خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » معرفی بهترین برنامه های هشدار برای اندروید – دیگر از کارهایتان عقب نمانید!

برنامه های زیادی برای هشدار و زنگ گوشی وجود دارند اما اینکه کدام یک از آنها بهترین هستند و واقعا می توانند مفید باشند یک سوال بسیار مهم است. معمولا برنامه های موجود در این زمینه همگی یک شکل و شبیه به هم هستند اما در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین برنامه های هشدار برای اندروید بپردازم که ویژگی ها و قابلیت های بسیار فوق العاده ای دارند و قطعا می توانند یک گزینه بسیار خوب برای الارم باشند. با من تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اگر سری به گوگل پلی بزنید با برنامه های بسیار زیادی رو به رو می شوید که همگی انها در زمینه هشدار و آلارم فعالیت می کنند. حتی خود برنامه ساعت پیش فرض گوشی های موبایل نیز دارای قابلیتی برای هشدار و الارم است. اما من به دنبال برنامه های گشتم که در کنار ویژگی های عادی دارای قابلیت های دیگری باشد که بتواند به خوبی فرد را بیدار کند. در ادامه این مطلب بهترین برنامه های آلارم را به شما معرفی می کنم.

بهترین برنامه های هشدار برای اندروید

بهترین برنامه های هشدار برای اندروید

قطعا قرار نیست در یک برنامه هشدار قابلیت های بسیار ویژه و عجیب و غریبی ببینید بلکه یک قابلیت و تغییر نسبت به دیگر برنامه ها می تواند یک برنامه را به لیست بهترین ها اضافه کند یا اینکه آن را از این لیست حذف کند.

آموزش برقراری تماس ویدیویی (معرفی بهترین برنامه های تماس تصویری)

برنامه هشدار Alarm Clock Xtreme

یکی از بهترین برنامه های آلارم و هشدار را می توانم همین برنامه معرفی کنم. این برنامه محیط بسیار ساده و شیکی دارد و می تواند برای بسیاری جذاب باشد. برنامه Alarm Clock Xtreme تمام قابلیت های فوق العاده دیگر برنامه ها را در خود دارد به علاوه یک ویژگی بسیار فوق العاده در زمینه تعویق و مخصوص افرادی که نمی توانند از خواب بیدار شوند. این برنامه برای به تعویق انداختن هشدار دارای حالت های مختلفی از جمله: فشار دادن یک دکمه بزرگ، تکان دادن دستگاه، دکمه های جانبی، معما و… دارد که می تواند به خوبی شما را از خواب بیدار کنید.

همچنین این برنامه دارای قابلیتی است که هشدار آن به صورت صعودی بلند تر می شود تا شما بهتر از خواب بیدار شوید. به همه اینها قابلیت ردیابی خواب و انتخاب آهنگ دلخواه خود را هم اضافه کنید تا به درستی متوجه برتری و علت قرار گرفتن این برنامه در لیست بهترین برنامه های آلارم شوید.

Alarm Clock Puzzle

اگر شما هم مثل من مشکل از خواب بیدار نشدن را دارید و هیچ برنامه ای نمی تواند شما را از خواب بیدار کند حتما این برنامه را تست کنید. این برنامه دیگر کاری کرده تا هرطوری که شده از خوابی بیدار شوید و دیگر خواب ماندنی در کار نباشد. در این برنامه شما برای اینکه بتوانید یک الارم را قطع کنید باید یک پازل را هم قطع کنید و معمولا آدم هایی که خواب هستند و کمی خواب آلود هستند نمی توانند یک پازل را برای قطع کردن یک آلارم حل کنند. این معما ها می تواند معادلات ریاضی، به خاطر  سپردن تصاویر، کلمه احراز هویت و …. باشد. همچنین تمام معما ها سه درجه سختی دارند که دیگر احتمال بیدار کردن شما را بسیار افزایش می دهد.  همچنین این برنامه دارای افکت های بلند صوتی است که می تواند به راحتی هر فردی که خواب است را بیدار کند یا فردی را مطلع کند. همچنین از قابلیت های بسیار جالب این برنامه می توان به قابلیت ارسال پیام به شخص خاصی اشاره کرد تا در صورتی که بیدار نشدید برنامه پیامی را به فردی ارسال کند یا شما را از خواب بیدار کند. واقعا اگر مشکل بیدار شدن از خواب و خواب ماندن را دارید حتما یک بار هم شده این برنامه را تست کنید.

اگر به فضای اینترنت و مطالب دنیای اینترنت و ترفند های فناوری و دنیای کسب درآمد آنلاین علاقه دارید  پیشنهاد می کنم مطالب وبلاگ زرممبر – سایت افزایش ممبر تلگرام  را دنبال کنید.

بهترین برنامه هشدار  Alarmy

برنامه دیگری که قصد دارم در این لیست به شما معرفی کنم آلارمی می باشد. این برنامه یکی از پر دانلود ترین ها و محبوب ترین برنامه های اندروید و IOS به حساب می آید که می تواند به خوبی شما را از خواب بیدار کند تا جایی که احتمالا بعد از گذشت چند روز آن را حذف می کنید چون نمی گذار شما بخوانید و هر طوری که شده شما را بیدار می کند!

این برنامه نیز برای قطع کردن صدای خود نیاز به انجام کارهای خاصی از طرف شماست که قطعا این کارها از یک فرد خواب و در حال خواب بر نمی آید و حتما باید بیدار شوید. شما برای قطع کردن صدای این برنامه باید کارهای مختلفی از جمله: حل معما های ریاضی، تکان دادن، عکس گرفتن و….. انجام دهید.

Google Clock

آخرین برنامه که قصد معرفی آن را دارم به عنوان یکی از بهترین برنامه های هشدار برای اندروید شناخته می شود که تنها برای بیدار شدن نیست. با این برنامه می توانید تا فواصل زمانی بسیار دور هشدار های خود را تنظیم کنید تا زندگی منظم تری داشته باشید. همچنین می توانید آن را به اسپاتی فای متصل کنید تا با آهنگ مخصوص خود از خواب بیدار شوید.

در این مطلب به معرفی بهترین برنامه های هشدار برای اندروید پرداختم. امیدوارم از این مطلب خوشتان آمده باشد و برایتان مفید بوده باشد.