خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » جدیدترین آموزش تصویری گرفتن لینک جوین (خصوصی) کانال تلگرام

یکی از مشکلانی که مشتریان زر ممبر پس از خرید ممبر پاپ آپ و اد اجباری با آن درگیر بودند، این بود که نمی‌توانستند به راحتی لینک جوین کانال خود را بدست بیاورند. در این آموزش با زر ممبر همراه باشید تا نحوه به دست آوردن لینک جوین کانال را یاد بگیرید.

دریافت لینک جوین کانال

در دستگاه‌های اندرویدی:

ابتدا می‌بایست اکانتی که با آن کانال را ساخته‌اید باز کنید و وارد صفحه اطلاعات کانال شوید. روی آیکون سه نقطه ضربه بزنید و گزینه Edit را انتخاب کنید. در صفحه باز شده آیدی کانال خود را مشاهده خواهید کرد، مشابه تصویر زیر باید آیدی کانال خود را حذف کنید و کانال خود را از حالت عمومی به خصوصی تغییر وضعیت دهید.

حالا که کانال شما خصوصی شده است، می‌بایست روی گزینه Member کلیک کنید، در این صفحه یک گزینه با عنوان invite via link وجود دارد، با انتخاب این گزینه در یک صفحه جدید لینک جوین کانال شما نمایان خواهد شد و با کپی کردن لینک می‌توانید از آن استفاده کنید. پس از انجام این مراحل می‌بایست مجددا کانال خود را به حالت عمومی با آیدی قبلی بازگردانید تا کاربران متوجه تغییری در کانال نشوند.

در تلگرام دسکتاپ (ویندوز):

پیش از انجام این کار می‌بایست تلگرام دسکتاپ خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید. سپس وارد کانال‌تان شوید، روی آیکون سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه add member را انتخاب کنید. در صورتی که کانال شما بیش از ۲۰۰ عضو داشته باشد، به صورت خودکار در یک پیامی لینک جوین کانال را برای شما نمایش می‌دهد.

در گوشی‌های آیفون:

وارد کانال خود شوید و روی دکمه Edit کلیک کنید، گزینه‌ی Channel Type را انتخاب کنید کنید و در صفحه‌ی باز شده، روی گزینه‌ی Private کلیک کنید و در انتها گزینه Copy Link را بزنید، با انتخاب این گزینه لینک در حافظه گوشی شما ذخیره می‌شود و هر جایی که بخواهید می‌توانید آن را Paste کنید.

در صورتی که سؤالی دارید می‌توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.