ویرایش نیست اما سخت در اشتباه هستند چون برنامه های مختلفی در این زمینه وجود دارد که می توانید با نصب انها هر فایل pdf که خواستید را ویرایش کنید. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین ویرایشگر های پی دی اف می پردازیم.

2 روش برای اسکن کردن اسناد با دوربین موبایل

ویرایشگر Adobe Acrobat

Adobe Acrobat

فرقی نمی کند چه لیستی و با چه معیار هایی نوشته شود قطعا برنامه Adobe Acrobat را می توان یکی از بازیگران اصلی ویرایش pdf به حساب آورد. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا هر فایل pdf که خواستید را ویرایش کنید و تقریبا تمام ابزار و امکانات این کار را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید فایل pdf خود را بدون مشکل به فرمت های دیگر تبدیل کنید.

یکی از ویژگی هایی که باعث محبوبیت بسیار زیاد این ویرایشگر شده است رابط کاربری بسیار جالب و ساده ان است که در کنار قدرتمند بودن تجربه کار کردن با آن بسیار لذت بخش است. به علاوه شما می توانید خیلی ساده فایل های pdf خود را ویرایش کنید و با دیگران به اشتراک بگذارد. این برنامه دارای نسخه رایگان است که می توانید از آن استفاده کنید.

برنامه Foxit PDF Editor

Foxit PDF Editor

یکی از برنامه هایی که همیشه طرفداران خود را دارد که بسیاری آن را به دیگر ویرایشگر ها ترجیح می دهند همین foxit است. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فایل های pdf خود را به فرمت های دیگر تبدیل کنید. به علاوه امکانات مختلف برای ویرایش فایل pdf از جمله ادغام و تقسیم اسناد، مرتب کردن و چدمان مجدد برای صفحات با دقت بالا و قابلیت حاشیه نویسی و ادیت متن و اجزای صفحه به علاوه انواع و اقسام ادیت ها برای متن های موجود در صفحه همه و  همه باعث می شوند که عملا هیچ نیاز و کمبودی را احساس نکنید.

آموزش ویرایش فایل pdf در اندروید به صورت رایگان و آنلاین و…

ویرایش پی دی اف با  EaseUS PDF Editor

EaseUS PDF Editor

اگر با مجموعه برنامه های easeUS آشنا باشید می دانید که اکثر برنامه های این مجموعه دارای رابط کاربری بسیار ساده و مینیمال با امکانات بسیار زیاد هستند و تقریبا در در حوزه ای جز بهترین ها به حساب می آید. همین سابقه درخشان EaseUS و برنامه ویرایشگر آن باعث شده تا در این لیست قرار بگیرد.

این برنامه یک ویرایشگر بسیار قوی برای رایانه های شخصی به حساب می آید که به شما امکان ویرایش و دستکاری فایل های PDF مختلفی را می دهد. فقط کافیست تا فایل PDF خود را در آن باز کنید همه چیز تبدیل به باکس های و جعبه های مختلفی تقسیم می شود که می توانید آنجا را جا به جا کنید و هر کدام را به هر نحوی که خواستید تغییر دهید. یکی از ویژگی های خوب این برنامه امکان ایجاد تغییرات مختلف در PDF با حداکثر سازگاری است. همچنین EaseUS PDF Editor امکان اشتراک گذاری و همکاری آنلاین را به شما می دهد.

نسخه رایگان این برنامه با اینکه عملکرد محدودی دارد و برخی از قابلیت های آن قفل است اما بعد از استفاده متوجه می شوید که هر آنچه های برای ادیت یک فایل پی دی اف به آن نیاز دارید را به شما می دهد و نیاز به برنامه دیگری ندارید.

برنامه های ویرایشگر بسیار مختلفی وجود دارد اما اینها در واقع غول های این عرصه به حساب می آید که دارای امکانات فوق العاده و سازگاری بسیار زیادی هستند. همچنین رابط کاربری بسیار ساده و روان هم آنها را به بهترین گزینه های ممکن برای کاربران تبدیل می کند.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید بازدید تلگرام و خرید لایک واقعی به معرفی بهترین ویرایشگر های پی دی اف پرداختیم تا بتوانید خیلی ساده انواع و اقسام فایل های پی دی اف را ویرایش کنید و هر تغییری که می خواهید را در آنها اعمال کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.