خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش اضافه و حذف کردن ادمین به چنل یوتیوب | آپدیت 2024

با اضافه کردن ادمین های مختلف با رول های متفاوت در چنل یوتیوب خود می توانید خیلی ساده تر آن را مدیریت کنید بدون اینکه نگران باشید که بعدا مشکلی ممکن است پیش بیاید. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش اضافه و حذف کردن ادمین در کانال یوتیوب بپردازم.

گاهی اوقات کانال یوتیوب شما آنقدر بزرگ می شود که دیگر مدیریت کردن آن به تنها اصلا کار راحتی نیست. در واقع برای اینکه کانال یوتیوب شما رشد کند باید بتوانید از افراد مختلفی در مدیریت آن استفاده کنید نه اینکه تمام کارها را خودتان انجام دهید و وقت خود را درگیر بخش های مختلفی کنید. اما همیشه بحث اعتماد به وسط می آید که چگونه به دیگران اعتماد کنم و ایمیل و رمز یوتیوب خود را به آنها بدهم؟ باید بگویم که اصلا نیازی به این کار نیست چرا که شما به راحتی می توانید افراد مختلفی را با نقش های مختلف به عنوان ادمین چنل یوتیوب خود اضافه کنید تا آنها به شما در مدیریت کانالتان کمک کنند.

چگونه به چنل یوتیوب خود ادمین جدید اضافه کنیم؟

شما می توانید برای افراد مختلف دسترسی های متفاوتی را تعریف کنید که آنها در مدیریت چنل شما نقش داشته باشند بدون اینکه حساب جیمیل خود را به آنها بدهید. با اینکار شما می توانید سطح مشخصی از دسترسی را به فرد مدنظر بدهید تا امنیت حساب شما بیشتر حفظ. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا وارد آدرس studio.youtube.com شوید.

سپس در سمت چپ بر روی آیکون چرخ دنده یا همان settings ضربه بزنید.

در صفحه تنظیمات وارد بخش Permission شوید.

مدیریت دسترسی در یوتیوب

برای اضافه کردن شخص جدید بر روی گزینه invite ضربه بزنید.

درخواست ادمین در یوتیوب

آدرس ایمیل فردی که قصد اضافه کردن آن به لیست ادمین های خود را دارید وارد کنید.

در بخش Access می توانید دسترسی مختلفی برای فرد مشخص کنید که در ادامه به لیست کامل آنها می پردازم.

اضافه کردن ادمین در یوتیوب

در آخر بر روی گزینه save ضربه بزنید.

با اینکار و قبول کردن فرد مقابل او می توانید به حساب یوتیوب شما با محدودیت هایی که مشخص کردید دسترسی داشته باشد.

آموزش آپلود ویدیوهای شورت یوتیوب از طریق موبایل و کامپیوتر

دسترسی های مختلف چنل یوتیوب:

  • Owner: این فرد در واقع می تواند همه کار انجام دهد از مدیریت چنل گرفته یا حذف آن و…..
  • Manager: این فرد می تواند دیتا های کانال را مشاهده کند، قابلیت بارگذاری و انتشار محتوا را دارد، همچنین می توانید جزئیات چنل را تغییر دهید. البته این فرد امکان حذف کانال را ندارد.
  • Editor: این فرد می تواند داده ها کانال را مشاهده کند، ویدیو ها را بارگذاری و منتشر کند. البته این فرد امکان حذف کانال یا محتوای منتشر شده را ندارد.
  • Editor-Limited: این نقش دقیقا مانند ادیتور است البته با این تفاوت این فرد به داده های درآمد های حاصل دسترسی ندارد و نمی تواند آنها را مشاهده کند.
  • Viewer: این فرد می تواند جزئیات کانال را مشاهده کند. همچنین امکان مشاهده و ویرایش youtube analytics را هم دارد.

آموزش خاموش کردن کامنت ویدیو ها در یوتیوب

چگونه دسترسی ادمین های چنل یوتیوب خود را تغییر بدهم؟

مشاهده می توانید به عنوان مالک کانال دسترسی افراد را تغییر بدهید و یا به طور کلی تمام دسترسی ها را از آنها بگیرید. برای اینکار تنها کافیست دوباره وارد youtube studio شوید و سپس بر روی گزینه settings ضربه بزنید و Permission را انتخاب کنید.

در این صفحه می توانید لیست افرادی که آنها را به عنوان ادمین مشخص کردید را مشاهده کنید و دسترسی آنها را تغییر دهید یا به صورت کل دسترسی آنها را حذف کنید.

در این مطلب از وبلاگ زرممبر مرکز خرید ممبر ایرانی تلگرام، خرید فالوور فیک ایرانی اینستاگرام به آموزش اضافه و حذف کردن ادمین در کانال یوتیوب پرداختم تا بتوانید خیلی ساده افراد مختلف را با نقش های متفاوت برای چنل خود انتخاب کنید تا با کمک آنها بتوانید چنل خود را بهتر مدیریت کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.